PERJANTAITA KESÄKERTUT:)
Kommentit (26)
KRisse: Kylläpä kuulosti karulta tuo sinun miehesi juttu..no joo..toisaalta kuulosti vähän samalta ajatuksen juoksulta kun omalla ukko-kullallani, paitsi että hän ei oikein vielä osaa sanoa tästä odotuksesta mitään..tuli nään hiukka yllärinä,vaikka toiveissa olikin!
Kovasti tsemppiä kaikille raskauspahoinvoinnista kärsiville! Minulla ei sitä ole, jotkin hajut etoo hieman, mutta ei voi puhua missään nimessä pahoinvoinnista, joten sympatiat täältä teille ja peukutukset että pian helpottaa!
Iiiihana viikonloppu tulossa, kun mies ei mee töihin =) Tuntuu et viimeaikoina on ollu töissä yötä päivää..mitenkähän tää toukka on alkunsakaan ehtiny saada ;-o No joo,ehkä siltä vaan tuntuu, vaikka todellisuus on toinen!
Nyt saunaa lämmittämään ja nautiskelemaan hiljaisuudesta...lapset nukkuu ja isäntä -yllätys yllätys- töissä vielä pari tuntia!
hattara rv6+2 ja lapset 99, 01, 04
Taas yks työpäivä takana ja muutama leipä mahassa. Yöllä pitäis lähtee sitten sinne kursseille. Pyykkikone pesee vielä viimeisiä vaatteita, jotka pitäis keretä vielä silittämäänkin. Onneksi on kuivausrumpu, muuten sais lähtee tämä rouva joko märillä vaatteilla tai ilman niitä. Tosin ilman on kyllä mukavampi, kun on nuo housut jo alkanu vähän kiristää... Illalla kun tulee kotiin, niin ovella jo aukoo housunvetskarit että olis jotenkuten inhimillinen olo. Tarttis vissiin mennä housuostoksille (ja rintsikka), mutta kun ei jaksa eikä oo muka aikaa.
Tiistaina on onneksi vapaapäivä ja eka neuvola. Jippii!!! Kyllä sitä on odotettukin.
Tuota " etureppua" katellessani tuli mieleen, että mitenkänhän tuo sektioarpi venyy mahan kasvaessa. Esikoinen syntyi hätäsektiolla ja arpi siis navasta alas asti. Rupeekohan se jossain vaiheessa kiristämään vai käyttäytyyköhän ihan ku normaali iho? Onko kellään kokemusta/ tietoa? Tarttiskohan sitä jotenkin erityisesti rasvata tms?
No saunaan puhdistautumaan ja sitten pakkaamaan!
Hyvät illanjatkot kesäkertuille!
Quest 7+4
Enter-nappi oli taas liian lähellä ;)
Täällä on ollut ihana päivä... ei ehkä ilmojen kanssa mutta vihdoin ja viimein saan hieman huokaista helpotuksesta.
Eilen illalla päätin että varaan alkuraskauden ultran ykstyiseltä ensiviikolle, kun en jaksa odottaa kahta viikkoa että pääsen polille. Sen verran ne keskenmenot minua vaivasi että pakko oli saada tietää että onko tyyppi edes oikeassa paikassa jos mitään tyyppiä nyt edes onkaan.... Aamulla sitten soitin ja sainkin jo ajan tälle päivälle.
Ultrassa sitten heti saatiin näkymään reilunkokoinen raskauspussi, jossa pienen pieni tirriäinen majaili... hetkenpäästä lääkäri sai näkymään jopa sykkeenkin!!!! :) :) :) Lasketuksi ajaksi laski sitten 2.7. joten hyppään nyt sitten heiniksiin... mutta eihän sitä tiedä jos sitten myöhemmin taas vaihtavat laskettua aikaa. Tuo aika sopii hyvin viimesistä kuukautisista laskettuun aikaan, kun taas kierron pituus olisi laittanut aikaisemmaksi... mutta hyvä näin vastasi viikkoja ja sillä siisti.
Hauskaa odotusta kaikille!
