Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotilapset ulkoilee taloyhtiön leikkipaikalla -

Vierailija
02.09.2011 |

voiko oma lapseni vain mennä sekaan leikkimään vai pitääkö meidän odottaa, että päiväkotilapset ovat menneet sisälle? Olemme vasta muuttamassa kyseiseen taloyhtiöön, enkä oikein vielä tiedä käytäntöä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piha on talonyhtiön käytössä eikä siis päiväkodin oma piha, niin sekaan vaan.

Vierailija
2/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun pitää katsoa sen perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää asian paremmin kuin me täällä :)

Mutta muista, että sinun homma on tosiaan katsoa omasi perään kunnolla.

Vierailija
4/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaan vaan saamaan tartunta ...

Vierailija
5/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta siellä kun ei ole. Eikä ole mitenkään aidattu tai muuten päiväkodille merkitty vaan keskellä pihaa.

Tauteja varmaan saadaan, valitettavasti, mutta toisaalta paranee vastustuskyky samalla ja sitten kun lapsen on aika mennä itse päiväkotiin, ei ehkä saa samanlaista alun tautikierrettä kuin yleensä. Helpompi kuitenkin sairastaa, kun ei tartte järkätä mitään työpaikan kanssa :)

ap

Vierailija
6/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko perhepäivähoitoryhmää? Mä saisin kyllä sätkyn, jos tuon lähistön pk:n muksut roudattais tuohon meidän pikku pihalle rellestämään ;D

Vierailija
7/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se piha on myös päiväkodinpiha. En tiedä saako sinne mennä, mutta pysyisin kaukana niistä räkäsistä päiväkotilapsista. Niin ja sitä menoa seuranneena omani EIVÄT mene päiväkotiin kun se aika koittaa.

Vierailija
8/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää omat kullannuput kaukana niistä räkäisistä päiväkotilapsista :D.

Niistähän voi saada vaikka täitäkin!

Kotiäidit jyrää.

"Vai tarkoitatko perhepäivähoitoryhmää? Mä saisin kyllä sätkyn, jos tuon lähistön pk:n muksut roudattais tuohon meidän pikku pihalle rellestämään ;D "

"Meillä se päiväkoti sijaitsee talon alakerrassa

eli se piha on myös päiväkodinpiha. En tiedä saako sinne mennä, mutta pysyisin kaukana niistä räkäsistä päiväkotilapsista. Niin ja sitä menoa seuranneena omani EIVÄT mene päiväkotiin kun se aika koittaa."

Vierailija
9/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta siellä kun ei ole. Eikä ole mitenkään aidattu tai muuten päiväkodille merkitty vaan keskellä pihaa. Tauteja varmaan saadaan, valitettavasti, mutta toisaalta paranee vastustuskyky samalla ja sitten kun lapsen on aika mennä itse päiväkotiin, ei ehkä saa samanlaista alun tautikierrettä kuin yleensä. Helpompi kuitenkin sairastaa, kun ei tartte järkätä mitään työpaikan kanssa :) ap

joka päivä aamulla ja myös iltapäivällä? Enpä usko, että saavat siinä olla, kun pihaa ei ole edes aidattu... joten pårvoolta vaikuttaa.

Vierailija
10/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko perhepäivähoitoryhmää? Mä saisin kyllä sätkyn, jos tuon lähistön pk:n muksut roudattais tuohon meidän pikku pihalle rellestämään ;D

vaikka varmaan ovatkin saman johdon alaisuudessa. Ja siis ihan päiväkoteja siinä talon alakerrassa, ei perhepäivähoitajia :) Tuleehan siitä hirmuinen meteli, kun leikkivät pihassa, mutta 8-16 työläisiä se meteli ei haittaa ja itsekin joudun lapsen takia nousta, joten eipä tuo varmaan minuakaan haittaa. Eri sitten vuorotyöläisillä...

ap

Vierailija
11/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myöskin tarha alakerrassa, mutta heillä on ihan oma pihansa. Välillä saattavat kuitenkin piipahtaa taloyhtiön leikkipaikassa. Kyllä mä sinne olen muksujen kanssa mennyt, kun kerran kaikkien käytössä on.

Vierailija
12/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka varmaan ovatkin saman johdon alaisuudessa. Ja siis ihan päiväkoteja siinä talon alakerrassa, ei perhepäivähoitajia :) Tuleehan siitä hirmuinen meteli, kun leikkivät pihassa, mutta 8-16 työläisiä se meteli ei haittaa ja itsekin joudun lapsen takia nousta, joten eipä tuo varmaan minuakaan haittaa. Eri sitten vuorotyöläisillä... ap

ole aidattu päiväkodin piha.

Vierailija
13/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä aamulla ja myös iltapäivällä? Enpä usko, että saavat siinä olla, kun pihaa ei ole edes aidattu... joten pårvoolta vaikuttaa.

Ei vielä asuta siellä, joten en tiedä, kuinka usein ulkoilevat, ainakin aamupäivisin, kun kävimme katsomassa. Leikkipaikkaa ei ole aidattu, mutta pihaa ympäröi taloyhtiön talot, eikä mitään vilkasta tietä ole lähettyvillä. Ihan kunnan päiväkodista on kysymys, tosin vissiin kunnan huonomaineisimmasta, kun on huonolla alueelle...

ap

Vierailija
14/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonomaineiselle alueelle, ihan vapaaehtoisesti?

Vierailija
15/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonomaineiselle alueelle, ihan vapaaehtoisesti?

ja edulliset hinnat. Sitäpaitsi huono maine pitää aina käydä itse todistamassa, ei se välttämättä pidä paikkaansa. Esim. Hervannalla on edelleen huono maine, vaikka se on nykyään mitä parhain paikka asua :)

ap

Vierailija
16/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päiväkotilapset käyttivät taloyhtiön leikkipaikkaa ulkoiluun. Ihan talon järjestyssäännöissä tms. oli ilmoitettu, että leikkipaikka on varattu ainoastaan päiväkodin käyttöön arkisin klo 7-17.30. Oli talon ainoa leikkipaikka, muusta taloyhtiön pihasta aidattu ym.

Meitä tuo ei haitannut, kun asuttiin ko. asunnossa vain lyhyesti ja omat lapset olivat tuossa samaisessa päiväkodissa päivät. Joskus omia lapsia kotiin hakiessa huomasin, että pihaan tuli päiväkodin hoitajien luvalla muita taloyhtiön lapsia leikkimään. Periaatteessa meidän taloyhtiössä päiväkoti siis olisi voinut kieltää ulkopuolisten tulon leikkipaikalle, mutta käytännössä eivät näin tehneet.

Vierailija
17/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jollekin joka kauhisteli mun "ilkeyttäni" niin kuvittelin sen pk-ryhmän retkelle tuohon meidän rivarin pihalle läheisestä päiväkodista :D Ei ihan realistinen skenaario. tosiaan tuollaisen kerrostalon kivijalan päiväkodin olen itsekin nähnyt mutta siinä pk-lapsille oli aidattu pieni karsina omaan käyttöön. Aika ankea oli se piha lapsille pienen kokonsakin vuoksi. Sellaiseen karsinaan ei voisi mitenkään ylimääräisiä lapsia laittaa. Kaipa tuo asia on järjestyssäännöissä ilmoitettu, miten pk on taloyhtiön kanssa asiasta sopinut.

T. 7

eli se piha on myös päiväkodinpiha. En tiedä saako sinne mennä, mutta pysyisin kaukana niistä räkäsistä päiväkotilapsista. Niin ja sitä menoa seuranneena omani EIVÄT mene päiväkotiin kun se aika koittaa.

Vierailija
18/18 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerrostalon alakerrassa. Kerrostalon järjestyssäännöissä sanotaan, että piha on varattu päiväkodin käyttöön päiväkodin aukioloaikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan