Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäsirkkojen viikonloppu pino.

04.11.2005 |

Että mie rakastan näitä aamuja kun esikoinen nukkuu pitkään ja itse saa vain olla.

Itse asiassa olen ollut ahkera. Varasin ajan itselleni alkuraskauden ultraan. Tuonne 7+ viikolle. Kaksi viikkoa pitäisi siis malttaa vielä odottaa... onneksi neuvola on tässä välissä.

tuon ultra ajankin sain illaksi niin mies pystyy töistä livahtamaan mukaan.

Toivotaan nyt ettei mitään satu tässä välissä ja saan tosiaan mennä tuonne.

Eilen aamulla tuli nimittäin pari tippaa ruskeaa tuhrua ja se säikäytti pahasti. Enempää sitä ei onneksi ole tullut ja kun tein tänään vielä raskaustesti varmistuksen niin kyllä raskaushormooneja taitaa miun pissasta löytyä. Testissä(aconi) sanottiin että jos pissassa on paljon hormoonia voi vastaus ilmestyä jo 40 sekunnissa, ja tuohon tikkuun pläjähti erittäin selkeä viiva samantien kun pissa imeytyi tikkuun.

Joten sitten uskalsin sen ultra ajankin varata...

Raskausoireita ei ole oikein ollut ja niitä odotankin innolla niin muuttuisi vähän todellisemmaksi tämä raskaus.

pitääpä tänään lähteääkin kauppaan kun huomasin että huomennahan on pyhä.. niin ei tarvitse nälässä olla. Ja vieraitakin tulee huomenna niin pitääpä siivota...näin muistaessani...

t: Marenda ja salamanteri rv 4+6 sekä rinsessa 1v uinumassa

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten oli sentään jotain. Väsytti, menkkajomotuksia, kauheesti valkovuotoa ja etoikin vähän. Nyt ei mitään. Hieman on rinnat arat, jos sivuilta painaa ja yöllä joskus kylkeä kääntäessä tuntee, mutta siinäpä se. Pahin asia mikä mua huolettaa on tuo ärsyttävä hartiasärky. Oikeaa olkapäätä/solisluuta tuikkii. Paniikissa olen etsinyt kaiken mahdollisen tiedon kohdunulkoisesta raskaudesta, mutta ku kuulostaa, että siinä se kipu tulis kai vasta myöhemmin. Tiedä sitten mistä tuo johtuu. Välillä tuntuu, että kipu säteilee koko käteen ja venyttely auttaa. Eikä tuota kipua ollut viime yönä eikä tänä aamuna ollenkaan ja tuntuis, ettei kohdunulkoinen raskaus paljon vuorokauden ajasta piittais. Pitää siis yrittää olla rauhallinen tämän asian kanssa, vaikka vaikeaa se on. Täältäkin jos hakee " hartiapistos" -sanalla, niin tulee vaan hirveästi juttua kohdunulkoisesta. Pari juttua olen löytänyt, että joillakin on ollut raskauden alussa hartiapistos ku kohtu muuttuu ja kasvaa. Toivotaan näin. Tuntuu, että jauhan tästä pistoksesta joka kerta, mutta tämä todellakin huolettaa. Pitäis vielä viikko jaksaa odotella ekaa ultraa. Minuthan siis ultrataan jo nyt sen takia, että tämä raskaus on saatu aikaiseksi inseminaation avulla.

Toivottavasti, Marenda, tuhru loppuu. Huolettaa varmasti tosi kovasti. Osaan kyllä kuvitella, kuinka minä hermoilisin. Mäkin oon kyllä miljoona kertaa lukenut alkuraskauden tuhruttelijoista, joilla on mennyt kaikki ihan hyvin.

Intiimikysymys: Uskallatteko harrastaa seksiä? En ole ajatellut yhdeksän kuukauden mittaista selibaattia, mutta nyt alussa tuntuu ettei uskalla, vaikka olen täysin tietoinen ettei siitä pitäis olla mitään vaaraa. Joskus olen lukenut, että silloin ei välttämättä kannattais ku menkkojen pitäis tulla ja joissakin tapauksissa kannattais käyttää kondomia, koska sperma sisältää joitain supistuksia aiheuttavia ainesosia. En tiedä liittyykö tuo asia enemmänkin sinne loppuraskauteen. Voi olla, että mua pelottaa tuo keskenmeno niin paljon tämän 1 vuoden ja 4 kuukauden yrittämisen jälkeen, etten sen takia jotenkin uskalla heittäytyä mukaan näin alkuvaiheessa. Mieli kyllä tekisi. :) Miten teillä muilla? Olenko ainoa, jota asia arveluttaa?

Hyviä öitä.

MollyJii

Vierailija
42/44 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä uskalletaan petipuuhia harrastaa siinä missä ennenkin. Ekassa raskaudessa asia huoletti, mutta ei nyt enää. Normaali raskaus kestää normaalit petipuuhat eikä se käsittääkseni voi keskenmenoa aiheuttaa. Muistaakseni jostain luin että jos onalkuraskaudessa verenvuotoa, niin sitten olisi syytä kai rajoittaa, mutta muuten ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samansuuntaisia ajatuksia kuin Mollyjiillä. Uskaltaako harrastaa seksiä, miksi ei ole oireita, onko hartiakipu merkki jostain. Lohduttavaa lukea muiden kirjoituksia, kun ymmärtää että suurin osa tästä taitaa olla ihan normaalia. Varsinkin kun olen ensimmäisen kerran raskaana niin tuntuu ettei tiedä oikein mikä kuuluu asiaan ja missä menee normaalin rajat.

Tarunalle rv 5+2

Vierailija
44/44 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kyselen, että pistääkö sullakin hartiaan? Mua on vähän alkanut arveluttaa koko hartiahomma, kun tuntuu ettei se öisin ja aamuisin vaivaa ja venyttely ja käsien pyörittely tuntuu auttavan, joten oiskohan kyse kuitenkin ihan normaalista hartiasärystä. Kumma vaan, että sen piti tulla just nyt. Koskaan aiemmin ei ole mulla solisluita tuikkinut.

Tuosta seksistä tuli vielä mieleen, että mekin harrastettiin seksiä vähän ennen plussatestin tekoa. Hieman oli menkkamaista jomotusta alussa, mutta se meni ohi. Joten eipä se oikeastaan ole sen kummempaa harrastiko sitä silloin ja harrastaako sitä nyt. Olinhan minä silloin jo raskaana. :) On sitä hullu näiden huolien kanssa. :)

MollyJii