Heinäsirkkojen viikonloppu pino.
Että mie rakastan näitä aamuja kun esikoinen nukkuu pitkään ja itse saa vain olla.
Itse asiassa olen ollut ahkera. Varasin ajan itselleni alkuraskauden ultraan. Tuonne 7+ viikolle. Kaksi viikkoa pitäisi siis malttaa vielä odottaa... onneksi neuvola on tässä välissä.
tuon ultra ajankin sain illaksi niin mies pystyy töistä livahtamaan mukaan.
Toivotaan nyt ettei mitään satu tässä välissä ja saan tosiaan mennä tuonne.
Eilen aamulla tuli nimittäin pari tippaa ruskeaa tuhrua ja se säikäytti pahasti. Enempää sitä ei onneksi ole tullut ja kun tein tänään vielä raskaustesti varmistuksen niin kyllä raskaushormooneja taitaa miun pissasta löytyä. Testissä(aconi) sanottiin että jos pissassa on paljon hormoonia voi vastaus ilmestyä jo 40 sekunnissa, ja tuohon tikkuun pläjähti erittäin selkeä viiva samantien kun pissa imeytyi tikkuun.
Joten sitten uskalsin sen ultra ajankin varata...
Raskausoireita ei ole oikein ollut ja niitä odotankin innolla niin muuttuisi vähän todellisemmaksi tämä raskaus.
pitääpä tänään lähteääkin kauppaan kun huomasin että huomennahan on pyhä.. niin ei tarvitse nälässä olla. Ja vieraitakin tulee huomenna niin pitääpä siivota...näin muistaessani...
t: Marenda ja salamanteri rv 4+6 sekä rinsessa 1v uinumassa
Kommentit (44)
Viikonlopun alkua kaikille!
Menin sitten taas eilen puol ysiltä vissiin nukkumaan ja hyvin maistui aamuun asti. Mä oon kans pothinut tota alkuraskauden ultra asiaa, kun mieli tekis mennä ja varmaan vähän rauhottelis hermojakin, mutta kun jostain luin (oisko ollu jopa tää meidän ketju), että pääkaupunkiseudulla maksais 100 euroa ja tuntuu, että voishan senkin rahan sijottaa sitten vaikka parempiin vaunuihin (jos kaikki siis menee hyvin ja Mantelimme Syntyy kesällä). Pitää nyt vielä punnita vähän aikaan, että löytyykö sitä ylimääräästä ton verran. Me ollaan lähössä ens viikolla reissuun ja tosiaan on se neuvola sit heti sen reissun jälkeen niin vois sitten vaikka siellä kysellä, et miten kandeis toimii.
Tunnnustinkin jo tonne toiseen ketjuun, että eilen käytiin " salaa" äitin kanssa hypistelemässä vauvatamineita ja vaunuja tuolla Stockalla. Mies (tai ei avio-mutta avo-) vaan naureskeli ja pyöritti silmiään.
Ei muuta kun hauskaa viikonloppua kaikille!
Heips! Pitää kirjottaa jo tänään kun en varmaankaan taas ehdi olla koneella viikonloppuna. Hyvä että Marenda se vuoto loppui, toivottavasti massussa on kaikki hyvin! Tsemppiä! Mulla pahaolo pahenee joka päivä, viime yönä mies tuli juhlimasta ja oli sitten ostanut makkaraperunoita ja hampurilaisen grilliltä, ne haisi niin järkyllä että meinasin oksentaa samantien kun heräsin yöllä. Ja sitten se vielä tuli joka minuutti kysymään mussuttaen niitä makkaraperunoita suussaan millin päähän, että ' minkälainen olo?' ... Arrgh!!!! Siinä sitten istuin lattialla 3lta yöllä nakertamassa näkkäriä ja pidellen nenästä kiinni :( Ja taas tänä aamuna oli hankalampaa kuin eilen. No, päivä ja hetki kerrallaan se on kai otettava. Hauskaa viikonloppua kaikille!
T:Moonagirl 5+5 (kiva tasaluku:)
Onneksi täällä on muitakin jotka miettii samoja juttuja.. Ite en ollut ajatellut käydä alkuraskauden ultrassa, muitten kanssa olen kyllä käynyt...mutta nyt tuntuu kuitenkin että tekis mieli käydä tutustumassa että onko siellä joku..?? oireita on sillon tällön, mutta oishan se tietysti hyvä nähdä pikku katkarapu..??! jotta sais tän tuntumaan todellisemmalta!
Onko täällä muuten muita kotiäitejä? Ite olen ollut nyt 1,5 vuotta kotona ja ihanalta tuntuu että saa vielä olla hyvällä omalla tunnolla!
Kohta pitää ruveta neitin 1v. synttäreitä järkkäileen.. nyt se sitten taapersi tähän norkoilemaan.. ihana vaippapylly :-)
Samanlaisia aatoksia täällä. Mietin sitä alkuraskauden ultraa, kun koko raskaus tuntuu jotenkin niin epätodelliselta. Jotain pientä kuvotus-oloa on silloin tällöin ollut, mutta tuntuu että sekin voi johtua siitä että " tunnustelen" oloani enemmän kuin yleensä. Moni sanoo että ultran jälkeen vasta ymmärtää olevansa raskaana. Kyllä sitä joka päivä tottuu enemmän ajatukseen, mutta samalla toivoo lujaa että kaikki olisi kunnossa ja joku siellä mahassa. Jos olis edes selvästi pahoinvointia niin jotenkin ehkä ymmärtäisi paremmin, mutta ei kai sitä voi pahoinvointia kuitenkaan toivoa. Hyvää viikonloppua kaikille!
Tarunalle 4+6
Täällä on yö mennyt mustikkakeittoa keitellessä ja pyykkiä pestessä, juu, esikoiselle tuli oksennustauti :(
Nyt siis silmät ristissä tässä kirjoittelen kun tuo vipana tuossa niin iloisesti leikkii :)
Itse olen päättänyt etten mene alkuraskauden ultraan, vaan neuvolan tarjoamaan rv12 sijoittuvaan ja sitten noin rv 20 menen yksityiselle kyselemään että kumpiko sieltä olisikaan tulossa. Toisaalta kyllä kutkuttaisi käydä ennen rv12 ihan sillä kun on hiipinyt mieleen sellainen kuva että odottaisin kaksosia.. Mutta muuten minulla ei olisi tarvetta käydä. Tosin jos ilmaiseksi saisi rampata nin kävisin joka päivä :D
Mutta nyt yritän saada jotain syötyä kun olen saanut tuuletettua asunnonkin..
Terv.Jenni rv 5
olen ollut kotona 1v 1kk ja näillä näkymin kotiäitiys jatkuu ainakin 1.5 v.
väsymys vain jatkuu... aina sama aloitus multa :) kohta laitan esikoisen unikouluun jos ei ala oppia nukkumaan. neidillä on ikää 1v ja taas viime yönä heräsi monesti ja söi jopa kerran. liekö hampaita tulossa kun niin huonosti nukkuu. yösyötöistä päästiin vasta 10kk ikäsenä eroon ja nyt nukkuu vaihtelevalla menestyksellä. ihme kun en ole itse tämän väsyneempi kun jaksan netissä istua.
ollaan neidin kaa koko viikonloppu kahdestaan ku mies menee kavereittensa kaa mökille. viime yönä valvoessani meinasin kieltää menemästä, mutta menköön ku ei oo pitkään aikaan ollut missään. itselle ostin suklaalevyn ja lehtiä. oisi tehnyt mieli ostaa 9kk lehti, mutta en voinut kun tuttu kassa oli. heti ois arvannu et oon raskaana.
sassa 5+3
Ultrasta on ollut puhetta, mekin on harkittu asiaa. Luultavasti mennään, kun meillä on tota lapsettomuusongelmaakin ollut. Itse asiassa ajattelin kysäistä neuvolasta, jos päästäis julkiselle (em. syistä ja koska mulla vuoti pari tippaa vertakin alkuviikosta). Jos on lapsettomuusongelmaa ollut niin ainakin kohdunulkoinen raskausriski on korkeampi, kuten myös km riski. Täytyypä soitella sittenkin neuvolaan ajoissa.
Noista vuotamisista vielä, mulla oli edellisessä raskaudessa tosi paljon ja usein vuotamista alkuraskaudesta, siis välillä tuli kuin hanasta :O, mutta hyvin se raskaus meni kuitenkin.
Meri05
menin sitten että ostan kurkkusalaattia ja jäin niitä purkkeja katsomaan että mitähän sitä ostaisi. Mutta ne näytti aivan sairaanpahoilta ja loppukauppareissun pidättelin oksennusta...
Joku kyseli onko kotiäitejä.. mie olen, tyttö täytti just vuoden ja kotona olen hänen kanssaa enkä töihin tässä välissä mene.
Ihmeellisesti sitä löytää aikaa täällä netissä roikkumiseen....mitä minäkö?!?!?
Marenda: Tsemppiä ja onnea!!!
Maryanne: minä myös kotiäitinä, tosin " harrastan" töitä yhtenä päivänä viikossa...mutta olen siis kotona esikoisen 1v3kk kanssa.
Harmaata ilmaa pukkaa täällä päin. Pitäis lähteä kauppaan, mutta ei jaksais vaihtaa verkkareita edustavampaan. Tosin ajattelin mennä Jumboon ja kierrellä vähän kauppoja. Shoppailu virkistää, tosin millä rahalla sitä näin hoitovapaalla shoppailee?!?!? No hypistely on mukavaa!
PItänee suoriutua matkaan, niin jos tuo esikoinen vielä nukkuisi tuolla rattaisi ja olisi rauha hypistellä...
Hyvää ja kaunista viikon loppua!!!
Minni rv5+4
Kai voi onnitella Marenda pahoinvoinnista, kun raskausoireita kaipasit :)
Itsellänikin ollut hieman huono olo, minkä jättäisin itse mielelläni väliin, kun ei esikoisenkaan kanssa ollut. Minulla tuntuu kaikki suolainen auttavan ja eilen illalla teki niin mieli hampurilaista, että mies lähti hakemaan. Tällä menolla rupeaa kiloja kertymään mukavasti jo heti alusta alkaen...
Minäkin olen kotiäitinä, enkä ole menossa tässä välissä töihin. Toisaalta on nyt helpompaa kuin esikoisen raskaudessa, kun saa olla kotona, mutta kyllä tuollaisen reilun vuoden ikäisen tehopakkauksen perässä pysyminen vähän huonovointisena ja väsyneenä käy myös voimille. Halusin kyllä tällä kertaa kokea raskauden näin kotona, ei tarvitse miettiä työnantajalle kertomista yms.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Aava06 rv 4+3
Kyselinkin tuossa jo aikaisemmin joko heinäkuisille löytyy oma pino, ja löytyihän se onneksi. Elikkä tilanteeni on se, että testasin tänään plussan. Laskettu aika selviää varmaan vasta ultrassa, kun kiertoni on niin epäsäännöllinen. Kyllä se kuitenkin heinäkuulle mitä todennäköisimmin menee. Meillä on jo ennestään yksi tyttö, joka on vasta 6 kk vanha. Oli tänään neuvola tädillä ihmettynyt ilme, kun kerroin että toinen on tulossa. Ennen tytön syntymää minulla oli yksi tuulimunaraskaus. Toivon hartaasti, että tämä raskauden tuloksena olisi se toivottu pikku nyytti!
Simpukka ja masuasukki
Tervehdys kaikille,
Töissä tuli sellainen pieni hengähdyshetki, että päätin pujahtaa koneelle lukemaan kuulumisianne. Tästä alkuraskaudesta ei tiedä kuin mieheni, joten on mukava päästä näin netin kautta jänittämään tätä ihmettä muiden kanssa. Varsinkin, kun kaikki pohtivat samankaltaisia asioita. Olen miettinyt raskaudesta kertomista vanhemmillemme, mutta ihmeekseni huomaankin olevani yllättävänkin " sulkeutunut" tästä raskausasiasta. Ehkä sitä sitten haluaa ottaa tarvittavan ajan, että edes oma pää käsittäisi, mitä on tapahtumassa. Toisaalta huvittaisi kovasti kiljaista ilmoille näin iloinen asia!
Tänään jouduin kieltämättä koetukselle, kun tapasin entisen työtoverini, joka on viimeisillään raskaana ja jonka kanssa tietenkin kerkustelimme tulevasta vauvasta. Olisi tehnyt mieli sanoa, että täälläkin jo odotellaan, mutta sain juuri ja juuri pidettyä suuni kiinni. Ehkä sellaisella ajatuksella, että ensin kerromme vanhemmille ja sitten ystäville, mutta toki tässä voi tulla vastaan vaikka mitä tilanteita, joissa sitä huomaakin puhuvansa vaikka ja mitä :)
Ajatukseni ovat kovasti ensi kesässä - ja paljon prosessaan sitä, että tämä merkitsee myös katkosta työelämässä. Mietin, milloin kertoa työpaikalla ja mitä lähtöni tiimilleni merkitsee ym. Osa minusta on tosi onnellinen, että näin ihanan syyn takia sitä -toivon mukaan- ensi kesänä ollaan kotosalla. Osa minusta taas kokee aika vastuulliseksi sen, missä tilanteessa töistäni lähden ym.
