Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko pk- seudun kauppakeskuksissa välikausihaalareita

Vierailija
03.09.2011 |

Moi, olen maalta lähdössä ostosreissulle ja iski akuutti tarve välikausihaalarille 74cm. Onko vielä jossain myynnissä, vai onko pelkkää toppakamaa tarjolla.

Kohta iskee paniikki, kun huutiskin on täynnä toppahaalareita. Musta on niin käsittämätöntä, että vk-kamat myydään keväällä, kun eihän niille juurikaan ole käyttöä silloin. Talvikamoilla mennään aika pitkälle ja sitten onkin jo kuivaa... Syksythän ne tuppaa olemaan kosteita, joten nyt sitä kosteussuojaa tarvitsee... Argh.

Anteeksi avautuminen ja kiitos, jos tiedät vinkata jotain kauppaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttakaa, kiitos.

Vierailija
2/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärsyyntynyt samasta asiasta. Kamalalla vaivalla löydin viikko sitten vielä Kappahlista vk-haalarin 1-vuotiaalle. Tosin noita pienempiä kokoja voisi ehkä olla, mutta monta kauppaa saat ravata.

yhdessä kaupassa mulle sanottiin, että olisi pitänyt ostaa keväällä. Mistä sitä silloin olisi tiennyt, minkäkokoinen lapsi on nyt?

Huutiksesta koitin ostaa, mutta kaikissa potentiaalisissa oli niin pitkä huutoaika, ettei voinut odottaa. Yyhdeltä myyjältä kysyin, mutta sanoi, ettei halua myydä osta heti -periaatteella, vaikkei kohteessa ollut edes huutoja.

Anteeksi minunkin avautuminen. Ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa väreistä ja malleista on tietysti loppunut, mutta tuo koko on sellainen, että löytyy varmasti isommasta kauppakeskuksesta useampikin vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme