¤¤PERJANTAITA MARRASMASSUKAT!!¤¤
Hyvää Yötä ja Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti..
Mä täällä kukun, kun oottelen rakasta kotiin tien päältä. En jaksa varmaankaan valvoa " loppuun" asti mut vielä kukun.. Kerrankin saan JO perjantai aamuna herätä rakkaan aviomieheni vierestä..
Meillä alkaa nyt neuvolan " määräämä" seksi kuuri, meinattiin että ku mies on kotona vain ensi viikon ennen laskettua aikaa niin tehdään hiukan " töitä" et jos vaikka vauveli tulis jo!;o) Ja eihän tuosta seksistä ainakaan haittaa ole. Tuleepahan ukko tyytyväiseks ku saa riittävästi!;o)
Jos Himpula ei synny vkolla 45 niin sit hänen " tarttis" oottaa vkolle 49 että olis isi taas kotona..Mut eipähän se kenestäkään tee hyvää/huonoa isää että onko synnyttämässä vai ei..Toivon että isi olisi mukana mutta ei maailma siihen kaadu jos ei ole..
(.) hiljaista ku huopatossu tehtaalla. Ei mitään viitteitä mihinkään. Taitaa olla hyvät oltavat masussa. Mut on mulla ennenkin alkanu synnytykset rytinällä, eli en paljon saa ennakko ilmoituksia..Maitoo tulloo..
Mun räkis on ehkä karvan verran antamassa periksi, kyllä sitä sit on jo ollutkin. Menköön vaan pois.
Mulla on tänään TASIS päivä!! HIPHEI JA HURRAA! Ja viikon päästä olis tarkoitus mennä katsoo YÖtä jos ei Himpulaa kuulu eikä näy..
RAPUÄIDIN ehdotus jonkun päivän pinossa siitä, että tavataan taas odotus palstalla keväällä oli hyvä! Meille ku ei oo näillä näkymin ehkäisyä tulossa. Isännän työ ehkäisee!;o) Että ehkä palaankin vielä joskus tänne odotus palstalle. Sitä kun ei voi tietää. Lapset on Luojan lahjoi. Nyt ainakin mennään varmaankin yli aikojen eli roikun täällä " koko rahan estä" ..Ja saatte kestää mun höpinää..
IHAAAANAAAAA PERJANTAITA JA VIIKONLOPUN ALOITUSTA! Ollaan taas lähempänä synnytystä.
KAIKILLE ONNITTELUT VAUVOISTA! Nyt noita jakaantumisuutisia tippuu jo päivittäin. Tietääkö kukaan et mikä on PYLLERÖISEN tilanne? Muistaakseni en oo palstalla nähnyt..Vai oonko jo ihan pöpi?
Hormoonihirviö ja Himpula rv 37!!:O)
Kommentit (31)
Täällä sitä istutaan koneella klo 4 yöllä. Yöllisen pissareissun jälkeen uni ei vaan enää tullut. Olen tässä viikon ajan nukkunut jo tosi huonosti. Nukkumaan meno tuntuu pahalta kun tietää jo valmiiksi että se on yhtä helvettiä. Kääntyminen on vaikeaa ja on kuuma ja kylmä, flunssakin iski päälle jne. :(
Tiistaina olin lääkärissä kun vaadin uutta lääkäriä, edellisellä kerralla kun vakkarilääkärin sijainen kun ei tehnyt mitään painoarviota vauvalle. Noh, onneksi vaadin, nimittäin lääkäri sanoi että vauva olisi jo nyt nelikiloinen! :O Pisti musta lähetteen naistenklinikalle ultraan, sillä pelkäsi ettei musta mahdu yhtään isompaa pihalle... eli tässä odotellaan sitä lähetettä ja mulla on tunne että ne alkaa käynnistelemään ensi viikolla kun on 38 vkoa täynnä. Pieni huoli silti jossain pääkopassa riehuu... mitä jos ei mahdukaan ulos ja joudutaan leikkaamaan yms...
Sitä piti vielä sanoa että tämä lääkärin sijainen saa kyllä huudot, sillä hän teki selvästi virheen, kun jätti mainitsematta vauvan isokokoisuudesta...
Noh, toivon että lähete tulisi tänään postissa, nimittäin mun kärsivällisyys ja mielenterveys ei kestä tätä odottelua. mä haluisin niin jo tietää että miten se mun pikkuinen voi ja mahtuuko se alateitse ulos...
Hyvää huomenta vaan kaikille! :)
äiskä ja massukka rv 37+3
kirjoitellaan nyt sitten aamutuimaan, vaikka ei tänne sen ihmeenpää kuulu. Tänään olis taas kerran äitipolilla aika keskellä päivää katsovat ultralla onko vauva pysynyt pääalaspäin kun keskiviikkona käännettiin.
Pää on vähän pökkerö mutta ei oikein särekkään.Saa nähä onko verenpaineet kuinka huimat kun otetaan keskellä päivää ja tarvis käydä kaupassakin ennen äitipolille menoa.
Näin sadeaamuna olis kyllä taas nukuttanut ja sen huomaa sit koko päivässä, kun ei meinaa mitään saada aikaiseksi. Nyt kyllä pitää ryhdistäytyä ja alkaa siivota. Saunankin voisi jynssätä. No, katsoo nyt, mitä sitä loppujen lopuksi tulee tehtyä. Mies on selvästi kateellinen päiväohjelmani leppoisuudesta, kun kyseli, että mitä aion tehdä. Olis pitänyt sanoa, että aion katsoa vaan töllöä koko päivän. :) Nyt on kyllä niin ajatukset jossain muualla, ettei edes hyvää elokuvaa jaksa katsoa.
Mäkin odottelen malttamattomana kutsua sinne ultraan. Eivät ole soittaneet, joten elättelen vain toiveita, josko tänään tulisi postissa kutsu ja Hobby Hallista tilasin muutamat lakanat, niin saisivat nekin jo tulla. Mutta nyt täytyy todellakin alkaa siivota. Muuten mä rojotan kohta taas sohvalla.
rv 37+1
Huomenta!
Täällä on moni muukin kukkunut yöllisten pissijen jälkeen. Sama siis meillä.
Miun piti vaippapyykit levitellä yöllä kun ei nukuttanut. Vähän väliä heräilin vaikka esikoinen nukku ihanasti koko yön. Tämä oli jo toinen yö putkeen!!!
Neuvolassa kävin. ihme aikoja ne antaakin neuvolaan. 7.45!!! No kaikki oli ok ja sydänäänetkin löyty onneks heti kun viimeks sillon säikytti.
Sf- mitta 33 , hb 124, rr129/77
Eikä se mitä oo kiinnittynyt! Yöllä aina nousee ylöspäin nukkumaan. Niinku nytkin oli pää aika ylhällä. Onneks sentään on oikein päin.
Onko kukaan kuullu semmosesta TENS laitteesta? tai käyttänyt sitä synnytyksessä? Meinasin kokeilla itse. ja vesisynnytyskin kiinnostaa.
Koko ajan on vaan synnyttäminen mielessä =) en varmaan oo ainoo?
Saatiin sovittua miehenkin kanssa. Ihanaa. Oli aivan karmea olo kun ei olla oteltu PIITKÄÄÄÄN aikaan tuolla tavalla. huih, jospa se taas riittäs muutamaks vuotta.
Miestä huvittaa ainakun kerron mitä teille kellekin kuuluu, kuka on saanu vauvan ja ketä pierettää ja supistaa yms.
heh, kait se on aika hassua et ihan ventovieraitten asioita tietää noin hyvin.
Joo aamuja siis kaikille masukeille!
Pilponaatti 37+3
Tais tulla lähtö tämän päivän aikana..........
Ihan hiki on jo. Särkee selkään ka maha ihan kova. Pitäs käydä kakalla mutta ei taida pystyä...tuas sattuu...nyt alko jännittämään!!
Kirjotus on mitä on ei ajatus pysy koossa.
Kirjoitellaa jos nämä loppuvatkin
Eija ja eemeli 40+1
Jälleen perjantai..Jotenkin nää viikot sit kuitenkin näyttää etenevän:)
Hormoonihirviö!! Mun mies on rekkamies kans, mut siis ajaa ihan koto suomessa ja tässä suht lähelläkin ,mut olen todellakin varautunut että synnytän yksin. Tai siis yhdessä ollaan jo asia käyty läpi, että maailma ei siihen kaadu jos tosiaan iskä ei yksinkertaisesti ehdi mukaan. Ja mies on ollut kahdessa ekassa mukana, joten on nähnyt mitä se on ja tietää millasta se on..Mut ainahan se olis kivempaa jos yhdessä saatais tämä kolmaskin vauva saatettua maailmaan:)
Oma napanen senkun pullistuu..Voi hitto!! Mä pongasin ekat repeämät tuolla alamahalla:( Mä jo luulin et selviän ilman niitä, mut en näköjään..Vauva on siis tullu alemmas kun noin repii mun masua...Lapset on ihan kummissaan että MITEN napa voikin mennä tän näköiseksi..?!
Ja sit ällöasiaa..LIMAA!!! Aamulla veskireissulla sitä " kauan" odotettua limaa ilmaantui paperiin...Saas nähä onko se limatulppaa vai ihan tavista valkkaria... eilinen ilta oli jälleen tuskaisen oloinen. Kuumia aaltoja tuli niinku jollain vaihdevuosissa olevalla tätillä:) Älyttömän kipeitä vihlaisuja kohdunsuulla pitkin päivää ja supistelikin hieman enemmän. Joten joskohan taas oltais hetken lähempänä jakautumista...
Lapset lähteekin tänään mummolaan joten nythän olis siis ihan unelma viikonloppu jakautua:) Mut luulen että maanantaina jälleen täällä tavataan!
Kivaa viikonloppua kaikille ja SUPISTUKSIA kaikille tarvitseville....!!
Voikaa hyvin!
äitykkä ja poikanen rv 37+3 ( 18 päivää laskettuun...)
Kuulostaapa " hyvälle" sun tilanne...Onnea matkaan jos ja kun se lähtö taitaa tulla!!!!
Oli ihana herätä aamuun kun ei koskenu mihinkään. Illalla kun tuli aika tiukkoja vihlasuja kohdunsuulle, ja aattelin että vauva puskee kohta kalvot rikki. No ei sitte kuitenkaan. Aamun ihana olo ei jatkunu pitkään, kun lähin taas ontuen liikkeelle hermovaivani kanssa. Sitten päätinkin kokeilla idealisidettä tukemaan ristiselkää. Eihän sitä voi mahan takia kireälle laittaa, mutta katsotaan onko mitään iloa. Iltapäivällä pitäs selvitä yhteen kokoukseen vaikka äitiyslomalla olenkin.
Perheen miehet alkaa pikkuhiljaa toipumaan kuumetaudista., että eiköhän tästä tule vähä terveempi vkonloppu.
Tekis mieli lähteä vähä joululahjaostoksille, mutta en tiedä onko viisas ajatus. Musta on kiva shoppailla, mut nyt säryt hidastaa väh vauhtia. Eipä tässä kummempia suunnitelmia.Hyvää päivänjatkoa kaikille marrasmasuille!!!, mielenkiintosta montako nyyttiä vkonloppuna tulee lisää:)
eufrosina rv 37+2
Niin vaan meni sekin viikko jo melkein kokonaan :) Aika kuluu vaivihkaa! Ihan jees, pääsee sitte maanantaina lekurille taas kattoo paikkoi... tuskin siellä mitään on kuitenkaan tapahtunu :(
Vau*kirjan sivuilla sanottiin, että näillä viimesillä viikoilla saattaa isätkin olla " raskaana" ... Meidän isäntä ainakin on :) se ite sano! Jatkuvasti juoksee pissalla, iltasin on hankala löytää mitään asentoo ja joka paikkaa kiristää ja sattuu ja ... on se mahoton :)
Ei vaan, eipä tässä ihmeempiä kuulu mihinkään kohtaan kroppaa tai muuta elämää. Taidan siis siirtyä sivusta seuraajaksi taas loppupäiväksi... Kiva kun meille tulee aika isot pinot nykyään! Vaikka johan ne on alkanu harvetakkin mukavaan tahtiin, oon NIIIIIIN kade :)
Jonsku ja Tiitiäinen rv36+2(vaikohan...?)
