Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

upea koti!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kärrätty keskelle suomalaista peltoa :)

Vierailija
2/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta av oikea paikka kaupata 800K taloja kun kaikki tienaa ihan sikana :) tai siis mies ainakin, ja itsekkin jos haluaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, mikä pömpöösi ; D

Vierailija
4/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi ajellessa katselleet ja ihastelleet tätä taloa. Rakastamme rapattuja taloja. Tosin tuo on luonnossa liian äitelän kanarialinnun keltainen enkä voi tajuta miksi uusi talo naamioidaan vanhaksi...siis toki tyylipiirteet voivat olla vanhanaikaiset mutta että sinne tungetaan sisälle vanhoja kakluuneja en voi tajuta...

Vierailija
5/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Itser en ottaisi noin isoa kartanoa mutta saman tyylisen vähän pienempänä. Todella ihana kivitalo! Sisältä en ottaisi noin vanhan tyylistä kylläkään.

Vierailija
6/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut rahat loppua kesken, kun piha on noinkin vaatimaton viritelmä.

Kaipaisi hieman raamikkaampaa ympäristöä kyllä. Ja lihavaa rahapussia ylläpitoon.

Vierailija
7/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
8/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuollaista kivikartanoa voi sijoittaa minnekään lähiöön eli ihan on oikealla paikalla tuo talo. On noin 10km Tampereen keskustasta.

Vierailija
9/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kodikkaaksi sanoisi...

Julkisivulla jotenkin pienet ikkunat ja paljon seinää. Ei mun makuuni (mut onneks ei olis mulla rahaakaan tuon ostamiseen :)

Vierailija
10/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kivalta. Ihan kuin pihaan ei olisi riittänyt rahaa/kiinnostusta. Tosi aneeminen ympäristö tuollaiselle talolle, vaatisi jotain samaa tyyliä olevaa kunnon puutarhaa ympärilleen.

Vierailija
11/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole minun makuuni.

Autotalli erikseen ja pihat tekemättä.

Sisältä.... ei ei ei....

Vierailija
12/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuollaista kivikartanoa voi sijoittaa minnekään lähiöön eli ihan on oikealla paikalla tuo talo. On noin 10km Tampereen keskustasta.

en tarkoittanut mitään lähiötä vaan näyttävämpää pihasuunnittelua. Muutama risunkokoinen taimi huonolla nurmikolla ei oikein vakuuta.

Vierailija
13/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi jokainen laittaa mieleisekseen en itse ainakaan jättäisi taloa ostamatta sen takia.

Vierailija
14/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokasaliin matkataan eteisen ja salin läpi. Yläkerrassa yksi pesuhuone/wc, sekin sivussa. Komea talo, mutta ei ne niitä kaakeliuuneja ole osanneet ottaa sisustuksen pohjaksi.

Vierailija
15/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi jokainen laittaa mieleisekseen en itse ainakaan jättäisi taloa ostamatta sen takia.

sitä kukaan ole väittänytkään, vittu soikoon!

Tekemättä se silti on ja maksaa mitä maksaa.

Vierailija
16/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän vanhoista kivikartanoista ja vaikka tuo onkin uusi niin tyyli on kaunis. Väri tökkii!

Vierailija
17/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään muotoa mun makuuni. Ja jos joku rakennuttaa noin... hmm... omantyylisensä lukaalin, niin mikä saa myymään sen heti parin vuoden päästä? Rahat on loppu, myydään vol... eikun kämppä.

Vierailija
18/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä noin isoa taloa haluaisi. Pienemmät kivikartanot on mun makuuni...

Vierailija
19/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) Siinäpä on pantu oikein pytinki pystyyn...Meinasin eka kommentoida, ettei Ylöjärven talosta voi noi paljoo pyytää, mutta ehkä voikin. Haha!

Vierailija
20/22 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisivun mittasuhteet on ihan päin brinkkalaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi