Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOvauvojen perjantai **

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla jo vastailikin vauvauinti-juttuihin ja aika samalla tavalla mekin tehtiin kaukalon kanssa. Laitoin pohjalle ensin muovipussin, siihen päälle pyyhkeen ja pojan kiedoin vielä omaan pyyhkeeseen. Kannattaa katsoa, että " vuorauksien" välistä saa vielä vyöt lapsen ympärille, ettei mäiskähdä kaakelilattialle, näitä kuulemma aina välillä tapahtuu... Ainoa, joka vähän kastui, oli kopan kuomu, kun itse valuin suihkun jälkeen vettä, kun kiikutin pojan altaalle ja uinnin loputtua pukuhuoneeseen. Mutta meidän nassikka ainakin tykkäsi kovasti polskutella, mikä oli pienoinen ihme, sillä kotona kylpeminen ei ole pojan lempipuuhia...

Vierailija
22/23 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille tasapuolisesti!!! Pitkästä aikaa pääsin tänne, kun mun koneeni otti ja tilttas ja siitä ei saanut enää muuta kuin verkon painon!!

Tänään sain uuden, mutta käytetyn, tehokkaamman ja isomman koneen ja olen ihan ekstaasissa kun " karanteeni" vihdoin päättyi!

Sitten niitä meidän kuulumisia. Omppu oli juuri eilen kolmen kuukauden neuvolassa ja sai rokotteen...*nyyh* Neuvolatäti kyllä lupasi että ei PITÄISI tulla mitään oireita, mutta kun mulla on tapana kerätä nämä vähemmistöprosentit ja tilastotappiot niin osui ja upposi. Viime yö meni vajaiden tunnin mittaisten unien pätkittämänä ja kuume lähenteli 40 astetta. Supot onneksi auttoi ja piti kuumeen alhaalla, enää 37,8. Onkos muiden ihanuuksia rokotettu ja jos niin onko tullut oireita ja jos päätätte olla rokottamatta niin olisi mielenkiintoista kuulla myös siitä.

Ompun pienempi isosisko sai aikoinaan kolmoisrokotteesta niin pahat oireet että jouduttiin piikille ensiapuun ja oli todella vaarallinen tilanne. Näiden valossa olen hyvin kriittinen sen suhteen mitä annetaan, onneksi tuo rokotusohjelma on muuttunut radikaalisti!!!

Meillä siis valvotaan mutta normaalisti Omppu herää enää kerran yössä ja syö hiukan ja nukahtaa... kun vielä lakkaisi sellainen koiranpentumainen vikinä....-puhuu siis unissaan!, niin saisi itsekkin herkkäunisena nukuttua.

Ja että elämässä olisi haastetta niin sain opiskelupaikan ja alkaa ensi maanantaina. Tyyli on etäopiskelu ja kaksi lähipäivää kuukaudessa. Vuoden tai vähän rontin kuluttua pitäisi sitten olla erikoisammattitutkinto kädessä!!!

Tällaista näin perjantaina Nokialta- hyvää viikonloppua, palaan kuulolle varmaan maanantaina illalla tai vasta tiistaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa mäkin pinoudun taas...oon kyllä käyny lukemassa joka päivä mutta en oo kirjotellu muutamaan päivään.

Unna75:

Janinalla oli kans nyt yhtäkkiä 4 päivän kakkaamistauko(normaalisti joka päivä) ja eilen sitten annoin mallasuutetta aamupäivällä jos helpottais oloa...koko iltapäivän tulikin sitten niiiiin hirveenhajuisia paukuja vähän väliä että huh huh...kunnon rikki pieruja!

Illalla teki siiten 3 kakat 1/2 tunnin välein..ikävä kyllä oli sitten niin hirveetä happoa että pikkuisen peppu meni aivan rakkuloille...:((

Sibikortti rauhoitti kuitenkin ihon ja nyt aamulla oli jo paljon parempi...mietinkin tossa että olenkohan syönyt jotain mikä aiheutti tämän??? Vaikee alkaa arvailee, mutta toissailtana herkuteltiin ihanilla tuorejuustoilla ja söin myös mustaa pekkaa jossa paljon pippuria...jospa se aiheutti reaktion? muuta en keksi...

Lintu75: kurjaa kuulla että vauvalla on vielä kuumetta!!! Aika monta päivää on jo jatkunut...mä soittelisin jo lastenklinikalle tai pikkujättiin kun noin kauan kestänyt...

me kyl mennäänkin aika herkästi kun kyseessä on lapset...en haluu että koskaan tulee sellainen tilanne että joutuu mietti et miksi ei menty aikaisemmin...mielummin " turhaan" ku liian myöhään!

Mun sisko, äiti ja mummi on taas kaikki sellaisia tyyliin että menee sit vasta ku toinen jalka on melkeen haudassa...

Vauvauinnista: me käytiin esikoisen kanssa, mentiin koko perheen voimin ja siellä olikin perhepukkarit ja isot perhesuihkukopit, joten vauvan sai aina toisen syliin vuorotellen , mutta oli meillä silti kantokoppa mukana ja vuorattiin pyyhkeellä ja vauva kiedottiin toiseen koska jos vaikka liukastuisi ja kaatuisi, voisi vauvalle käydä tosi huonosti!

muutenkin kaikki sujui ihanan jouhevasti kun meitä oli 2 kun vauva karjui väsymystä ja nälkää aina uinnin jälkeen... =)))

nyt taustalle...

elokuunvauva ja tytöt