Ninni rv5+5
En ole taas muutamaan päivään jaksanut kirjoitella yhtään mitään. Mukava on käydä lukemassa teidän muiden juttuja mutta tuntuu, että oman navan ympärillä ei hirveästi uutta tapahdu. Pahaolo jatkuu edelleen... Ei tässä montaa laatatonta päivää ole pariin viikkoon ollut ja parhaimpina päivinä tulee oksennettua neljäkin kertaa. Välillä on niin väsynyt olo, että tuntuu ettei tätä olotilaa kestä... Toisaalta taas tämän huonon olon kanssa oppii myös elämään eikä siitä tee itselle niin suurta numeroa. Riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä.
Mulla oli myös ihan vastaavia kokemuksia neuvolan tädin kanssa kuin jollain muullakin. Sanoi suoraan, että hän tosi harvoin ottaa noita verinäytteitä käsivarresta ja kyllähän se sitä suonta etsi... Vaihtoi lopulta kättäkin ja sai kyllä pistettyä, mutta tulipas melkonen mustelma. Toisaalta minua ei kuitenkaan häiritte yhtään tuollainen. En ole hirveän herkkä, joten ihan sama. Ero oli vaan huomattava, kun tässä kävin sitten labrassa ottamassa verikokeen sitä down-seulontaa varten ja sillä tädillä meni varmaan kymmenen sekuntia ja olin valmis. Eikä kädessä näy yhtään mitään. Eli eroja kyllä löytyy.
Mutta nyt katteleen BB:tä.
Hyvää viikonloppua!
Nearoosa 9+5
Venyy tämä koneelle pääsy aina myöhempään ja myöhempään...Nyt väsyttää jo armottomasti,mut suihkuun pitäs vielä jaksaa painua. Koko päivän,ihan aamusta asti on vieraita ollu ja yhtään mitään en oo saanu aikaseks,meneehän se vapaapäivä näinki...
Noista neuvolatädeistä.Mä tykkäsin omasta th:sta odotusaikana,mut sit ku poika synty ja lastenneuvolassa sama täti oliki,nii oli ihan p**seestä! Kateellisena kuuntelin toisten juttuja,meillä täällä 2 th:a... Jotenki tuntu et ei se osannu yhtään olla lasten kans...Ja nykyäänki ku pojalla neuvola,alkaa tihrustaa ku pyydetään sisään...Ja ikää oli 1v10kk...Nyt jo ekassa neuvolassa tuli tunne et sit ku " tää" on ohi nii voi lapsiparka.....
Onko muilla mahallaan nukkumisen kans ongelmia...? Mulla meinaa toisella puolella tuntua inhottava paino ja ällötys heti perään... Nukun suurimman osan yöstä mahallaan ja suinki pitkään pitäs siitä nyt nauttia... ;)
Ja pahaa oloo ei oo koko päivänä sellasena tullu ku mitä tähän asti,välillä vaan pakotettava ihtesä syömään...
Joo,pakko sinne suihkuun mennä...
Suhmura 9+1
heipsis kaikille :)
tää päivä mennyt ihan plörinäx kun keskipäivällä luin vantaan sanomista jutun tuosta perheestä joitten koko omaisuus meni palaneen kodin mukana... no (ilmeisesti raskaushormoonien vaikutuksesta) tuli mahottoman hirvee hinku päästä auttamaan heitä... ja pienen odottelun jälkeen tuolla av palstalla tempakka otti ohjat käsiin :)))
ja huomenna perhe saakin jo lahjoituksia....nyt on mahottoman hyvä fiilis!!
no nyt odotus juttuihin ::)
miehet: kiva kun teillä on noin ihanii miehiä... meidän ukko vaan sano muutama viikko sitten mulle että onkohan toi kolmas lapsi fiksua hankkia jos en vaikka pärjää niitten kaikkien kans....ja kyllä palo hihat ukkoon... suunnittelin jo että tilaan ajan muka aborttiin ja pyydän jonkun lapsen vahdix muka toimenpidettä varten ja lähen kaupungille huitelemaan....
mitähän ois mies sanonu jos oisin tullu kotiin ja sanonu että nyt ei sit tuukkaa vauvaa....
plääh
olkaa onnellisii noista tunteellisista miehistänne, mulle kun ei semmosta ole suotu...
olo: pientä kuvotusta,ei sen kummempaa...
vielä muutama päivä ultraan ja neuvolaan: 10.11 UÄ ja 11.11 neuvola
terkuin:krisse ja tytöt -02 ja -04 +masu rv?