Luettele 3 asiaa, jotka haluaisit muuttaa elämässäsi/itsessäsi
Kommentit (19)
1.lapsen mielenterveys kuntoon
2.itselle normaalipaino tai edes reilu painonpudotus
3.eipä tarttis muuta enempää ellei voisi parantaa isovanhempien sairauksia
1. saada tutkinto valmiiksi
2. kirjoittaa romaani
3. tyhjentää koti turhista tavaroista ja luoda sinne hillitty harmonia
minulla olisi:
1) remontti heti valmiiksi
2) parantuisin keliakiasta
3) --- nyt lyö tyhjää, en tosiaankaan keksi mitään järkevää.
Mulla on kai asiat ihan hyvin sitten.
Rahatilanne (tosin korjaantuisi pitkälti työtilanteen muutoksella)
Nenä (en hingu leikkaukseen, toivoisin vaan että maagisesti nennästäni tulisi kaunis :)
1. Painoa pois 30kg
2. Vakituinen työpaikka
3. Rahaa, en tarvitsisi miljoonia, vaan sellainen 40 000€ riittäisi!
Ylipainoa on tuo 30kg ja se vaikuttaa moneen asiaan, kuten itsetuntoon ja fyysiseen jaksamiseen.
Valmistuin 2v sitten ja olen siitä asti ollut koko ajan töissä, mutta kahdessa eri paikassa (vuoronperään) ja työsopparot 2vkon + 4kk pituisia.
Haluaisin päästä eroon ihan kaikista veloistani ja niitä on tällä hetkellä n. 26 000€. Lisäksi haluaisin tehdä koko perheellä ihanan, n. kuukauden matkan jonnekin, vaikka Thaimaaseen tmv.
- olisi jo lainat maksettu
- toivoisin myös enemmän perheystäviä, joiden kanssa viettää aikaa (tämä on kyllä ihan musta kiinni)
- poreamme sisälle tai uima-allas pihalle (jos olis noi lainat pois, ni ton uima-altaan hommaisin)
Ei mulla siis kovin ihmeellisiä toiveita, elämä on tosi hyvää näinkin, tämän kun saisi pitää :)
On kurjaa valvoa öitä miettien, miten pärjää rahallisesti.
2. Lapsen terveydentilan paraneminen, se vaikuttaisi kovasti myös koko perheeseen.
3. Ja jos itsessäni jotain muuttaisin, niin ensisijaisesti toivon, että osaisin ottaa kevyemmin ja nauttia elämästä noista puutteista huolimatta. Kaikki on kuitenkin aika hyvin ja murhehdin usein asioista ihan suotta/etukäteen.
1. En ois koskaan menny takaamaan exää= olisin velaton..
2. Toinen yhtä ihana ja helppo lapsi kuin esikoinen, mahd. pian, ja että molemmat ois myös terveitä ja ihanan helppoja jatkossakin..
3.Onnellísuutta, uskollisuutta, terveyttä ja rakkauden täyteistä loppuelämää minulle ja miehelleni, sekä kaikkea hyvää lapsellemme (mahd.lapsillemme)..
- 5kg pois
- hiukan enemmän kärsivällisyyttä omien lasten kanssa
- rahaa jonkin verran enemmän
1. Painoa pois 40 kg
2. Mielenterveys kuntoon
3. Itsetuntoa rutkasti enemmän
1. refluxi ja sen tuomat muutokset pyyhkiytyisivät pois
2. selkä kuntoon
3. verenhyytymistekijät olisi normaalit
Mä voisin vaikka vaihtaa näitä esim. voisin luopua jaloista, voisin olla vaikka kalju, voisin olla hampaaton, voisin ottaa läskiä itseeni.
Uskon että mun elämä olisi parempaa, jos saisin muttaa nuo kolme asiaa. Jo vaikka ensimmäisen kun saisi kuntoon parantuisi elämän laatu 100%.
1. pääsisin suorittamisesta
2. ja sen kautta osaisin nauttia tästä elämästä
3. ja olisin tasapainoisempi
mutta ehkä tämä tapahtuu, kun kolmenkympin kriisi on käyty ja tulen seesteisemmäksi
1. refluxi ja sen tuomat muutokset pyyhkiytyisivät pois 2. selkä kuntoon 3. verenhyytymistekijät olisi normaalit Mä voisin vaikka vaihtaa näitä esim. voisin luopua jaloista, voisin olla vaikka kalju, voisin olla hampaaton, voisin ottaa läskiä itseeni. Uskon että mun elämä olisi parempaa, jos saisin muttaa nuo kolme asiaa. Jo vaikka ensimmäisen kun saisi kuntoon parantuisi elämän laatu 100%.
1) saisin äidin takas
2)saisin hyvän työpaikan
3)oisin kaikin puolin kivempi ihminen kaikille
Mulla on kai kaikki liian hyvin, koska toiveeni ovat:
-parisataa tuhatta euroa lottovoittona
-isommat ja kiinteämmät rinnat
-ahkeruutta ja aloitekykyä, energisyyttä
en tarvitsisi muutakuin paljon rahaa. sillä saisin taloudellisen tilanteemme kuntoon (esim. lainat pois) jolloin pystyisimme takaamaan paremman tulevaisuuden itsellemme ja lapsillemme.
onneksi olemme kuitenkin kaikki terveitä. siinä on jo paljon kiittämistä.
1. olisin laiha
2. olisin oikein rikas
3. yksi lapsi lisää
onnellisia ollaan lyllä ilmankin