Missäs tosiaan PYLLERÖINEN on ? Ties vaikka synnyttää ja EIJA75:lle lykkyä pyttyyn, taitaa olla tosi kyseessä siellä =).
HALIPULASTA : meillä on kans, niin kun joku tuossa aiemmin kertoili, akuutti halipula. En voi tietty kokonaan miestä syyttää koska meillä ei kotona koskaan halittu eikä halita vieläkään. Sisarukset ovat vain toisilleen kateellisia ja puhuvat pahaa ja sit toinen sisko kertoo äidille et se sano sitä ja tätä ja sit äiti taas kertoo mitä on sanottu.... =(. Tunnen olevani jotenkin ulkopuolinen kun olen nuorin sisaruksista ja 3 siskoa sekä veli ovat minua 9-17 v vanhempia. Kasvoinkin tavallaan ainoana lapsena kun siskot muuttivat kotoa pois kun olin ihan pieni.
Sitten tää raskauskin herkistää ja sitä toivoo että mies olis lähellä ja pusis ja halis ja vaikka mitä, mutta silti tulee nalkutettua ukolle ettei se vaan vahingossakaan koskis =D. Vaikeeta tää elämä ! Jotenkin ei saa suoraan sanottuu että nyt halataan... No, oppia ikä kaikki.
Tytöt pitää tänäiltana Halloweenit ja kohtsilleen pitäs alkaa leipomaan. Kysyin tytöltä että montako kaverii meille tulee niin tää sano että VÄHÄN YLI KAKS !!!!! TÄH ??? Sit kun lypsin vastausta niin omien neljän lisäks tuollanen 7-8.... =/. Voihan kökkö. No, sit meillä päin asustelee sellanen yhden lapsen perhe, joka työntää joka jumalan aamu meille pentunsa. Äiti on kyllä kotona, mutta kun se lähtöö koiran kans lenkille niin laittaa lapsosen meille et mie sen sit taksiin laitan omani kanssa. Koskaan ei olla tästä järjestelystä sovittu, hyvä että koskaan juurikaan juteltu. Sit se penska aamulla 7:30 soittaa raivona ovikelloo, koira alkaa räkyttää ja hyppii soffilla, loputkin lapset herää ja hirvee show päällä !!! Se vieras pensa oikeen juoksee koiran kanssa olohuoneessa ja houkuttaa lapasellaan ja sit tulee valittaa että koira vei hänen lapasensa...
Voi pyhä jysäys. Tällasta valitusta täältä tänään =D. No toivottavasti muilla on parempi elämä tänäänkin. Ja HORMOONIHIRVIÖLLE seksirikasta viikkoa =DDD. Nauttikee meidänkin eestä. Meillä kun ukko pihtaa....
Rapuäiti ja neiti-Töppönen 39+2
Nyt ei pysty ajattelemaan kuin omaa (.) kun on niin kauhea olo, etten muista oonko ikinä sairastanu näin kovasti. Kaks viimestä päivää oon läähättäny suu auki, kun en enää jaksa niistää paksua räkää nenästä eikä ilma kulje. Kuumettakin edelleen. Kotoa varastoista löytyy antibiootteja jos jonkunlaisia, ja eilen lopulta päätin alottaa amoksisilliinin. Ei tätä jaksa enää, on ees lumevaikutuksen takia parempi olo jos ei mitään muuta...
Miehellä ois firman illanvietto tänään. Saa mennä rauhassa, mahassa hiljasta. Vihloo ikävästi kohdunsuulle, siinä kaikki. Älä nyt vaan tuu ulos!!! Joskus toiste paremmilla voimilla sitte...
Kitty rv 38+1
EIJA:lle tsempit synnärille.
Ja KITTY: Täällä on samalainen läähätys olo. En saa henkee nenän kautta. Ja pää täynnä räkää. Mut parempi et räkää ku kusta!;o) Mietin jo et tarttiskos sitä oikkein lääkäriin mennä?
