Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulukos kurarukkaset kouluikäisten vaatekaappiin?

Vierailija
03.09.2011 |

Mulla oli sellainen mielikuva että ne on jo liian lapselliset, mutta nyt parissa verkkokaupassa noiden koot kun ilmoittu ikien mukaan, niin suurin koko onkin 9v. Hyväthän ne tietysti olisi kylmillä syyskeleillä olla ainakin kotipihalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, nimenomaan sinne vaatekaappiin....

No hehheh, tarkoitin tietysti että kuuluuko normaaliin käyttövaatetukseen eli "vaatekaappiin".

Vierailija
2/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on niin selkeästi tarhaikäisten juttu. Eikä eskarissakaan enää monet käytä, yhtäkään ekaluokkalaista en tunne,joka laittaisi käteensä moiset. On tosi hyviä vaihtoehtoja olemassa, mun mielestä noi on tosiaan aivan pienten juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne on niin selkeästi tarhaikäisten juttu. Eikä eskarissakaan enää monet käytä, yhtäkään ekaluokkalaista en tunne,joka laittaisi käteensä moiset. On tosi hyviä vaihtoehtoja olemassa, mun mielestä noi on tosiaan aivan pienten juttu.

Toisaalta ei kaikki ole niin ankean näköisiä kuin Rukan kurarukkaset. Esim. Reiman kurarukkasethan näyttää ainakin kuvassa ihan tavallisille talvirukkasille.

http://www.reima.fi/images/tuotekuvat/resized_productcard_big/527034_Ni…

Vierailija
4/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää leikkiä kuraleikkejä :)

Vierailija
5/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ekaluokkalainen, joka kyllä tarvitsee/käyttää kurarukkasia! :)

Mitä merkkiä teillä on? Pukeeko oma-aloitteisesti vai käsketkö laittamaan?

Vierailija
6/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei kaikki ole niin ankean näköisiä kuin Rukan kurarukkaset. Esim. Reiman kurarukkasethan näyttää ainakin kuvassa ihan tavallisille talvirukkasille.

Rukka voisi hiukan panostaa tuotekehitykseen... Rukan rukkaset on oikeasti tosi tylsät vähänkin isomman kädessä. Kuitenkin pehmeästä kuravaatekankaasta voisi varmasti tehdä tyylikkäämpiäkin rukkasia, jos vaan valmistajaa kiinnostaisi.

Vierailija
7/9 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ekaluokkalainen, joka kyllä tarvitsee/käyttää kurarukkasia! :)

Mitä merkkiä teillä on? Pukeeko oma-aloitteisesti vai käsketkö laittamaan?

Ja ihan lapsi haluaa ne sekä kurahousut pukea :)

Vierailija
8/9 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta tokaluokkalainen on halunnut vielä käyttää kotipihalla kuravaatteita. Ja kyllähän se mulle sopii, vähemmän pyykkiä. Kouluun ei kyllä ole laittanut muuta kuin sadetakin.

Vierailija
9/9 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei kuulu, mutta kotielämässä lapsesta riippuen niitä voi vielä tarvia. Riippuu mitä lapsi tykkää leikkiä ulkona. Onko kuraroope vai kuivasantra...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi