Vaihdatteko aina lakanat,
vai laittaako kukaan aina samat takaisin pesukoneen ja kuivausrummun kautta?
Minulla on tapana laittaa aina samat takaisin, siitepölyallergian takia käytän kuitenkin kuivausrumpua, ja laiskana laitan samat lakanat sitten takaisin sänkyyn.
Onko siinä jotain ongelmaa teidän mielestänne?
Kommentit (13)
Mitä ongemaa siinä varsinaisesti olisi?
Tuli vaan mieleen, kun jotkut sanovat, ettei samoja kenkiäkään saisi jatkuvasti käyttää, että kuluvat niin nopeammin.
ap
Joten vaihdan kyllä toisen setin. sitä paitsi on kiva mennä vaihteeksi eriväriseen sänkyyn :)
Kesällä ehtivät hyvin kuivaa iltaan, mutta "uudet" otan silti kaapista ja viikkaan edelliset sinne.
Ja mitä väliä jos käytät yhdet lakanat loppuun ja ostat uudet tai otat kaapista seuraavan parin.
Tuli vaan mieleen, kun jotkut sanovat, ettei samoja kenkiäkään saisi jatkuvasti käyttää, että kuluvat niin nopeammin.
ap
kuin että minä en ehtisi pyörittää koko perheen lakanarumbaa läpi yhdessä päivässä. Joten eri lakanat meillä illalla laitetaan. Ja lakanat voi laittaa jo iltapäivällä, kun ei tarvi odottaa niiden valmistumista.
Ei ole kuivausrumpua mutta kyllä ne yleensä ehtii kuivaa kun aamulla heti pesee. Yritän elää niin että tavaraa on mahdollisimman vähän joten meillä on vaan kahdet lakanatkin parisänkyyn. Käytän loppuun ja ostan vasta sitten uudet.
Ja nyt suorastaan vituttaa kun joutuu samoja käyttämään kun vaatehuoneesta on mun lakanaseinä remontissa ja lakanat mies laittoi ties mihin jätesäkkeihin...
Mutta eiköhän ne lakanat aika kestäviä ole ja tuskin kukaan itkee kun pitää uusi ostaa. :) Minusta on kuitenkin mukavampi laittaa pesty lakana jäähylle, eikä suoraan takaisin sänkyyn. Tulee jotenkin tunkkainen olo, jos tietää että on koko ajan samat lakanat.
Jos peti täytyy saada piakkoin petattavaksi, niin otan uudet. Jos ei haittaa, että petikin on levällään tuulettumassa, niin saatan laittaa samat, kun ovat kuivaneet.
Olenkin miettinyt että mitä ihmettä mulla on kaappi täynnä lakanoita, kun yksillä per sänkykin pärjää...
Laitan samat kuivausrummun kautta jos sattuu huvittamaan ne samat lakanat. Jos en halua samoja, laitan eri lakanat. Yksinkertaista :)