Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tätä maitoa oikein voi tulla?? Lopetin imetyksen 7kk sitten ja vielä tulee

Vierailija
03.09.2011 |

Lapsi jo 1v7kk ja kun puristin äsken rintaa niin maitoahan sieltä tursahti!! Rinnat eivät ole mitenkään pinkeinä enää vaan lörpähtäneet ihan tavallisiksi, mutta tosiaan maitoa saan niistä näköjään yhä puserrettua. Miten kauan elimistö oikein "muistaa" imetyksen?? Ja ei, en ole raskaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mahdollisesti koko loppuelämän. Maitorauhaset ovat siellä olemassa, ja jostain syystä jääneet sinulla hiukan aktiiviseksi. Ei haittaa mitään! Maito kyllä imeytyy kudoksiin takaisin sitä mukaa kuin sitä muodostuu, jos et purista sitä ulos.

Vierailija
2/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän voisin perustaa lypsybisneksen, ja tienata vähän eläkkeen lisäksi ehhehh huhhuhhuh...

...mahdollisesti koko loppuelämän. Maitorauhaset ovat siellä olemassa, ja jostain syystä jääneet sinulla hiukan aktiiviseksi. Ei haittaa mitään! Maito kyllä imeytyy kudoksiin takaisin sitä mukaa kuin sitä muodostuu, jos et purista sitä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin imetyksen puolitoista vuotta sitten ja äskettäin tuli vielä saunassa puristamalla pieni tippa rinnanpäähän. Kysyin asiaa kesällä lääkäriltä ja hän sanoi, että on aivan normaalia että rinnasta tulee maitotippoja vielä kauan kauan imetyksen lopettamisesta. Eli ei huolta:)

Vierailija
4/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olen kauan ilman rintsikoita, nuorin lapsi nyt 4v 8kk :D

Vierailija
5/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa voit sen uudelleen käynnistää imettämällä, vaikka et olisikaan synnyttänyt lasta. Siis päästä ihan täysimetykseen, jos olet aiemmin täysimettänyt.

Ihmeellistä tämä ihmisen biologia!

Vierailija
6/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös jo monta kuukautta imetyksen lopettamisesta, mutta maitoa tulee puristamalla. Tosin se maistuu suolaiselta! Oletko maistanut maitotippaasi?

Vierailija
7/7 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo maidoneritys jatkuu enemmän tai vähemmän. Kun elimistö on sen kerran "oppinut" niin se muistaa homman ainakin vaihdevuosiin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi