Koska vaihdat kesärenkaat autoosi?
Kommentit (25)
Toisessa autossa ei talvirenkaita ollutkaan ja toiseen vaihdatin pari viikkoa sitten. Kööpenhamina.
Kun mökkitiellä pystyy ajamaan liukastumatta ojaan.
Kitkat alla niin eipä tässä mitään kiirettä ole.
Siinä kohden, kun kelit sallii. Alueena Keski-Suomi, mutta liikun työn puolesta Kainuussakin vielä tässä kevätkuukausina, niin vaikka täällä kotikulmilla olisikin sulat tiet, niin 600-700 kilometriä pohjoisemmassa olisin vielä pitkään kusessa kesärenkaiden vuoksi.
Kun ilmat sallii ja saan ajan. En noita liki 30 kiloisia läskejä ala itse himmailemaan keskiöön.
Puoliso vaihtoi eilen nastarenkaat pois. Mä en ota kantaa asiaan, niin säilyy rauha.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso vaihtoi eilen nastarenkaat pois. Mä en ota kantaa asiaan, niin säilyy rauha.
Niin ja Jkl.
Vaasaan tiistaiksi luvatuu 15cm lunta ja kunnon yöpakkasia koko ensi viikko. Joten en ainakaan vielä. Parkkipaikallakin 10cm jääkerros vielä, jäisi jumiin kesärenkailla.
Ei kiire. Ensi viikoo nollan lähellä ja pakkasta.
Laihia.
Duunarit moisen työn tekee, en minä.
Sitten kun yöpakkaset loppuu. Meillä tosi jyrkkä mäki kotipihaan, niin en kesärenkaita sitä ennen laita kun muuten ei pääse autolla. Kokeiltu on liian aikaisin vaihtaa renkaat ja toiste en samaa virhettä tee
Huomenna. En tarvitse autoa päivittäisessä käytössä.
Rengasliike vaihtaa pääsiäisen jälkeen
Toukokuussa vaihdan ja Helsinki