Olipa taas kiva perjantai =(
Mies aloitti dokaamisen neljän aikaan... 12v tuli illalla kaverilta ja mies kysyi, että saitkos tu***a... Voi jeesus =( Kun me muut mentiin nukkumaan, pienen kinastelun jälkeen, alkoi mies riehumisen.. Paiskoi ovia ja tavaroita... siinä sitten makaat sängyssä ja ihmettelet miten käy ja toivoo hiljaa mielessään että ukko sammuisi nopeasti. En jaksa enää =(
Kommentit (48)
varsinkaan kun isommat muksut kertoivat että pelkäävät miestä kun tämä on juonut =(
ap.
Ei reagoinut mitenkään =( Ilmoitti vain ettei aio lopettaa kaljoittelua kenenkään vaatimuksesta, ei edes vaikka on oma perhe kyseessä.
mutta siihen löytyy apua. En oikein nyt ymmärrä näitä viestejä, että perhe pitää hajottaa SAIRAUDEN takia. Alkoholismi on sairaus. Itse olen siitä toipunut rakkaan mieheni tuella ja nyt jo neljättä vuotta minun ei tarvitse juoda tippaakaan :) Tukekaa ihmistä, jota rakastatte.
varsinkaan kun toinen ei ole halukas asian eteen mitään tekemään.
ap.
varsinkaan kun toinen ei ole halukas asian eteen mitään tekemään. ap.
ei ole sairaus. Oire voi hyvinkin olla. Hienoa että joku on täällä päässyt miehensä avulla hoitamaan riippuvuuttaan, minusta tuollaista on mukava kuulla.
Mutta kaikkia ei voi niputtaa samaan lokeroon vaikka heillä olisi sama ongelma eli alkoholiriippuvuus. Riippuvuus ei ole sairaus. Tilanteessa jossa lapsilla on turvaton olo pitää löytyä se ratkaisu jossa lapsilla helpottaa nopeimmin. Tässä tapauksessa vaihtoehdot ovat miehen raitistuminen oitis tai lasten uusi koti ilman riehuvaa miestä. Jos mies ei tajua/välitä hakea apua ongelmiinsa, lapset on siirrettävä pois tilanteesta.
T. Alkoholistiperheen myöhemmin alkohiolisoitunut lapsi.
etkä muuta mieltäsi, vaikka mies lupailisi mitä. (mitä ei ollut edes näköjään tehnyt ainakaan vielä)