Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuisten pe-su-pino :)

04.11.2005 |

Terveiset taas yövuorosta. Ajattelin, että josko tehtäisiin heti suoraan pino koko viikonlopulle? Välillä on kurjaa kun iltamyöhällä kirjoittaneiden jutut vaipuvat jo edellisen päivän unholaan, jos joka päivä uutta pinoa avaamme. Onko mitään järkeä vähän yhdistellä päiviä tai tehdä vaikka alkuviikolle omapino tms? Jos ihan hullulta idealta kuullostaa niin sitten vaan availlaan jokapäivälle uutta :)

Tänään jännittää! Meillä on heti aamusta rakenneultra, se kauan odotettu... !!! ja siirryttiin viikolle 20 eli voi sanoa menevänsä 21. viikolla :)

NIMIASIAA: Lumienkeli eilisillalla kirjoitti nimistä. Nimet ovat mulle hirveän tärkeitä. Esikoisen nimikin oli meillä valmiina jo 10 vuotta sitten ja nimi on ainoa laatuaan :) ihan pienestä lähtien olen kirjoitellut erilaisia koko nimiä ja keksinyt omia nimiä. Nyt taitaa tytölle olla nimi aika valmiina, mutta poika-nimestä pidetään miehen kanssa vielä tiukkoja neuvotteluita :D

KUMMIASIAA: Meilläkin se tilanne, että " parhaat" kummit on jo käytetty esikoiselle ja nyt onkin tosi vaikeaa keksiä kummeja. Esikoisen kummien kanssa olemmekij ristiin kummeja, eli heidän lapsensa ovat meidän kummilapsia. Siitä perheestä meillä onkin siis 3 kummilasta, eli valitsivat meidät heidän esikoisensa lisäksi vielä kaksosillekkin kummeiksi. Halusivat ehdottomasti samat kummit kaikille lapsille ja me taidamme heitä pyytää myös jälleen kummeiksi. Sitten mietinkin, että olisiko toiset kunnit sitten kivat olla " omia" kummeja lapsilla..? Kummeiksi aiomme taas pyytää vasta lapsen synnyttyä niin kuin esikoisestakin.

Ja sitten RASKAUSARVISTA... Onko kenellekkään tullut jo? Mulle tuli esikoisesta aivan mahdottomasti! Vuoden synnytyksestäkin oli vatsan iho vielä kutiseva ja arka saunoessa... Oikein kunnon lieskat kyllä tuli vatsaan ja ihan muutamassa viikossa kun lähtivät tulemaan! Mies kyllä nimitti niitä mun urheus mitalleiksi :) Nyt olen jo alkanut huomaamaan, että edelliset haalenneet arvet ovat alkaneet hieman punoittaa... Mitenkähän käy, ratkeavatko ne samat uudelleen vai tuleeko ihan uusia? Hui... :/ Ihotautilääkäri sanoi, ettei rasvauksista ole niihin lainkaan muuta apua, kuin että eivät ehkä kutia syntyessään niin paljoa... ;/

Millaisia suunnitelmia teillä on viikonlopulle? Itse odotan vain että pääsen kotiin nukkumaan omaan sänkyyn miehen viereen ja kuuntelemaan kun esikoinen tuhisee.. täällä yövuoroissa on niin tylsää...

Viikonloppuja!!!!!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä ja minä olen jo nyt hereillä. Heräsin tuossa tunti sitten kamaliin selkäkipuihin enkä saanut enää nukutuksi joten ajattelin nousta ylös. Luin vähän lehteä ja söin aamupalaa. Mies on vielä nukkumassa.

Eilen illalla oli kaveripariskunta istumassa iltaa ja oli kyllä todella kivaa. Pelailtiin lautapelejä ja juteltiin. Niin ja syötiin hyvin.. :)

PINJAlle isooooot onnittelut uuteen kotiin! Ihanaa päästä jouluksi uuteen kotiin. :)

Sitten omaa (.) sen verran että kaikki ennallaan. Selkä taas vihoittelee tavallista enemmän ja tuntuu noita harjoitussuppareita tulevan vaikka tässä koneella istun. Voi tietysti olla että nuo selkäkivut liittyvät noihin suppareihin.. Vauveli jumppaa ahkerasti. Öisin on ollut nyt suht hiljainen. Onneksi. Saan minäkin nukkua. :)

Täytyy tästä mennä suihkuun. Sen jälkeen ajattelin käydä vähän ulkoilemassa. Iltapäivällä mennään vanhemmilleni syömään ja sitten hautausmaalle. Illalla mennäänkin sitten miehen kanssa kaupungille syömään ja elokuviin.

Mukavaa pyhäinpäivää kaikille!

Lily & Nappo 23+3

Vierailija
22/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]Täällä heräiltiin jo kahdeksan aikaan, tai siis neiti heräsi ja meni katsomaan lastenohjelmia ja mä jäin sänkyyn muka nukkumaan. Eihän siitä mitään tullut, kun koko ajan neidillä oli jotain asiaa. No, makoilin kuitenkin sängyssä melekin puoli kymmeneen. Aamupala syöty ja kohta pitäis ulos mennä vähäksi aikaa. Neiti on tuossa yhden aikaan lähdössä sinne mummopapalle ja sitten alkaa mun OMA AIKA *odottaa kovasti*.

Mitäs muilla suunnitelmia näin pyhäinpäivän ratoksi?

Monkey ja mosse rv. 20+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Koira kävi vinkumassa kymmenen aikaan makkarin ovella ja miuta ois nukuttanu vielä vaikka kuinka. Pakkohan se oli tuonne harmaaseen aamuun sukeltaa toista pissittämään. Huoh.... En tiedä oonko tulossa kipeäksi vai oonko vain näin helvetin laiska. Mitään en jaksaisi tehdä, tekisi mieli vain nukkua ja katella/kuunnella telkkaa.

Keittiössä oottaa hirveä tiskivuori, onneksi ei sentään tarvii ruokaa tehdä tänään, kun eilen tein liha-perunalaatikkoa. Täällä ois perinteiset krääsämessut eli Kymen Suurmessut tai jotain sellaista, ihan tossa kävelymatkan päässä. Sinne vois ehkä piipahtaa, niin sais itteään vähän hereille. En oo moneen päivään käyny kunnon lenkilläkään koiran kanssa, tänään ois jo pakko.

Toivottavasti muiden viikonloput sujuu vähän pirteimmissä merkeissä=)

jossara+matkustaja (todella hiljainen sellainen) rv20+4

Vierailija
24/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjalle onnittelut uudesta kodista! ;o)

Cadaveralle tupla20:stä isot onnittelut!! ;o)

KUMMEISTA: Meiän lasta ei kasteta, mutta aion ainakin minun siskoa muodolliseksi pyytää kun se varmasti sitä odottaa, ja mustakin on kiva, että lapsella joku, jota kummiksi voi sanoa, on! Hui mikä lause...

NIMISTÄ: Ollaan keksitty molemmille sukupuolille harvinaisemmat nimet, mutta se ei vielä ole ihan varmaa...

Oma (.): Viime yönä kun n. 3. aikaan olin hereillä, tunsin ihan selvät potkut! Kunnon jymäytyksiä. Siinä sitten miehenkin herätin, mutta hän ei niitä tuntenut vaikka itse ihan selvästi ne kädelläkin muka tunsin... Mutta nyt siis rv 21+3 Helmeri antaa itsestään selviä merkkejä, olen hurjan iloinen! ;o))

Ja just äsken kun tässä istuin ja aivastin, niin vähän lirahti housuihin, kamalaa nytkö mullakin se alkaa.... Pitää kai alkaa tosissaan treenata noita lantionpohjalihaksia....

Koko viikonloppu aiotaan vaan olla kahdestaa koiran kanssa kotona ja käydä syömässä. Huomenna on meidän vuosipäivä ja nyt nautitaan toisistamme....

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

V+Helmeri potkunyrkkeilijä

Vierailija
25/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]melkein kolmen tunnin päiväunet tuossa juuri nukuin. Nyt masu jo kurnii ruokaa ja sen jälkeen vois käydä saunassa ja loppuillan vaan makoilla sohvalla telkkaa katsoen. Kynttilän vein parvekkeelle äsken palamaan, kun en nyt pääse haudalla käymään.

Tällä lohdullisena luin [b]V80[/b] viestiä vahingosta, itsellä kun tätä ongelmaa ollut jo jonkin aikaa ja etenkin nyt kun tää järkyttävä yskä vaivaa edelleen aamuisin ja iltaisin, niin lorahduksia pääsee sattumaan. Kovasti yritän jumppailla, mutta kun se vaan aina unohtuu...

-M-

Vierailija
26/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Monella tuntuu olevan viikonloppuna aikaa omistautua itselleen, mukavaa :) Täällä on synttäreitä juhlittu puolestapäivästä saakka, äsken viimeiset kaverit lähti. Ihan vaan kakkukahviteltiin, tosi rajua! Kiitokset onnitteluista, huommenna on sitten oikea syntymäpäivä. Pääsen miehen kanssa ravintolaan syömään, ihanaa!

Pinjalle onnittelut uuden kodin johdosta!

Alkaa tämä syksyn tuhrusadesää masentaa jo, aurinkoa ei ole näkynyt moneen päivään :( Luntakin sais jo tulla ja pakkaset. Ois sitten vähän valoisampaa.

Joku uusi oli ilmoittautunut mukaan (anteeksi, en muista nimimerkkiäsi), tervetuloa!

Nyt aletaan miehen kanssa pelaamaan yetisportia, siis kamalan addiktoiva nettipeli, älkää kokeilko! (yetisports.net)

~cadavera&muru~ rv19+6

Vierailija
27/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vihdoin ja viimein kirjoittaa jotain itsestäni kun sain aikaiseksi rekisteröityä. Laskettu aika on 20.3. ja rv pian 21.Makasin alkuraskauden 14-20 viikot kotona verenvuodon takia.Ilmeisesti se oli istukan reuna joka oli kohdunsuulla ja vuoti,nyt kun kohtu kasvanut niin ongelma poistui ja pääsi vihdoin ja viimein töihin=)

Kolmas lapsi siis tulossa,kaksi ensimmäistä jo hyvässä iässä 9v ja 11v,nyt ilmeisesti on sitten se iltatähden aika....

Olen tuossa ihmeissäni lukenut teidän rakenneultra juttuja kun olette jotkut saaneet tietoon sukupuolen ja minulle sitä ei sanottu,kuulemma ei näe vasta kun viikkoja on 29....Ja minä olisin ensimmäistä kertaa halunnut tietää=( Mutta no,säilyypä jännitys loppuun saakka.

Hyviä vointeja kaikille!!

Eppu ja iltatähti( rv 20+5)

Vierailija
28/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai en oikeasti ole ihan uusi, olen käynyt lukaisemassa teidän muiden juttuja silloin tällöin, mutta nyt vasta sain aikaiseksi tulla ulos kaapista itsekin, heh-heh!

Asun siis pääkaupungissa, ja odotan esikoistani syntyväksi 27.3. Olen melkein puolessa välissä raskautta, ja olo on nyt kaikin puolin seesteisempi kuin alussa. Lapsi oli toivottu, mutta silti raskaus sai minut hetkellisesti paniikin valtaan. Kaikki on muuttumassa, ja aluksi se pelotti minua kovastikin. Nyt olen jo rauhallisempi.

Olo on jokseenkin skitso: toisaalta olen hyvin kiinnostunut raskaudestani ja lapsestani, toisaalta haluaisin välillä unohtaa koko raskauden ja keskittyä kaikkeen muuhun! Tulevaisuuden suunnittelu on minusta kivaa;

olemme miettineet nimiä ja kummeja kovastikin. Ihme, että tyttönimen keksiminen on niin paljon helpompaa! Johtuukohan se siitä, että olen itsekin nainen? Tiedä häntä.

Hyvää viikonloppua kaikille tuleville maalismammoille, mukava tutustua teihin! Vietämme rauhallisen viikonlopun kahdestaan, mikä on vaihteeksi hyvin rentouttavaa!

Callistrate

19+5

Vierailija
29/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko päivän touhunnu nyt niin että selkää vihmoo. Vaihdoin lakanat sänkyihin, pyykkäsin, imuroin jne. Mies vaihtoi meille uusia väliovia makkareihin ja taas sais imuroida. Esikoinen oli kaverinsa synttäreillä ja sain minäkin kupun kaffia ja kakkua hakiessani häntä. Ihana lepotauko oli päivään ; )

Aamusta ulkoilimme kun ei vielä satanu mutta nyt onkin sitten satanu pitkin päivää..Vein kynttilä lyhdyt ulos ja sisällekin laitoin meille vähän tunnelmaa. Kohta mennään porukalla saunaan ja loppuillan voikin ottaa ihan relax.

Huomennakaan en meinaa mitään ihmeitä enään tehä vaan ihan ulkoilua jos ei kovasti sada ja lepoa. Kaveriperheellä mennään illasta käymään sit vielä.

Omaan napaan ei eilisen jälkeen uutta. NAPA ei ole pullahtanut mutta pinentynyt on kovasti tai siis kun se on mulla ollu aika syvä aina niin eipä oo enään. Mulla ei ole aikasemmissakaan raskauksissa napa pullahtanu mutta silleen tasasesti on ollu masun kans ; ) Olipas taas vaikea asia selittää ; ) Mutta nyt saunotteleen. Mukavaa lauantaita maaliskuiset!

Lyytikki tänään tasan 21 rv.

Vierailija
30/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]Ei suinkaan, muuten vaan täällä käyn koko ajan. On se vaan hassua, että kun saa olla ihan itsekseen kotona, niin sitten on ikävä miestä ja tyttöä ja sitten taas välillä vaan kaipaa sitä omaa aikaa. Täällä on niin hiljaistakin, mitä nyt kissa välillä käy maukumassa tossa vieressä. Äsken päähän iski mustasukkaisuuskohtaus, kun rupesin miettii että mies on siellä mökillä työkavereiden kanssa, joista suurin osa naisia sosiaalialalla kun ollaan. Kaiken huipuksi oon ite ollu samassa työpaikassa kaks vuotta, että kaikki työkaverit on mullekin tuttuja. Hormoonit vissiin saa taas päänkin sekasin... =)

TERVETULOA mukaan uudet maalismussukat [b]Eppu ja callistrate[/b]! Käykääpä lisäilemässä tietojanne tuonne meijän " viralliseen" listaan, jos vaikka huomenna sitä päivittelisin aikani kuluksi.

Nyt saunaan...

-M-

Vierailija
31/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cadaveralle synttärionnittelut!! Ja Pinjalle onnittelut uudesta kodista!!

Tervetuloa mukaan uudet! Meitä alkaakin olla jo kunnon liuta. :)

Tää ikuisuusaihe mietityttää, milloin niitä liikeitä PITÄISI jo tuntea. Tunnen välillä kuplintaa, aika vaimeata, mutta en joka päivä... Kertokaa viisaammat hermoilijalle...

Mulla vähän tylsä fiilis kun olen töissä kertonut esimiehille raskaudesta ja sanonut että en halua vielä kertoa työkavereille. Nyt sain kuulla että muutamalle työkaverille on esimies kertonut kuitenkin...Itse olisin halunut kertoa...

Ensiviikolla ajattelin muillekkin kertoa, neuvolan jälkeen, joka on maanantaina. Onneksi, pääsee taas kuuntelemaan sydänääniä :)

Mites muut; Oletteko ajatelleet mennä sinne 4d ultraan?? Minne?

T. Suzy+ Milli 21+5!!

Vierailija
32/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävelylenkiltä kotiuduttu ja olo on edelleen nuutunut. Meillä lapset 1v ja 2v valvottavat lähes poikkeuksetta vuoroöin, onneksi ei tarvitse aamuisin nousta töihin, vaan saa nukkua siihen asti kunnes lapset heräävät. Meillä kuitenkin nukutaan sekä arkena, että viikonloppuisin lähes kahdeksaan asti.

Omassa voinnissa ei ihmeitä, vanhat RASKAUSARVET on hiukan tummuneet, napa pullahti ulos jo rv 15 tietämillä :-/ Kovasti olen yrittänyt mahaa rasvailla jos vaikka arpia ei tässä raskaudessa tulisi, esikoista odottaessa niiltä säästyin ja kakkosen odotus sitten valitettavasti toi ne tullessaan. Selkää välillä särkee ja hartiat on jumissa, muuten olo on hyvä. Liikkeet tuntuvat vatsanläpi ja näkyvät myös :-D

Meillä 4D ultra on varattu joulukuun alkuun. Pienen pohdinnan jälkeen päädyimme Femedaan, lähinnä Brunon " legendaarisen" maineen takia. Muutama viikko ja sitten pääsen VAUNUOSTOKSILLE, olen nimittäin päättänyt, että haluan pojalle lime mustat ja tytölle vaaleanpunamustat pelit. Miehen kanssa vielä väännetään kättä ostetaanko emmaljungan ceroxit vai mitkä lie city sportit... voitte arvata, että olen siis ceroxien kannalla. Meillä oli esikoisella ja kakkosella noin vuoden tuplaceroxit ja niistä ei kyllä kamalasti tykätty, mutta silti vaan tekis ceroxeja mieli. No vielä on aikaa miettiä.

Nyt syömään miehen paistamia lettuja ja saunaan.

Sunniva rv 20+ (pysyttekö vielä laskuissa?)

Vierailija
33/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas saan minäkin aikaiseksi jotain raapustaa... Päivät ja viikot menee hirmuisen nopeasti, ehkä liiankin äkkiä. Me kanssa käytiin rakenneultrassa reilu viikko sitten ja oltais haluttu sukupuolikin tietää, mutta nyt siihen ei saatu varmuutta kun vatsan asukas päätti pimittää tiedon viimeiseen saakka. Vaan koska kaikki muu oli kunnossa, ei tuolla tietenkään mitään väliä ole.

KUMMEISTA: meillä sama juttu, että parhaat kaverit on esikoisen kummeja, nyt pitääkin sitten miettiä. Viimeksi ajateltiin, että ei pyydetä sukulaisia ollenkaan kun niiden kanssa on muutenkin kuitenkin tekemisissä, mutta voipi olla että käännytään nyt kuitenkin omien sisarustemme puoleen. Niin ja meidänkään vauvaa ei kasteta kuten ei edellistäkään, mutta kummit kuitenkin pyydettiin.

RASKAUSARVET: Mulla tuli edellisen kanssa vasta ihan viimeisillä viikoilla koko vatsan alueelle, nyt ei vielä ole tullut uusia ja toivon tietty ettei tuliskaan kovin paljon, on ne niin karmeita nuo entisetkin. Suonikohjuja sen sijaan tulee toiseen pohkeeseen. Ne on ollut tuloillaan ja kauan ja nyt sitten ilmestyivät ihanan sinipunertavina.

Onko muilla jo kuinka suuri vatsa? Mulla on jo aika suuri, kenellekään ei missään nimessä jää epäselväksi ja viikkoja on vasta 22+3. Toisaalta ei mikään yllätys kun edellisellä kerrallakin olin kerrassaan valtava. Kiloja tuli yli 20, mutta ne lähtivät pian poiskin. Sairaalaan jäi 9 kg.

Nyt nautin hetken rauhasta, mies nukuttaa esikoista, minä painun sohvalle tuijottamaan telkkua :)

t. Anna + asukas

Vierailija
34/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ollut niin energinen olo! Heti aamusta lähdettiin piiiitkälle lenkille, sitten vaihdoin olohuoneen verhot (9 kpl !) ja kamalaa suursiivoa on tehty...

Tietääkö kukaan miksi tästä ketjusta on poistettu viestejä?? -Tuli ihan epäilevä olo että on sanonut jotain tosi tyhmää ja siihen sitten joku vastannut... :/

Nyt ei sitten muuta, lämmin sauna odottaa :)

Vierailija
35/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]tulee vaan jotenkin virheenä sillon, kun edellisen sivun viimeinen viesti on just ja just sen pituinen, että mahtuu sille viimeiselle sivulle. Ymmärsittekö mun sekavan selityksen? =) Mutta oisko sittenkin niin, että viestejä ois poistettu... ei kai????

-M-

Vierailija
36/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan noista viestien numeroista päättelin... niistä kun puuttuu kaksi..? Eli viimesin viesti äsken oli 36/38 tai jotain... eli onko sit jossain välissä poistettu? Ei varmaankaan mitään kummallista, mutta ajattelin vain... meidän maaliskuisten juttuja kun on puitu jo tuolla aihe vapaallakin, huomasitko tai kuulitko siitä?

Mutta nyt vihdosta viimein sinne saunaan :)

Vierailija
37/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta etusivulta saa kyllä viestien lukumäärästä ihme informaaiota, mutta pikavilkaisulla ei yhtään numeroa puutu välistä.

Miulle kyllä tuli virheilmoitus, että viesti on poistettu, kun edellisen omani kirjoitin. Ehdin jo kirota asiaa, mutta kyllä se siellä silti oli. Ota tästä palstasta selvää. Tökkii välillä tosi pahasti.

Vierailija
38/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vklopun olen töissä ja ainoa hyvä puoli on se, että pyhätunnit juoksee pe illasta asti. Väsyttäis jo kovasti. Kiitos kaikille asunto-onnitteluista. Onni on toivottavasti sillon jouluna, kun ollaan jo asetuttu. Kovasti odotan myös ratkaisua oman asunnon myynnistä.

Tervetuloa kaikki uudet ja Hellu80 tsemppiä kanssa yö töihin!

Mulla 4D ultra kanssa Brunolle 3vkon kuluttua. Olin esikoisenkin kanssa.

Joku kertoi fiksusti pysyttelevänsä erossa remppahommista ja maalin hajuista. Mä taas odotan, ett pääsen maalaamaan varsinkin lastenhuoneen, mutta täytyy ostaa hengityssuojain.

Monkeylle oon kateellinen, kun teillä esikoinen paljon isovanhemmilla yökylässä! Mun äiti hoitaa meidän tytön aina, kun ollaan yhtä aikaa töissä, mutta koskaan ei oo yökylässä vielä ollut. Olis kai kiva ees joskus saada rauhallinen aamu ja omaa aikaa;=)

Kauhee ilma ainakin H:gissä! Nauttikaa su jos se on teillä vapaapäivä!

Pinja rv21+4

Vierailija
39/50 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää muista mistä on keskusteltu, kummeista ainakin ja niistä meillä ei ole hajuakaan. Rattaista kai myös ja niistäkään en nyt osaa mitään kommentoida. Ajatus on ihan sekaisin niistäkin. Tosin meillä on jäljellä Gessleinin rattaat jotka kyllä olisi ihan loistavat mutta toisaalta uusiakin tekisi mieli. Niin joo ja kutinastakin oli puhetta. Mulla kutisee vatsa ja rintojen alta mutta ei muuten..

Omasta olosta sen verran lisää että järki menee tämän iskiaskivun kanssa. Mikään ei auta eikä missään asennossa ole hyvä olla. Ihan järkyttävää. Samoin supisteluja ja muita vatsakipuja on alkanut ilmaantumaan tosi paljon. Ollaan kyllä oltu kahdella ulkomaanreissulla nyt peräkkäin että en tiedä onko tää matkustelu ollut sitten vähän liikaa vauvalle. Rv 22+1

Vierailija
40/50 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut taas aikoihin kirjoiteltua tänne... Mutta nytkään en kovin pitkälti jaksa. Alkaa jo unettaa.

Raskausarpia ei ole varsinaisesti vielä näkynyt, eikä vanhatkaan (teini-iän peruja minullakin) ole juuri punastelleet. Ihme kyllä. Ja joku, olikohan NapNap, tuolla totesi, ettei laparoskopiasta jääneet arvet vielä ole ainakaan ratkenneet... No, mulle on vastasyntyneenä tehty laparotomia ja lisäksi olen ollut tietty " putki sisään vatsanahkan läpi" -ruokinnassa ja siitä on jäänyt ihan kiitettävät kiinnikkeet... Ja koko ajan niitä olen seuraillut, jotta koska ratkee. Ei vielä ja toivotaan, että kumpikin meistä arpivatsoista selviäisi ilman repeilyjä niillä kohden...

Itseasiassa mä luulen, että pahin on raskausarpien kanssa edessä sitten siellä loppupuolella raskautta, jollei suorastaan viime tingassa...Mulla ei kyllä sanottavasti edes iho kutise, mutta mä rasvaankin sitä ahkerasti.

Rintojen kutinastakin oli tuolla useassa kohti puhetta... ei kutise, mutta joka armas kerta kun nännit jostain syystä kovettuu, ne sattu ihan hitosti, jos ei satu olemaan ihan nakuna. Silloin kun ei ole mitään kangasta, mitä vasten hinkkautua.. Mutta vaattet päällä ja vaikka mitkä liivit olis...AUTS!

Mutta mä lähden nyt hankkiutumaan sänkyyn, jos tuo oma kulta tulisi vaikka viereen...