Tää palsta on hirveä. Nyt täytyy pysyä poissa jonkun aikaa
En osaa olla ottamatta itseeni ilkeitä kommentteja.
Kommentit (9)
Itse olen oppinut, että kun ketjuun tulee ilkeilijä, niin se on adios. En jää kiusattavaksi, koska näiden ihmisten ainoa tarkoitus on pahoittaa toisten mieli - vaikka toisen sanoja vääristelemällä, jos ei muuten pysty olemaan tarpeeksi ilkeä.
Toivoisin tänne Tykkää-nappuloita, jotta nämä kusipäät saataisiin hiljennettyä. Jos näkisi, että 100 ihmistä on samaa mieltä kanssani/tukee minua ja vain se yksi sinnikäs kusipää pommittaa typerillä viesteillään, jaksaisin paremmin olla välittämättä.
Pieni av-lakko silloin tällöin tekee kyllä hyvää.
En osaa olla ottamatta itseeni ilkeitä kommentteja.
joku sossupummi?
Joo. Puolen vuoden päästä pummeista tykkäävät kaikki!
kivalta palstailijalta, joka laittaa myös palstan kiinni ja tarttuu mielummin vaikka käsitöihin ja soittaa Spotifya, kun moderointi ei ehdi asiattomuuksien karsintaan. Teen "oman osani" vastaamalla kiltisti mahdollisimman kauan ja jatkamalla hyviä keskusteluja. Painan hartaasti myös ilmo-nappulaa täydellisien luokattomuuksien kohdalla ja kyllä se toimiikin.
Kivaa iltaa kaikille, joilla on hyvä ja asiallinen keskustelutapa! Ja skool myös!
Pistä hyvä kiertämään!
Hyvää viikonloppua kaikille!
kivalta palstailijalta, joka laittaa myös palstan kiinni ja tarttuu mielummin vaikka käsitöihin ja soittaa Spotifya, kun moderointi ei ehdi asiattomuuksien karsintaan. Teen "oman osani" vastaamalla kiltisti mahdollisimman kauan ja jatkamalla hyviä keskusteluja. Painan hartaasti myös ilmo-nappulaa täydellisien luokattomuuksien kohdalla ja kyllä se toimiikin.
Kivaa iltaa kaikille, joilla on hyvä ja asiallinen keskustelutapa! Ja skool myös!
Minäkin ilmoittelen asiattomuuksia, mutta välillä niitä syydetään sellaiseen tahtiin, ettei ehdi muuta tehdäkään...
En lainkaan käsitä sitä, että ystävälliseen, asialliseen aloitukseen vastataan heti haukkumalla, ja esim. arvostellaan rajusti toisten nimiehdotuksia. Minäkin saatan sanoa, jos jostain nimestä tulee vaikka ikävä mielleyhtymä, mutta en ymmärrä ihmistä, joka kommentoi toisen valitsemaa nimeä "ihan karseaksi".
t. 2
Minäkin ilmoittelen asiattomuuksia, mutta välillä niitä syydetään sellaiseen tahtiin, ettei ehdi muuta tehdäkään...En lainkaan käsitä sitä, että ystävälliseen, asialliseen aloitukseen vastataan heti haukkumalla, ja esim. arvostellaan rajusti toisten nimiehdotuksia. Minäkin saatan sanoa, jos jostain nimestä tulee vaikka ikävä mielleyhtymä, mutta en ymmärrä ihmistä, joka kommentoi toisen valitsemaa nimeä "ihan karseaksi".
t. 2
ilmiannoin viestisi turhana valituksena.
Moinen ei ole rakentavaa ja tuhlaa meidän kaikkien aikaa.
Ei kai harmistu anonyymien kirjoittamista viesteistä, täällähän käy hirvittävä määrä ihmisiä. Eikä sitä voi mitenkään miellyttää kaikkia vaikka kuinka haluaisi, varsinkaan nimi-valinnassaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tai vähemmän palstailua.
t. en ole osallistunut yhteenkään nimi-ketjuun
Itse olen oppinut, että kun ketjuun tulee ilkeilijä, niin se on adios. En jää kiusattavaksi, koska näiden ihmisten ainoa tarkoitus on pahoittaa toisten mieli - vaikka toisen sanoja vääristelemällä, jos ei muuten pysty olemaan tarpeeksi ilkeä.
Toivoisin tänne Tykkää-nappuloita, jotta nämä kusipäät saataisiin hiljennettyä. Jos näkisi, että 100 ihmistä on samaa mieltä kanssani/tukee minua ja vain se yksi sinnikäs kusipää pommittaa typerillä viesteillään, jaksaisin paremmin olla välittämättä.
Pieni av-lakko silloin tällöin tekee kyllä hyvää.