Olipa taas kiva perjantai =(
Mies aloitti dokaamisen neljän aikaan... 12v tuli illalla kaverilta ja mies kysyi, että saitkos tu***a... Voi jeesus =( Kun me muut mentiin nukkumaan, pienen kinastelun jälkeen, alkoi mies riehumisen.. Paiskoi ovia ja tavaroita... siinä sitten makaat sängyssä ja ihmettelet miten käy ja toivoo hiljaa mielessään että ukko sammuisi nopeasti. En jaksa enää =(
Kommentit (48)
jos olisi pihalla riehunut, olisin soittanut poliisit hakemaan talteen ja seuraavana päivänä suosittelisin alkamaan antabus-kuurin tai muuttamaan muualle.
Miten naiset kattelee tollaisia, tuskin oli sullekaan ap yllätyskäytöstä mieheltäs...
Ja kukaan ei pakotakkaan jaksamaan, so simple!
Ja ap sitten altistaa lapsensa tuollaiselle hullulle kusipäälle? Oikeasti; teiltä pitäisi ottaa lapset pois. Jos ukkos on mielipuoli juoppohullu kusipää ja sinä ap hyväksyt sen tekemättä asialle mitään, niin miten teistä kummastakaan voisi olla vanhemmiksi?
On sitä muutkin lähteneet huonosta ja vaarallisesta liitosta veks, ei se vaadi kuin yhden irtioton.
ruma sana, jos mies menisi lapselle tuollaista puhumaan. Ei tarvitse edes vitsillä hölmöjä kysellä.
Onko tuo perjantaijuopottelu hänellä jatkuvaa.
ja eropaperit vireille. Mars mars.
En voi edes kuvitella, millaista tuollianen elämä on.
Miltäs tämä kuulostaa: mies on viikonlopun töissä, kun on vuorotyöntekijä. Hän oli perjantain lapsen kanssa kotona ja siivosi viikonlopuksi, ettei minun tarvitse. Ja kävi kaupassa ostoslistan kanssa, että minä voin sitten sunnuntaina tehdä ensi viikon ruoat (hänellekin, kun on osan arkipäiviä kotona).
Kyllä se vaan on niin, että perhe ja parisuhde on yhteisyritys. Jos molemmat osapuolet eivät koe oloaan hyväksi, on aika erota.
tämä hullu käytös melkosen tuoretta. Miksi minulta pitäisi ottaa lapset pois miehen juopottelun takia. Olen mielestäni hyvä äiti ja kasvatan lapseni hyvin. Rakkautta ja rajoja =)
ap.
ja eropaperit vireille. Mars mars.
En voi edes kuvitella, millaista tuollianen elämä on.
Miltäs tämä kuulostaa: mies on viikonlopun töissä, kun on vuorotyöntekijä. Hän oli perjantain lapsen kanssa kotona ja siivosi viikonlopuksi, ettei minun tarvitse. Ja kävi kaupassa ostoslistan kanssa, että minä voin sitten sunnuntaina tehdä ensi viikon ruoat (hänellekin, kun on osan arkipäiviä kotona).
Kyllä se vaan on niin, että perhe ja parisuhde on yhteisyritys. Jos molemmat osapuolet eivät koe oloaan hyväksi, on aika erota.
tämä hullu käytös melkosen tuoretta. Miksi minulta pitäisi ottaa lapset pois miehen juopottelun takia. Olen mielestäni hyvä äiti ja kasvatan lapseni hyvin. Rakkautta ja rajoja =)
ap.
Eli tää oli provo... Koska kukaan äiti ei ole noin tyhmä
ap.
Ihan liikaa...
Mutta jos ap proivoilet, niin typerällä ja vakavalla asialla provoilet, häpeä.
ap.
mutta äitinä varmasti mietit, millaisessa ympäristössä lapsesi joutuvat kasvamaan. Jos miehesi on keskusteluhaluinen-/kyyinen niin nyt on sen ison keskustelun paikka. Jos käytös ei muuta, niin eroat.Äitinä sinun on turvattava terveet kasvuolosuhteet lapsillesi. Nykyisellään ne eivät sitä ole.Tiedän, että sadat ja tuhanet lapset ovat varttuneet nuoriksi ja aikuisiksi alkoholistiperheissä, mutta en tajua, miksi. Jos siihen käyttöön liittyy aggressiivisuutta,kuten teillä ja idioottimaisuuksien puhumista niin ei ole mitään perusteita jäädä.
Arkemme on normaalia, ainoastaan pe tai la mies ottaa. Tämä riehuminen on uusi piirre, enkä todellakaan aio sitä jäädä katselemaan. En vain ymmärrä heittoa, etten minä ole sopiva vanhemmaksi..
ap.
Arkemme on normaalia, ainoastaan pe tai la mies ottaa. Tämä riehuminen on uusi piirre, enkä todellakaan aio sitä jäädä katselemaan. En vain ymmärrä heittoa, etten minä ole sopiva vanhemmaksi.. ap.
kuin toisen vanhemman riehumisista sanottu tuollaista.
Arkemme on normaalia, ainoastaan pe tai la mies ottaa. Tämä riehuminen on uusi piirre, enkä todellakaan aio sitä jäädä katselemaan. En vain ymmärrä heittoa, etten minä ole sopiva vanhemmaksi..
ap.
tavaroinesi ja annat taas ensi viikonloppuna ja tänään(!) miehellesi tilaisuuden moiseen käytökseen lasten aikana, niin et sä kovin kummoinen mamma ole...
eli 2/7 viikosta. Ja todennäköisesti sunnuntaikin menee vielä melko ankeissa tunnelmissa?
Kohta tulee varmaan se perinteinen että ei voi erota ja rikko lasten perhettä! tälläinen perhe-elämä on sit varmaan se lasten etu...
joka heti yhden virheen jälkeen lähtee, eikä anna mahdollisuutta parannukseen.
Mutta av-mammathan ei koskaan virheitä tee.
että yleensäkään altistat lapsesi tullaiselle kohtelulle isältänsä. Totesit vasta myöhemin, että kyseessä on uusi piirre. Mä suosittelet, että pistät miehen heti pihalle. Kun pääsee tuosta uudesta ikävästä käytöksestään pysyvästi eroon, voit harkita takaisin ottamista. Lasten ei tarvitse altistua tuollaiselle yhtään!
Ilman tukiverkkoa, vieraalla paikkakunnalla on vaan hieman vaikea lähteä.. pitää olla paikka mihin mennä.
ap
eli 2/7 viikosta. Ja todennäköisesti sunnuntaikin menee vielä melko ankeissa tunnelmissa?
Kohta tulee varmaan se perinteinen että ei voi erota ja rikko lasten perhettä! tälläinen perhe-elämä on sit varmaan se lasten etu...
ja la tai su krapulassa...
ap.
ap.
Kahden vuoden päästä? Sitten kun mies käy käsiksi?
jo lapsesikin takia.