Kun tapasin kohta synnyttävää ystävääni, sitä jotenkin ajatteli, että voi kun sitä itsekin olisi jo tuossa vaiheessa. Toisaalta taas en haluaisi olla muussa vaiheessa kuin juuri tässä -vaikka se merkitseekin aika suurta jännittämistä sen suhteen, että tämä alkuraskaus jatkuu.
Jännittävää ja onnellista aikaa siis elämme tytöt! :)
Raskausoireeni -lähinnä vatsan särkeminen ja vihlaisut ja sellainen kummallinen puutunut olo kohdussa- ovat hieman vähentyneet. Eilen lepäilin kotona koko illan ja vatsan vihlonta ym. oli todella paljon vähäisempää ja minulla mukavampi olo. Tänään myös oikein ok. Pahoinvointia ei ole vielä tullut. Odottelen sitä, mutta en kuitenkaan toivo :) Eilen katselimme taas mieheni kanssa " katkiksen" kuvia kirjasta ja ihmettelimme, miten valtavan paljon kehitystä koko ajan tapahtuu. Kasvojen piirteet alkavat muodostua, sydän alkaa sykkiä ym. ym. Tuntuu melkein mahdottomalta uskoa, että tuolla noin, sisällä, jotain kasvaa näin kovaa vauhtia.
No, voisin jatkaa tätä runoilua vaikka kuinka ja kauan. Auttaa ilmeisesti itseä tajuamaan, että jotain on ihan oikeasti tapahtumassa :))
Kiitoksia kuuntelusta ja kaikille tosi kivat viikonloput ja kohtuudella raskausoireita. (Ja ei vuotoja !)
Ensimmäistä odotellaan. Minä olen 27 ja mies 28. Tammikuussa aloitettiin yritys ja nyt on kolmas kerta kun olen raskaana tämän vuoden aikana. Ensin oli rypäleraskaus joka keskeytyi rv 10 ja sitten tuulimuna. Nyt sitten aloitettiin kuukausi sitten yrittämään kun HCG seuranta oli lopuillaan sen rypäleen jälkeen ja heti tärppäsi.
Kotonamme asuu meidän lisäksi kaksi kissaa ja pikkuruinen koira.
Halusin mennä alkuraskauden ultraan kun on nuo kaksi keskenmenoa takana. Polilta sain ultra-ajan rypeleraskauden takia vasta viikolle 7+5, joten tänään sitten soitin yksityiselle ja heillä olikin aika jo tälle päivälle.
Eli äsken ultrassa ja lasketuksi ajaksi sain 2.7. ELi nyt olisi rv 5+5. Pieni sydänkin näkyi juuri ja juuri sykkivän ja kokoa oli hurjat 2 mm.
Ostin sitten isukille lahjaksi JuoppoHullun päiväkirjan " Raskausarpia" isänpäivää varten.
Ninni RV 5+5
Varasin heti tänään ajan alkuraskauden ultraan, sillä minulla on nyt kaksi keskenmenoa takana, toinen kesäkuussa viikoilla 5+0 ja toinen nyt syyskuussa viikoilla 9+3. Toivon nyt että kolmas kerta toden sanoo ja meille tosiaan tulisi kesävauva!
En uskalla vielä neuvolaan varata aikaa, ajattelin sitten vasta ultran jälkeen. Etova olo on lähes kaiken aikaa, etenkin ruokailun jälkeen?! Hassua!;-) Väsymys on samoin ihan mieletöntä, töissä en meinaa enää iltapäivisin jaksaa pysyä hereillä.
Jos joku heinäkuisten listaa päivittelee, tai ylipäätään pitää, niin minä olen menossa synnyttämään KOKSiin, jos nyt sinne asti päästään...
Heipsan kaikille!!
Olo alkaa olla suurin piirtein normaali mitä nyt vaan korvat on sairaan kipeät...toivotaan, että tää angina menisi nyt ohi.
Massu on oudon tuntuinen ja hieman öklö oloa, mutta en tiä johtuuko raskaudesta vaan antibiooteista??
Väsyttää paljon ja sekin voi johtua raskaudesta ja sairastelusta...huoh aika epätietoinen olo välillä ja siksi mietinkin, että joskos tekisin toisen testin tai menisin juuri tuohon alkuraskauden ultraan...
Mulla on eka nla 21pv ja sit joskus vk 9-10 vasta ultra.
(muistaakseni)
Kertokaapa miten ihmeessä sitä voisi olla " hiljaa" onnellinen aina nämä alkuviikot?? Mulla on ollut joka kerta silleen et pitää aina yhdelle kaverille sanoa ja sit se jotenkin riistäytyy käsistä ja sit harmittaa, et kun vaikka ja mitä voi sattua... :(
Miten voi aikuisen ihmisen olla niin vaikea pitää " pikku" salaisuutta muutaman viikon???
Mieheni kanssa aloitimme talojen katselun, kun nyt asutaan jo ahtaasti (3h+k) ja jos nyt kaikki menee hyvin niin tilan puute tulee eteen väistämättä.
Ei vaan kovin kauheasti uskalla vielä toivoa, että joudu sitten pettymään jos (toivotaan että ei) jotain tapahtuu.
Olenpas minä taas negatiivinen ihminen??? ;)
Talven odottelua sirkat!!!
Onpas tullut paljon lisää sirkkoja!
Pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin, itekin mietin noita halvatun keskenmenojuttuja..
Joku mietti että kuinka pitää mölyt mahassa raskauden suhteen näin aikaisessa vaiheessa.. ite olen ajatellut kertoa kun tulee hyvä hetki lähesimmille, ja jos jotakin sattuis tapahtumaan niin ainakaan silloin ei tarvitsisi selitellä pahaa oloa.. ja saisi tukea!- Toivottavasti vaan ei käy.
Oikeen paljon onnea kaikille plussanneille, jollakin muulla oli laskettu päivä 2.7! Jee- missä synnytät?
rv5+5
Tänään sitten tein taas sen testin ja sen mukaan tässä vielä raskaana ollaan :) Siis viiva oli entistä selvempi, mutta ei se vieläkään ole yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta ei kai se välttämättä mitään pahaa tarkoita vaikka ei olisikaan, eihän??
Tuntuu vaan että kaikki ovat testanneet heti rv 4 vahvan plussan, niin ihmetyttää kun itse en saa siitä vahvaa vieläkään. :0 No ehkä mäkin sitten joskus parin kuukauden päästä sen vahvan viivan saisin ;D Tärkeintä kuitenkin, että se viiva siinä on, eikä se ainakaan haalistumaan päin ole.
Meillä on viikon päästä muutaman päivän reissu tuonne keskemmälle eurooppaa ja jotenkin pelkään että jos tapahtuu jotain juuri silloin... Täytynee ihan varmuuden vuoksi ottaa matkavakuutus, ihan sen minimaalisen riskin takia että jos tää olis vaikka kohdunulkoinen ja alkais siellä sitten oireilemaan niin ei ole kiva kustantaa itse siellä sairaalaan joutumista, jos niin kävis. Olenpa taas niin kovin positiivinen. Ehkä mä uskallan luottaa tähän vauvan saamiseen vasta sitten, kun se vauva on turvallisesti sylissä ;D
Mutta nyt pitää mennä pesemään mattoja joten en ehdi enempiä kirjoitella :0
t:myy rv 5+0
Ehdin minäkin vihdoin lueskelemaan mitä teille kuuluu! Onnea uusille plussanneille!!!! Itsekin vasta toista kertaa kirjottelen täällä odotuspuolella.
Olen minäkin miettinyt sitä alkuraskauden ultraa, mutta jätän varmaan menemättä. Ekaa neuvolaa kyllä odotan, vaikka en ole sitä kyllä edes tilannut vielä kun niin alussa ollaan. Eihän se aikakaan olisi vielä hetkeen. Itse on puolestani miettinyt että menisikö 3D-ultraan. Haluaisin tällä kertaa tietää vauvan sukupuolen etukäteen ja siinä sen näkisi. Näin ystäväni 3D ja oli kyllä ihanaa katsottavaa.
Itse olen jo palannut töihin elokuussa, kun rahat alkoivat olla jo vähissä. Poika meni päiväkotiin hoitoon ja on viihtynyt siellä todella hyvin. (hän on nyt 2-v 1kk kohta) Ajattelin että meen töihin ns. lomalle välillä ja jään sitten taas kotiin lasten kanssa.
Jännä on se, että töissä ei muista ees välillä koko raskautta, tai siellä ei ole ollut etovaa oloa, ainakaan vielä. Kotosalla on taas sellanen tunne että pakko vähän väliä jotain syödä, olen yrittänyt että joisin vaikka vettäkin, kun ajaa saman asian. Yritän tässä vältää ylimääräistä syömistä, kun viime raskaudessa tuli 20 kg painoa noin...
Nyt nukkumaan, kun huomennakin pitää töihin mennä.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
P.S Kiva kun täällä monia, joilla sama la 10.7!
Raskausoireet ovat kadonneet, mutta en aio valittaa, kyllä sitä etovaa oloa kerkesi jo ollakkin. Onkohan tämä tyyntä myrskyn edellä ja kohta halitaan arabialaista sitten urakalla.
Kotiäitiydestä oli puhetta. Minä olen ollut nyt vuoden töissä, mutta sitä ennen kotona parin kuukauden väliä lukuunottamatta 3 vuotta. Ihan tarpeeseen on tullut tuo vuoden hengähdystauko (nimittäin töissä pääsee paljon helpommalla kuin kotona 3 pienen lapsen kanssa =) ) ja mieskin on saanut enemmän aikaa viettää lasten kanssa. Me ollan vaihdettu työ-/kotivuoroja lennossa, välillä se on rassannut, kun ei oikein toisiamme keretä näkemään, mutta eipä ole lapsiakaan hoitoon tarvinnut viedä... mitä nyt esikoinen (4v) kuntoutustarkoituksessa käy päiväkodissa 3 krt/vko, hänellä kun on todettu dysfasia.
Ultraan en aio mennä, ennenkuin viikolla 12 on se kunnallinen, mikä kuuluu asiaan. Kahdessa ekassa raskaudessa mulla oli raskausdiabetes ja siksi pääsin käymään keskussairaalassa kontrollissa aika usein myös kolmosta odottaessa, joten voipi olla, että nytkin tarkempaa seurantaa saan, vaikka uskon noiden arvojen nyt pysyvän kurissa, kun painoa on tosiaan 20 kiloa vähemmän kuin noissa ekoissa raskauksissa. Silti minut varmaan riskiryhmään lasketaan tässä asiassa. Eikä haittaa, mielelläni minä käyn tarkastuksissa varsinkin kun siellä ultrataan joka kerta. Muutenhan meidän kunnan odottajille ei tehdä kuin tuo rv12 ultra.
Joko ootte kaikki neuvola-aikoja soitelleet? Itse testasin plussan sunnuntaina ja ajattelin ainakin viikon odotella ennen soittoa, jotta en aivan yli-innokkaalta vaikuta =). No, maanantaina varaan ajan. Pitäis saada lääkärillekkin sitten käynti mahdollisimman varhain, että todistuksen raskaudesta saan ja voin äitiyslomaa pikkuhiljaa aloitella =).
Milloin olette ajatelleet läheisille kertoa? Vai joko olette kertoneet? Mulla olis hirmuinen into kuuluttaa jo kaikille, että saavat rauhassa järkytyksestä toipua (MITÄ TAASKO RASKAANA!), mutta yritän malttaa vähän varmemmille viikoille. Kuopusta odottaessani kerroin jouluna ja vauva syntyi helmikuun alussa :-0. Jos tälläkertaa ilmoittelis vähän aiemmin.
-Iitu- L.A. 10.7. ja isosisarukset -01, -02, -04
Kiva Marenda ettei vuotoa ollut sen enempää, kyllä se varmasti säikäyttää vaikka vähäistä vuotoa voi tietysti tulla alkuraskaudessa. Tosin mieli on herkkä näin alussa, että sitä heti ajattelee sitä pahinta. Mutta hyvä että kaikki tuntuis olevan kunnossa :)
Itse olen miettinyt tuota alkuraskauden ultraa ja taidan varata sellasen. Näkis sitten että tuolla tosiaan on joku :) Mullakun on tuo neuvolla vasta kuukauden päästä.
Huono olo ja väsymys senkun pahenevat vaan. Parina päivänä olen töitten jälkeen ottanut sellaset parin tunnin päikkärit ja silti uni tulee illalla heti kun sänkyyn menen. Ennen en voinu nukkua päikkäreitä ollenkaan menettämättä yöunia.
Ja työt kutsuu....
nellariina rv5+1