Miten te yhden lapsen yksinhuoltajat asutte?
Kommentit (40)
Asutiin ensin yksiössä keskustassa ja pian muutettiin kaksioon 3 km:n päästä keskustasta. ja ihan omistusasunnossa asuttiin, vaikka koko ajan opiskelin.
Asuin lapsen kanssa lähes 80m2 kolmiossa ja lisäksi mulla oli noin 30m2 yksiö vielä. Nykyään meillä on vain 81m2 4h+k vaikka meitä on neljä.
lapsella makkari ja mä punkkasin olkkarin nurkassa.
Kaksiossa vuokralla lapsella makkari ja mä punkkasin olkkarin nurkassa.
64-neliöinen kaksio odottaa...kai se riittää?
ap.
noin 60 neliön vuokrakaksiiossa
sitten muutettiin pieneen kolmioon vuokralle
sitten vähän isompaan kolmioon vuokralle
Lapsen koulun alkaessa ostin oman kolmion (80 m2)
Nyt suunnittelen kaksion ostoa, mahtuisimme siihenkin ja pitäisi päästä lähemmäs koulua ja harrastuksia
Vuokrala 50 neliöisessä kaksiossa, revi siitä! Ahdasta on kun olkkarissa on ruokapöytä, sohvan telkkari, mun sänky..
Asuimme 37m2 yksiössä.
Oli vain huone, keittiö, vessa (jossa suihku) ja ulkosauna.
Yläkerrassa oli eristämätön varastohuone (ei asuinkäyttöön).
Kyseessä oli pieni omakotitalo maaseudun rauhassa mutta vain muutaman kilsan päässä kaupungista.
Aivan ihana paikka!
Sitten raskauduin ja muutimme loppuraskaudessa tulevan isän luokse.
asuttiin aikoinaan vuokralla 60 neliön rivitaloasunnossa.
Kivasti suunniteltu kämppä, lapsella oma pieni huone ja mulla myös oma makuuhuone. Näiden lisäksi tupakeittiö ja sauna.
Keskustassa, 66neliöisessä kolmiossa. Aikaisemmin 56neliöisessä kaksiossa syrjäseudulla.
Muutama hehtaari maata, navetallinen eläimiä ja 80 neliöinen talo.
Yhden lapsen kanssa pärjäät hyvin! Molemmilla oma huone jne. :)
Liian isossa ja kalliissa kolmiossa. Suunnitteilla muutto yksiöön. Liian isossa ja kalliissa kolmiossa. Suunnitteilla muutto yksiöön.
pienessä kolmiossa. Kerrostalo keskikokoisen kaupungin keskustassa.
mahdumme hyvin...tavaraa ei vain saa kertyä liikaa. Ja asunto on oma. Ehkä parin vuoden päästä ostetaan kolmio, lapsi silloin 10v.
Mä tykkään asua tilavasti. Tienaan erittäin hyvin ja haluan panostaa asumiseen. Asuntosäästäminen myös kannattaa.
muutkin kuin omistusasunnoissa asuvat:)
Tuosta saattaa jo varmaan arvatakin, että vuokralla asutaan kerrostalossa kolmiossa. Edullisessakin vielä, kun taajama-alueella asutaan ja lähimpään kaupunkiin on 16km..
no vastaan kuitenkin, omistus kolmio Espoossa