Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha olit kun sinulta kysyttiin viimeksi paperit Alkossa?

Vierailija
02.09.2011 |

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
62/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista olinko jo täyttänyt. Alkossa viiniä ostin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulta ei ole alkossa kysytty papereita kait uskoneet ulkonäön perusteella

Vierailija
64/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin glögiä ja jouluolutta.

Vierailija
65/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä olin ilman meikkiä äitini kanssa ostamassa häihini viinilaatikoita niin myyjä kysyi henkkareita,äitini siihen sanoi että meiän perheen tytöt näyttää niin nuorilta.

Vierailija
66/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten.

Vierailija
67/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytä papereita missään, olen kai sen verran rupsahtanut... Mutta alkossa on kysytty kahdesti, ja muistaakseni ne on ollut ainoastaan nämä kerrat, kun minulla ei ole papereita ollut mukana.

Ekalla kerralla 23 vuotiaana jäi sitten lonkerot ostamatta, kun eipä ollut mitään millä ikää todistaa (siinä vaiheessa en omistanut vielä ajokorttia ja unohdin ottaa passin mukaan kaupungille) ja toisella kertaa parkkeerasin auton aivan törkeän kauas Alkon ovesta, kun ei ollut vapaita paikkoja lähempänä. Sitten Alkon ovella tajusin, että paperit jäi autoon, mutta arvelin käydä silti ostoksilla, toivoen ettei papereita kysytä. Olin 29-vuotias ja taas ostoslistalla jokunen lonkero ja valkkaripullo. Kun myyjätäti sitten kysyi papereita, puuskahdin jo että "arvasin!" ja pyysin että saan jättää ostokset tiskille siksi aikaa että kipasen paperit autosta. Tulin takaisin tukka sekaisena ja naama punaisena puuskuttaen ja tätiä vähän nauratti, kun huomasi että jo 30 vuotta lähentelen. Mutta ymmärrän kyllä, että pakkohan se on kysyä, jos kerran epäilyttää.

Ja arvatenkin nämä kerrat minulta on papereita kysytty juuri siksi, että ennen kassaa olen muistanut, ettei paperit ole mukana ja varmaan siksi vaikuttanut niin "hermostuneelta" ja välttelevältä, että ovat kysäisseet luullen minua alaikäiseksi. Tai sitten mulla on vaan tosi huono tuuri! :D

Vierailija
68/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan punaviiniä olin ostamassa, joten vähän meinasi huvittaa.

Ikinä ei muuten kysytä, jos on lapsi mukana!

Vierailija
69/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on nyt jo jokunen vuosi, pitäis mennä varmaan testaamaan taas joko nyt sais viinipullon ostettua ilman papereita.. )

Vierailija
70/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatenkin nämä kerrat minulta on papereita kysytty juuri siksi, että ennen kassaa olen muistanut, ettei paperit ole mukana ja varmaan siksi vaikuttanut niin "hermostuneelta" ja välttelevältä, että ovat kysäisseet luullen minua alaikäiseksi. Tai sitten mulla on vaan tosi huono tuuri! :D

Tässä on totuuden hiven. Minulla tulee aina alkossa käydessäni jotenkin syyllinen olo, kun lähes aina ne paperit kysytään ja alaikäiseksi luullaan, niin vaikutan aina varmaan myös hermostuneelta ja epävarmalta sen vuoksi. Ja alkon kassa bongaa hermostukseni ja kysyy paperit. Vaikka kuinka on sormukset sormessa jne. muut aikuisuudesta viestivät asiat.

Vierailija
71/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen päivään asti aina, myös kaupassa kun täytin 30 v.

Vierailija
72/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin booliaineksia kolmekymppisille:-)

Vierailija
73/77 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen kk sitten

Vierailija
74/77 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin tapaa niin lapselasta ihmistä livenä etenkään Suomessa.

Vierailija
75/77 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla koskaan kysytty alkossa papereita. Ikää kuitenkin 24v tällä hetkellä.

Vierailija
76/77 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saamisen jälkeen olen varmaan niin rupsahtanut, ettei Alkossa eikä baareissa kysellä. Nyt 30v ikää. Sitä ennen sai aina näyttää Alkossa henkkarit. Paitsi kun olin juuri täyttänyt 18v ei kysytty. Myöhemmin taisikin tulla tuo kampanja alkoon, että kaikilta nuoren näköisiltä kysytään.

Vierailija
77/77 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytty myös alkossa paperit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan