Minkä ikäisiä te oikein olette, jos muistelette lapsuuttanne 70-luvulla??
Olen syntynyt 80-luvulla ja kuvittelin olevani vanhimpia täällä. Tämä on sentään vauvapalsta ja lapsistani kaksi on jo koulussa ja kuopus esikoulussa..
Kommentit (76)
...ja haaveilen esikoisesta :)
Lapsuus 70-luvulla oli kiva!
60-luvulla!?! mun äiti on syntynyt silloin.
on syntynyt 1930-luvun alussa.
80-luvulla syntynyt ja kuvittelee olevansa vanhimpia täällä :DD
Olen ensimmäisiä kertoja lukemassa tätä palstaa koska odotan esikoistani. En edes pidä itseäni erityisen vanhana ensisynnyttäjänä, en ole nuorena halunnut lasta, nyt vasta omalla kohdallani aika ja elämäntilanne tuntuvat oikeilta. Onneksi meitä on sekä palstalla että lasten vanhempina eri ikäisiä.
Ja odotan esikoistani. Naimisissa toista kertaa, tällä kertaa elämäni miehen kanssa. Yliopisto-opiskelut, kaukomatkailu, muutto ulkomaille ja pitkä työkokemus takana. Nyt on ihana rauhoittua ja ottaa aikaa lapsen kanssa olemiseen.
eli 38-vuotias, eronnut kolme vuotta sitten ja lapset on 11 ja 8. Miesystävä on 30.
Olen syntynyt 60-luvulla ja minulla on tarhaikäinen lapsi. Enkä ole mikään kummajainen...
70-luvulla. Eikä ole vielä mummona tarvinnut lapsia hankkia
ap taitaa olla aika uusi täällä, 80-luvulla syntynyt ja kuvittelee olevansa vanhimpia täällä :DD
tai ainakaan lopeta lasten hankkimista johonkin tiettyyn ikään mennessä!
Itsellänikin on kaksi lasta koulussa, kolmas lapsi on leikki-ikäinen ja neljäs lapsi syntyy pian. Ja ikää on 37 v.
Olen syntynyt 80-luvulla ja kuvittelin olevani vanhimpia täällä. Tämä on sentään vauvapalsta ja lapsistani kaksi on jo koulussa ja kuopus esikoulussa..
täällähän keskustellaan paljon enemmän muust akuin vauvoista. Ja minä olen syntynyt 60-luvun
alkupuolella.
Edelleen nuorekas 51v mamma.
Olkaa huoleti, ei se ajatusmaailma vuosien myötä paljoa muutu. Itse odottelen edelleen koska aikuistun.
Jotkut asiat muuttu, mutta ei kovin paljoa.
ja pyörin täällä keskustelemassa säännöllisesti. En siis ota kantaa lapsi- ja vauvakeskusteluihin, vaan ihan muihin juttuihin
Jos on syntynyt vaikka vuonna 1965, on 70-luvulla ollut 5 - 14-vuotias eli elänyt 70-luvulla lapsuuttaan. 1965 syntyneet täyttävät vuonna 2011 46 vuotta. Eikö?