Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas kiva perjantai =(

Vierailija
03.09.2011 |

Mies aloitti dokaamisen neljän aikaan... 12v tuli illalla kaverilta ja mies kysyi, että saitkos tu***a... Voi jeesus =( Kun me muut mentiin nukkumaan, pienen kinastelun jälkeen, alkoi mies riehumisen.. Paiskoi ovia ja tavaroita... siinä sitten makaat sängyssä ja ihmettelet miten käy ja toivoo hiljaa mielessään että ukko sammuisi nopeasti. En jaksa enää =(

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkemme on normaalia, ainoastaan pe tai la mies ottaa. Tämä riehuminen on uusi piirre, enkä todellakaan aio sitä jäädä katselemaan. En vain ymmärrä heittoa, etten minä ole sopiva vanhemmaksi..

ap.

Kahden vuoden päästä? Sitten kun mies käy käsiksi?

Eiköhän kunnilla jotain "hätä"asuntoja ole, toivottavasti..

ap.

Vierailija
22/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos suurin osa tavaroistamme, esim. huonekalut ym., jäävät nykyiseen asuntoon. Jos joudun lähtemään lasten kanssa vain vaatekassien kanssa, autetaanko uusien tavaroiden hankinnassa.. Ukko on niin kuspää jos sille päälle sattuu, että tavaroiden jakaminen voi mennä pitkäkestoiseksi riitelyksi...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule turvaamaan tavaroiden hakua.

Vierailija
24/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde hyvä ihminen lapsen kanssa ja äkkiä! Ei tuo ole hyväksi lapselle eikä sinulle! Ei saa jäädä tuollaiseen elämään, joka pilaa pienen lapsen elämän takuuvarmasti. TOIMI! Sinä olet ainoa, joka tilanteen voi muuttaa.

Vierailija
25/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei näe että on itse yhtä syyllinen lasten pahoinvointiin kuin mieskin. Minulla oli ennen ystävä jonka mies joi joka viikonloppu ja viikollakin. Oli hullu, kävi käsiksi kaveriin, miehellä oli muita naisia.

Kaveri kiillotti sädekehää ja joka väliin muisti kertoa miten hän ei juo koskaan mitään, hän ei valehtele lapsilleen ja hän on aina kotona hoitamassa lapsia. Kuvittelee oikeasti että lapset ovat aikusen kiitollisia hänelle.

Ukson että lapset aikusena eivät ole mitään muuta kuin katkeria äidilleen ettei jättänyt isää, äiti on ihan yhtä syyllinen jollei syyllisempikin. Mies tekee tekonsa kännissä, on päihderiippuvainen ja ei enää käyttäydy normaalisti.

Äiti katsoo tota koko showta SELVINPÄIN ja katsoo että on ok pitää lapset siinä helvetissä. Turha odottaa kiitosta lapsilta myöhemmin!!

Vierailija
26/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vieläkin katkera, ettei äitini aikoinaan jättänyt isääni, joka käyttäytyi ap:n miehen tavoin.

Ja todellakin, isän käytös vain paheni, alkuaikojen tavaroidenpaiskomiset ja törkeydenlatelut vaihtuivat äidin ja lasten raakoihin pahoinpitelyihin ja suoranaisiin tappoyrityksiin.

Rikki olen vieläkin, enkä kai aivan kokonaan eheydy.

Vierailija
27/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei näe että on itse yhtä syyllinen lasten pahoinvointiin kuin mieskin. Minulla oli ennen ystävä jonka mies joi joka viikonloppu ja viikollakin. Oli hullu, kävi käsiksi kaveriin, miehellä oli muita naisia.

Kaveri kiillotti sädekehää ja joka väliin muisti kertoa miten hän ei juo koskaan mitään, hän ei valehtele lapsilleen ja hän on aina kotona hoitamassa lapsia. Kuvittelee oikeasti että lapset ovat aikusen kiitollisia hänelle.

Ukson että lapset aikusena eivät ole mitään muuta kuin katkeria äidilleen ettei jättänyt isää, äiti on ihan yhtä syyllinen jollei syyllisempikin. Mies tekee tekonsa kännissä, on päihderiippuvainen ja ei enää käyttäydy normaalisti.

Äiti katsoo tota koko showta SELVINPÄIN ja katsoo että on ok pitää lapset siinä helvetissä. Turha odottaa kiitosta lapsilta myöhemmin!!

Itse äidin alkoholismia, yöllisiä riehumisia, sasiraita aikuisten juttuja kuuntelin sisarusteni kanssa muutaman vuoden ajan. Ja toivoin sydämeni pohjasta että ero tulisi mahd pian. Ei tullut, kulissit pitivät ja jokainen meistä lapsista traumatisoitui, masennus ja lääkitykset kaikilla muilla paitsi yhdellä, joka ehti tappaa itsensä parikymppisenä ennenkuin huomattiin hänenkin tarvitsevan apua.

Mikäli käytös jatkuu eikä miehesi lupauksistaan huolimatta joko lopeta juomista tai väkivaltaista käytöstä, ota lapset ja lähde. Ne ei päällepäin sitä ahdistustaan näytä, ennenkuin sitten, kun ollaan jo tosi syvällä.

Vierailija
28/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että ap ja muut samassa tilanteessa olevat lukisivat tämän viesti.

Ajatelkaa itseänne, ja pidette itseänne liian mitättömänä elämään omaa, itsenäistä elämää ja pelkäätte sitä, PELASTAKAA EDES LAPSENNE!

Tiedän, miten kamalaa on elää sellaisessa perheessä, jossa isää pitää pelätä. Lapsuudenkotini oli sellainen, enkä tänä päivänä ole antanut äidille anteeksi sitä, ettei välittänyt meistä lapsista enemmän kuin siitä miehestä. Mutta kai hän sitten niin kovasti rakasti, ja mies oli varmaan "muuten niin ihana", kuten epäilemättä sinullakin.

Lapset lähtivät siitä talosta heti kun kykenivät, tai itse asiassa jo ennen sitä. Se taas johti alaikäisenä alkoholinkäyttöön ja sekaviin seksisuhteisiin. Kumma kyllä, meistä kaikista kuitenkin on tullut ihan "tavallisia" ihmisiä, minkä tahansa mittapuun mukaan.

Todellakin lapset ovat äidilleen katkeria ja mikä pahinta, he pitävät tuollaista elämää normaalina ja toistavat mallia omassa elämässään. Tai sitten päin vastoin, ovat fanaattisia absolutisteja.

Omassa perheessäni on ollut viitteitä tuohon suuntaan, mutta käsiksi ei ole käynyt, ja tavaroiden rikkoutuminen on johtunut vahingosta eikä tahallisuudesta, joskin miehen kiukkuinen mieliala on sen huolimattomuuden syy ollut.

Olen kuitenkin sen verran elämää nähnyt, itsenäinen ja jopa itsekäs, että olen pitänyt kiinni omasta elämästäni.

Sinä luultavasti odotat turhaan, että mies parantaa tapansa ja lopettaa juomisen. Voi lopettaa, totta. Sinä vaan et ole enää näkemässä sitä vaan hautuumaalla.

Vierailija
29/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo tavaroiden heittely ja ovien paiskominen on myös väkivaltaista käytöstä.. ei vain nyrkkien käyttäminen jne..

Vierailija
30/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ovien paiskominen ym.. Pelko perseessä odottamista, että mitä seuraavaksi =(

ap.

Vierailija
31/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka heti yhden virheen jälkeen lähtee, eikä anna mahdollisuutta parannukseen.

Mutta av-mammathan ei koskaan virheitä tee.

että olisi ensimmäinen kerta ja jos on tiedossa että joka pe ja la juo itsensä känniin ja itseasiassa mä en usko, että sellainen ihminen on vesiselvä su-to eli eiköhän sille kajla maistu viikollakin.

Lapset on numero yksi, ei juopotteleva ja inhottava mies.

Vierailija
32/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ratkaisuun päädyit, jooko?