RAPUÄITI: Joo, kiitos seksi toivotuksista..Meillä on taas se " ongelma" et mies haluis koko ajan ja jatkuvast. Mä voisin olla ilmankin jo tämän massuni kanssa. Mutta aattelen " toimitusta" nyt kohdunsuuta kypsyttävänä niin eiköhän se luista. Meillä musta miehen himot senku yltyy mitä " paksumpi" mä oon..Mut kai se on yksilöllistä. Ja onhan se ihanaa et vielä kelpaa vaik olo on ku maitovalaalla..
Sitten joku (anteeks, nicki unohtu) jonka mies on REKKAMIES?? Meillä mies ajaa suomi, ruotsi,tanska akselia..Ja tää vauva on hänen ensimmäinen biologinen lapsi, mulla on ollut nämä kaksi jo " aikaisemmasta" elämästä..Siksi yritetään " valita" syntymän ajankohtaa. Mä ku syöksyn lapseni ulos niin kovin kaukaa ei ehdi mukaan.
Ihan uteliaisuudesta, MILLÄ SYSTEEMILLÄ MIEHES ON TÖISSÄ? Siis onko jottain säännöllisii työvuoroi vai mitä? Meillä mies on 3vkoa töissä ja sit yhden kotona. Nyt meni kyllä 4 vkoa töissä ja ensi viikon on kotona. Mut siis pääsääntöisesti 3vkoa töissä ja yhden kotona. Tuon 3 vkon aikana käyn EHKÄ 1-2krt kotona kääntymäs pikaisesti. Ja tuomas pyykkikassin!;o) Ja tyhjentää pussit!;O) Tulipas levotonta, nyt aamupalalle.
Hormoonihirviö ja Himpula rv 37!!
Menipäs yö rattoisasti, pyörimistä hyörimistä, hyvä asento kateissa.
Mahakin oli kipeä, kumpikaan kylki ei ollut hyvä, puskee vauva sellasella voimalla tuolla.
Siinä yön tunteina mietinkin eilistä pinoa. Mietin tätä syöksysynnytys asiaa. Niin noh, mietin vain.
(Nyt tökkäs aivot ittensä pihalle :D se ei nyt olekaan uutta!)
Aloin miettimään että pitäisikö valittaa oikein urakalla neuvolassa. Yöllä alkoi ahdistus, miksi ne antaa mennä yli vaikka vauva jo kookas!?! Ei olisi pitänyt antaa periksi mutta eipä tämä tytön hupakko osannut pitää puoliaan. Noh, ei se syntymäpainon arvio vaihtele 4000-4500g. Mutta silti.
Raskausdiabetes insuliinihoidolla- JEOkin sai käynnistyksen
*laittaa kädet puuskaan ja mutristaa huuliaan*
Pelko vain tuosta synnytyksestä, kun sanoi että sitten vkolla 42 katellaan käynnistystä.
Hohhho.. valivali. Alkaa nimittäin pelottamaan synnytys vaikka olen ollut sitä mieltä että mikäs siinä, mennään synnyttämään.
Lähen kutomaan kaulaliinaa, josko sen vuoden uurastuksen jälkeen saisi valmiiksi ;)
10kaks ja pyllynpyörittelijä 38+2
Tsemppiä kaikille viikonloppuna lähteville ja synnärille tsemppisäteitä
*Perässä tullaan*
Ja onnea matkaan, jos lähtö laitokselle koittaa
Mä olen koko ajan sanonut, ettei tää pieni odota laskettuun, mutta pikkuhiljaa alan muuttaa mieltäni. Suppareita ei ole juurikaan ollut, ja lekurikin sanoi, että kaulaa on 2 cm ja se on kiinni. Olisin vaan niin onnellinen, kun pikkuinen tulisi jo ulos, mutta eihän sitä auta hoputtaa.
Eilen huomasin yllättäen, että läpinäkyvä, karmeanmakuinen esimaito, olikin muuttunut kellertävänvalkoiseksi, ei minkään makuiseksi nesteeksi. Kerkisin jo riemastua, että josko se enteilisi synnytystä, mutta ei kait sitten...
Väsyttääkö ketään muuta ? Mulla on mennyt yöt nyt suhteellisen hyvin, viime yönäkään en joutunut vessaan kuin kerran. En myöskään juurikaan tiedä heräilleeni. Silti tunnin valveillaolon jälkeen väsyttää ihan kamalasti ja koirien ulkoilutuksen jälkeen silmät menee väkisin kiinni. Tää on vielä pahempaa, kuin alkuraskaudesta. Hb oli jotain 136, joten syy on jossain muualla.
Pikkuinen liikkuu valtavasti. Eilenkin jumppaili kaksi tuntia putkeen. Seassa on ihan kunnon potkuja, lyöntejä ja sitten takamuksen nostoja ja laskuja. Kävin käyttämässä koiraa iltapisulla ja tulin takaisin, niin sama meno jatkui vielä tunnin verran. Nukkumaan mennessäni arvelin, että pieni oli unten mailla. Kyllä kait, kolme tunnin riehumisen jälkeen =)
Ja eikun lepäämään
Ö + Bile-Hile 38+1
Joo täällä olen vielä mutta epämääräistä kipua on. Suppareita tulee silloin tällöin kipeesti. Ja limatulppaa tulee myös. Jos vaikka supistukset kipeentys tossa illan mittaan. Olo on kyllä sellainen että " tämä on sitä"
Vauva liikku mahassa mutta se tekee erilailla kipeetä.
Mies on innoissaan haluaa nähdä tämän tulokkaan.
Joo, nyt syömään jotain kun nälkäki on.
Eija ja eemeli 40+1 Vielä koossa mutta miten pitkään....
tsemppiä eijalle! kuulostaa tosiaan siltä että siellä päästään tositoimiin.
täällä ei mitään merkkiäkään et pääsis synnyttelemään. vähän pelottaa kuinka pitkälle menee, kun taitaa olla melko kookas tuo vauva.
kuka sitä kirjoitti että on koko ajan sylihalipula, täällä vähän samaa vaivaa. alkaa jo kyllästyttää ja olla kurja olo kaikkine vaivoineen, sit flunssa pukkas vielä päälle. kauhee turvotus, illasta tekee oikein pahaa jo kävelläkin. vetää vähän mieltä matalaksi kaikenkaikkiaan. vali vali... :)
GALLUPPI: mihin aiotte nukuttaa vauvaa syntymän jälkeen? pinnasänkyyn, äitiyspakkauslaatikkoon, omaan sänkyyn viereen vai mihin?
jos ite vastaan niin en oo ihan varma vielä :)
gerda rv 38+2
Kyllä tuo aika kuluukin, ajattelin tasa viikon 39 kunniaksi kirjoitella jotain tänne. Aika on mennyt jouluaskarissa, tunnustan ihan täysillä, että olen jouluihminen myös. Äitini oli viime viikon täällä leipomassa (asuu Pohjanmaalla, me asumme Espoossa). Päätimme, että kun ristiäisiä suunnitellaan Pohjaanmaan lakeuksille, niin joulu vietetään täällä. Ei jaksa sitten vauvelin kans reissata ees takas tuota yli 600 km väliä. Elikkä leivoimme piparit, Hanna-tädit, maustekaukut, joulupullat, suklaakeksit ja paistoimme porkkana- ja lanttulaatikot pakkaseen odottamaan. Joulutortut jäi tekemättä, koska ne ovat parhaimillaan uuni tuoreena =) Punajuuripaistos ja imelytetty perunamuusi jäi äidin tehtäväksi.
Eikä tässä vielä kaikki, askartelin Tiimarista ostetuilla hörhelöillä eilen ovikoristeen jouluksi ja joulukortit ovat nyt työn alla vain vaavelin kuva puuttuu, jonka aion sitten myöhemmin liimata sinne kaunistamaan korttia. Uusia jouluvaloja piti saada myös ja ette kyllä usko lahjatkin ovat ostettu, kolme vain puuttuu, mutta nekin tiedetään jo =) Eli täällä on oikea joulufriikki. Ei vainkaan, tää joulu on vain poikkeus, meille lapsi on ensimmäinen ja haluan puuhailla sen kanssa niin paljon kuin mahdollista, ei ole sitten mitään ylimääräistä stressiä joulusta.
GERDA: Äitini täällä ollessaan teki ihanat verhot äitiyslaatikkoon eli ajattelin nukuttaa pikkuista siinnä kunnes kasvaa isommaksi, mielestäni se vaikuttaa jotenkin viihtyisämmältä pikkuista ajatellen kuin lasten sänky, kyllä siinäkin sitten ehtii nukkumaan.
EIJA: Kuullostaa erittäin hyvältä, ehkä nyytti jo syntyy tänään =)
(.) Alaselkäkipuja oli eilen jonkin verran, paino arvio 3,4 kgtä tällä hetkellä (olin Jorvissa keskiviikkona). Kohdunkaula hävinnyt miltein kokonaan ja kuulemma erittäin pehmeät paikat. Oli hyvä kuulla, koska supisteluja ei juurikaan ole ollut tai sitten en niitä vain tunnista.
Terkkuja ja hyvää perjantaita kaikille. Tulikin kirjoiteltua oikein kunnolla =)
Le Cheile + Babóg 39
Täällä jo toinen yö kun oon heränny kipeisiin supistuksiin,viimeyönä edellistä kipeemmät ja heti tuli 5min. välein,kesti n. 1,5-2 tuntia,menin suihkuun ja olin muutenkin ylhäällä,meinasin miehenkin herättää et nyt lähetään...mut ne sitten alko hellittään ja menin pötköttään takas ja nukahdin.Heräsin siitä noin tunnin päästä taas suppariin ja sen jälkeen tuli repivä kipu tohon oik. puolelle vattaa,päätin et lähen näytille kun mies lähtee töihin.
Tulin äskön ja onhan onneks ne supparit saaneet hyvääkin aikaan :) ,kaulaa jälj. noin 1,5cm ja sormenpäälle auki...hurraa!!Lääkäri meinas et tuskin menee ainakaan yliaikaseks ja saattaa tulla piankin...mulle kyllä käy :) Toivottavasti se ronkkiminenkin vielä pistäis vauhtia lisää,ei jaksais enää näitten " menkkakipujenkaan" kanssa,selkään sattuu ja ikävä pikkuista jo kovasti!Ihana kattoo tuota isäntää kun sekin tuntuu olevan jo ihan töpinöissään,on se niin rakas! Niin painoarvio vauvalla oli 3100g eli aikas siro " neiti" ..?.Niin ja sen verran vielä,huolestuin myös aamulla kun vauva ollut niin vähäliikkeinen ja kyllä helpotti kun olin käyrällä,oli sillä siinä unijakso mut saatiin sitten hereille,tuntuu että sekin taitaa vähän valmistautua suureen koitokseen.
Joku kyseli missä aikoo nukuttaa vauvan aluks,meillä ainakin tarkoitus pinnasänkyyn nukuttaa mutta pitää tehä sille jonkunlainen pesä sinne ettei oo niin iso.
Tsuppareita ja hyviä vointeja!
*odottelija76,rv 38+4*
....että Känkkäränkkä iski ja mies jo päivitteli, että voi hormoonihirmu sentään. Taas on kerrassaan surkeeta ja hirveetä ja mitä vielä. Olihan tuo jo taas aikakin. Mutta kun ne halit ei riitä mihinkään, mitä saa!!!! Semmonen 24/7 halisylimärakastansua-juttu ois ehkä aika likellä sopivaa, mut ehkä sekään ei riittäis. Että sitä voi tuntea ittensä hankalaksi tyypiksi. Vaan ei auta ei. Ongelmansa kullakin. Ja kello on sata ja pitäs olla Höyhensaarilla. Ei hyvin mee =O Mut hei, tää helpotti =) Jos vaikka menis kiskoon sitä NukkuMattia hihasta. Kiitos ja näkemiin.
Päivänsäde75 ja Möhkiäinen rv37+1