Eihän se,e tä luullaan nuoremmaksi kuin onkaan, tarkoita että on kaunis!!
Täälläkin aina ylpeillään sillä, että luultiin vuosia nuoremmaksi kuin on ja automatic se on yhtä kuin pidetäään kauniina! No, minä tiedän monta tapausta, jotka itsekin luulisin nuoremmiksi jos en tietäisi oikea ikää ja yksi on kuin teinipoika vartaloltaan ,mutta kasvoiltaa ...jos nyt ei ruma, mut kaukana kauniista. Samaten on monen muun kohdalla. Se on jokin lapsenomainen piirre, joka tekee sen nuoremmaksi näyttämisen. Kun taas joku tosi upea kaunis nainen voi olla jopa ikäistään vanhemman näköinen tai oikeastaan oloinen. JOhtuen siitä, ettei ole mikään ruipelo vaan Nainen isolla N:llä. Juh, eipä muuta.
Kommentit (5)
Kun niillä on monesti sellaiset lapsekkaan pyöreät posket. Myös huomattava lyhyys tekee lapsekkaan vaikutelman.
Muo esimerkiksi luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Olen 32-vuotias ja minulta kysytään aina papereita alkossa jne. En ole kuitenkaan erityisen kaunis. Luulen, että se nuoremmaksi luuleminen johtuu pyöreistä poskistani ja sellaisesta pullamaisesta "lapsen naamasta" vaikka muuten hoikka olenkin. Nuoren näköinen ja kaunis ovat kaksi eri asiaa.
Pullavaposkinen, taikinamainen naama, pari kaksoisleukaa ja trikoovaatteet saavat monet näyttämään nuoremmalta esim. kolmikymppisten ikäryhmässä, mutta kauniimmalta nuo läskit eivät kyllä näytä. Siitä vain tulee lapsenpyöreys mieleen. Myös finnit yhdistettynä pyöreisiin poskiin saavat näyttämään nuoremmalta, mutta rumemmalta.
Mun mielestä just pullukat näyttää usein nuoremmilta Kun niillä on monesti sellaiset lapsekkaan pyöreät posket. Myös huomattava lyhyys tekee lapsekkaan vaikutelman.
Enkä lyhyt. Mulla on ilmeisesti jotenkin lapsekkaat kasvot. Nyt raskausaikana ei oo kyllä tytötelty!
Mua pidetään aina tosi paljon vuosiani nuorempana, enkä mä siitä mitenkään erityisesti nauti. Mun mielestä se syö mun uskottavuutta. Oon ihan tavallisen näköinen ihminen.
Enkä muuten ole mikään ruipelo tai teinipoika vartaloltani, tuo on nyt vaan sun oma mielikuva.