Kuinka vanha olit kun sinulta kysyttiin viimeksi paperit Alkossa?
Kommentit (77)
nyt olessani 30v. Alkossa on kysytty joka kerta siitä asti kun täytin 18v ja kaupassa 25v asti ja senkin jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti, nyt viimeksi pari vkoa sitten, jolloin olin n.30,5v... :D :D Hyvin olen säilynt siis... ;)
ja alkosta ostin punkkupullon. Sen jälkeen ei ole kysytty, eli alamäki alkoi heti tuon maagisen kolmenkympin jälkeen eli varokaa vaan huhuuu ;))))
Jännä miten itse ei ole rupsahtanut.
Miehelle siitä ei ole hyötyä. Ellei sitten käy päivisin lähilukiossa ilmaisella lounaalla.
T: 11cm mies
aina kysytään alkossa, joskus kaupassa, mutta ravintolan ovella aika harvoin.
olen myös huomannut että yleensä ne, joilta paperit kysytään ovat lyhyitä, pienikokoisia ja muodottomia, eivät niinkään 'hyvinsäilyneitä babyfaceja' :D tai voihan se babyface yhdistyä noihin edellisiin.
Itse en nuorena tosiaan ollut mikään sotanorsu, mutta 170cm/50kg mitoilla sai jo jotain muotoja teininäkin aikaan ja tyylini oli jo silloin aika 'klassinen' eikä mitään värjättyä tukkaa, lävistyksiä tms.
multa kysytään melkein joka kerta (vaikka olisi lapset mukana)
Ehkä ne luulee että ollaan pikkusiskojen ja veljien kanssa liikenteessä. Ihihhiih ihi ihi ihii.
Me nuoremman näköiset omataan vaan sellaista elämän voimaa mitä muut ei omaa. Sitä on vaikea omata jos ei omaa omasta takaa.
Hauska olla ihku.
T: 11cm mies
ruokakaupassa kysyttiin paperit kun ostin siideriä ihan pari kuukautta sitten.
Ikä 28.
Nykyään käyn harvoin alkossa yksin. Yleensä on edes toinen lapsista mukana.
Tuolla käyntikerralla sattui mukanani olemaan nuorehko pikkuveljeni tyttöystävineen. Olimme menossa mökille remppaamaan ja minulla oli lippis päässä ja rennot kesävaatteet päälläni. Olin kai sitten teinin näköinen. Ostin pari pulloa siideriä.
ja ikää on 30v. Aina ne kysyvät, jos olen liikkeellä ilman lapsia. Mutta jos mukana roikkuu kolme lasta (11v, 8v ja 6v), niin eipä ole paljon papereita kyselty.
ostaessani alkoholia. Toisella näistä kerroista ostimme juhannusruokaostoksia (ei enää erityisen nuorennäköisen) mieheni kanssa ja joukossa oli sixpack olutta. Kassaneiti pyysi papereita ja minä, vasta 29 täytettyäni, olin siitä ihan tyytyväinen. ;)
2 vuotta sitten puistontäti luuli minua 18-vuotiaaksi ja oli suhteellisen hämmentynyt, kun kuusivuotias tyttäreni kutsui minua äidiksi..
17-vuotiaanakin jo kävin itse ostamassa. Olipa siitä pituudesta jotkin hyötyä.
ja multa kysytään joka ikinen kerta Alkos paprut ku viiniä ostan. Viimeksi tänään vaikka olin 5-v poikani kanssa ostoksilla.
27-vuotiaana. Lisäksi minulta on kysytty paperit esimerkiksi Prismassa ja festareiden anniskelualueilla sekä parhaana pari viikkoa sitten R-kioskin pelikoneella.
ja kesällä tosiaan täytin 40v. Yritin ostaa pikkupullon salmaria ja kun en heti löytänyt papereita niin nappas pullon pois ja sanoi ettei sitten myy. Löysin sitten kuitenkin paperit hetken kaiveltuani ja kyllä äijää itseäänkin vähän hymyilytti. :)
Kyllä mä vissiin aika nuorelta näytän, mutta en nyt sentään parikymppiselta...
ei ole herkkua näyttää vielä nelikymppisenä 17 kesäiseltä.
On rasittavaa etsiä aikuista seuraa, kun ainoa seura tuntuisi olevan murrosikäiset tai pedofiilit.
Etenkin miehille se on kova pala.
Naisia saatetaan katsoa puistossa pahasti " jaha, teiniäiti".
Ei se herkkua ole. Etenkin jos kaipaa aikuista juttuseuraa niin sitä on vaikea löytää murrosikäisen näköisenä.
Ostin ruokaa ja pari siideriä ja pari olutta. Aika nolona oli kaupan kassa..