Vierailija
33/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkemme on normaalia, ainoastaan pe tai la mies ottaa. Tämä riehuminen on uusi piirre, enkä todellakaan aio sitä jäädä katselemaan. En vain ymmärrä heittoa, etten minä ole sopiva vanhemmaksi.. ap.

tavaroinesi ja annat taas ensi viikonloppuna ja tänään(!) miehellesi tilaisuuden moiseen käytökseen lasten aikana, niin et sä kovin kummoinen mamma ole...

kertomasi kuulostaa jo sellaiselta, ettei lapsia pitäisi altistaa yhdellekään tapaukselle enää. Juomisen, riehumisen lisäksi mies vielä puhuu sopimattomia omalle lapselleen.

Vierailija
34/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on toki vastuussa omasta käytöksestään ja dokaamisestaan, eikä ole ap:n vastuulla, jos miehestä ei ole isäksi ja miehenmalliksi, mutta ap:lla on oma vastuunsa äitinä lapsilleen, eikä yksikään vastuullinen äiti jää PÄIVÄKSIKÄÄN parisuhteeseen ja talouteen, jossa tapahtuu tuollaista.

Puheet turvaverkottomuudesta, siitä, ettei ole paikkaa minne mennä jne., ovat riittämättömiä! Jos mies uhkailisi tänä iltana kiväärin kanssa, etkö muka lähtisi? JONNEKIN pääsee aina; onhan meillä toimiva sosiaalihuolto ja eikö muka ap:lla ole yhtään auttamishaluista ystävää tai sukulaista missään? - Joskus on tilanteita, joissa on vain huonoja vaihtoehtoja, mutta ikinä vaihtoehto ei ole jäädä lasten kanssa kotiin, jossa toinen vanhempi dokaa ja käyttäytyy aggressiivisesti. Jos meillä kerrankin mies käyttäytyisi noin, soittaisin poliisit paikalle ja sillä aikaa, kun mies selviäisi putkassa, pakkaisin kamani ja lähtisin. Olen sen velkaa paitsi itselleni myös ja etenkin lapsilleni!

Uskomatonta, että kukaan äiti altistaa lapsiaan tuollaiselle!

Sitä on turha edes tässä vaiheessa ihmetellä, miten olet päätynyt tekemään neljä lasta tuollaisen ihmisen kanssa? Vai onko aiemmin hyvä ja fiksu mies muka muuttunut neljännen lapsen syntymän jälkeen täysin?

Vierailija
35/48 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina ollut tuollainen, muuttunut oikeastaan aika vaivihkaan. On vähän eri asia jos aseella uhattaisiin.

ap.

Vierailija
36/48 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reagoinut mitenkään =( Ilmoitti vain ettei aio lopettaa kaljoittelua kenenkään vaatimuksesta, ei edes vaikka on oma perhe kyseessä. No, minä olen ollut toimelias ja asuntovirastoon ym. yhteydessä.. Uskon, että asiat suttaantuvat pian =)

Vierailija
37/48 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reagoinut mitenkään =( Ilmoitti vain ettei aio lopettaa kaljoittelua kenenkään vaatimuksesta, ei edes vaikka on oma perhe kyseessä. No, minä olen ollut toimelias ja asuntovirastoon ym. yhteydessä.. Uskon, että asiat suttaantuvat pian =)

Vierailija
38/48 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ukon naulata munista seinään kun se on selvinpäin ja kertoa ettei talossa hyväksytä hänen käytöstään? Se on joko ulos tai korkki kiinni.

Humalaisellehan on ihan turha puhua mitään, poliisit voi kutsua hakemaan pois.

Olen jättänyt yhden tuollaisen, onneksi ei ennätetty hankkia lapsia hänen kanssaan. Olisin jättänyt vaikka olis lapsiakin.

Vierailija
39/48 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen putkaan kärrää selviämään kun riehuu. Soita ne poliisit vaikka joka jumalan viikonloppu kunnes mies älyää pysyä poissa riehumasta.

Vierailija
40/48 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän sen tuossa jo käytännössä itsekin sanoi. Tosin voi olla, että hän ei usko että oikeasti voit lähteä.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle uuteen alkuun, ap!