Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis, minkälaasia nämä Seinäjoen Halpahallin aluushousut o??

Vierailija
08.08.2011 |

Yhyren kerran ovat pesus ollehet ja ny jo haarukas reikä!?

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettihi jokuaika sitte tuan meirän luamakunnan kruunun kans uuret fällyt kyseesestä halapakaupasta ja ensimmääsenä yänä mun isoovarvas paukahti kankahan läpi.

Kyllä täytyy sanua jotta kyllä siinä pora tomahti!

Kersoolle meni rasuuksi ja klasinpesutarpehiksi.

Vierailija
2/137 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murteet on mahtava rikkaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin ja kyllä niin tulee elävät muistot tästä murteesta. Nauran itsekseni ääneen. Kiitos!

Vierailija
4/137 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne halapahallin slokit kuitenkin kestää?

Kappaalista saa kolomet korianväriset pöksyt kaharen hinnalla. Siältä mäkin tapaa hakia.

Tiärä sitten kannattaako Vesan kaupasta hakia. Eivät taira pysyä jalaas...

Vierailija
5/137 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakusuvena kattelin pellihousuja ittelle ja flikoolle, eikä siälä ollu palio muutaku ripakinttujen kokoosia! Housuus pitää olla persettäki.

Vierailija
6/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, terkuin stadilainen jolla sukujuuret Kuurtaneella

ja sano notta jossei perkules fyrryhousut kestä yhtä kurikoontia pyykkirannas niin jukoliste on saatava rahat takaasi. Ja vähä pikkuuse lisäkorvasuta.

Johan sitä nauraa krannikki, jos sylillevyyne puo paliahana vilikkuu. Toista se on nuolla etelän vaaksanlevyysillä kottaraasilla, jokka kulukoo pierunarut persvaos.

Sev vielä sanon, notta ku Halapa Halli on olovinansa uskovaanen kauppa, niin punttihousuja saisivat vain aluvaattehiksi myyrä!

Nih!

Vierailija
7/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju on mahtavuutta! XD

Vierailija
8/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Etelä-Pohjanmaalta kotoisin ja kyllä niin tulee elävät muistot tästä murteesta. Nauran itsekseni ääneen. Kiitos!

Vierailija
9/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, terkuin stadilainen jolla sukujuuret Kuurtaneella

ja sano notta jossei perkules fyrryhousut kestä yhtä kurikoontia pyykkirannas niin jukoliste on saatava rahat takaasi. Ja vähä pikkuuse lisäkorvasuta. Johan sitä nauraa krannikki, jos sylillevyyne puo paliahana vilikkuu. Toista se on nuolla etelän vaaksanlevyysillä kottaraasilla, jokka kulukoo pierunarut persvaos. Sev vielä sanon, notta ku Halapa Halli on olovinansa uskovaanen kauppa, niin punttihousuja saisivat vain aluvaattehiksi myyrä! Nih!

Vierailija
10/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks halapakauppa, tua Kössi- sieltoon ostanu (useen ajoon)ittelleni aluusverhat, ja kokua on. Färillisesti nua ny ei kovin sihtaavia oo muttei trenkääkään. Viinakaupaski oon niis käyny ja kaikki luuli jotta mullon sortsit vaikkei ollu ku ne polovimittaaset valakooset aluushousut.Vahtasivat mua äsmarketin kassalta ku lehemä uutta konttia, katehellisina vissihin?

Ja meilläpäin akoolla ei oo talohon tullesnansa ku v***u ja virsikirja. Jokka kakarat repii sitte molemmat-

Vierailija
11/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks halapakauppa, tua Kössi- sieltoon ostanu (useen ajoon)ittelleni aluusverhat, ja kokua on. Färillisesti nua ny ei kovin sihtaavia oo muttei trenkääkään. Viinakaupaski oon niis käyny ja kaikki luuli jotta mullon sortsit vaikkei ollu ku ne polovimittaaset valakooset aluushousut.Vahtasivat mua äsmarketin kassalta ku lehemä uutta konttia, katehellisina vissihin? Ja meilläpäin akoolla ei oo talohon tullesnansa ku v***u ja virsikirja. Jokka kakarat repii sitte molemmat-

vai miten se menöö...

Vierailija
12/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilikiä homma kaikinpualin! Helepottaako yhtään kuulla, että tua on ollu usiammankin akan huali ja murhe?:D Itte tormoottaasin kyllä sinne Vesalle uusia ostamahan!

Vierailija
13/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia o ihan tosi, eikä miälikuvituksen tuates, vaikka onki kirijootettu erilaillasa ku helesinkis. Pitää puhua suamenkiältä jotta muukki ymmärtää (eteläpohojalaaset).

Pitää kattua ny este anttilan verhakauppa ja seppälä. Ei kaikkien verhojen tartte olla nii seksikkähiä ja kallihia. Kuka niitä tuloo toiste tanttuje alta pällistelemähän?

Ap.

Vierailija
14/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämon ilimajokisia [iVoi ie!!!]

Vierailija
15/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiva maharottomasti villaannu...

Vierailija
16/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ny ainakin trasuja niistä!

:D :D

Vierailija
17/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teil on koiperhoosia!

Vierailija
18/137 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakusuvena kattelin pellihousuja ittelle ja flikoolle, eikä siälä ollu palio muutaku ripakinttujen kokoosia! Housuus pitää olla persettäki.

Vierailija
19/137 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sellaaset ku ukollas on. Tarkenoo vaikka olis vähän kylymeekin ilima.

Vierailija
20/137 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rupiaa enemmän pärkyämähän, laitan siivouresuuksi. Tiärä vaikka innostuus tua luamakunnankruunuki auttamahan siivouksis, ku saa äireen fyrryhousuulla pyyhkiä pölyjä!

Pitää kattua ny este anttilan verhakauppa ja seppälä. Ei kaikkien verhojen tartte olla nii seksikkähiä ja kallihia. Kuka niitä tuloo toiste tanttuje alta pällistelemähän?

Ap. ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi