¤¤PERJANTAITA MARRASMASSUKAT!!¤¤
Hyvää Yötä ja Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti..
Mä täällä kukun, kun oottelen rakasta kotiin tien päältä. En jaksa varmaankaan valvoa " loppuun" asti mut vielä kukun.. Kerrankin saan JO perjantai aamuna herätä rakkaan aviomieheni vierestä..
Meillä alkaa nyt neuvolan " määräämä" seksi kuuri, meinattiin että ku mies on kotona vain ensi viikon ennen laskettua aikaa niin tehdään hiukan " töitä" et jos vaikka vauveli tulis jo!;o) Ja eihän tuosta seksistä ainakaan haittaa ole. Tuleepahan ukko tyytyväiseks ku saa riittävästi!;o)
Jos Himpula ei synny vkolla 45 niin sit hänen " tarttis" oottaa vkolle 49 että olis isi taas kotona..Mut eipähän se kenestäkään tee hyvää/huonoa isää että onko synnyttämässä vai ei..Toivon että isi olisi mukana mutta ei maailma siihen kaadu jos ei ole..
(.) hiljaista ku huopatossu tehtaalla. Ei mitään viitteitä mihinkään. Taitaa olla hyvät oltavat masussa. Mut on mulla ennenkin alkanu synnytykset rytinällä, eli en paljon saa ennakko ilmoituksia..Maitoo tulloo..
Mun räkis on ehkä karvan verran antamassa periksi, kyllä sitä sit on jo ollutkin. Menköön vaan pois.
Mulla on tänään TASIS päivä!! HIPHEI JA HURRAA! Ja viikon päästä olis tarkoitus mennä katsoo YÖtä jos ei Himpulaa kuulu eikä näy..
RAPUÄIDIN ehdotus jonkun päivän pinossa siitä, että tavataan taas odotus palstalla keväällä oli hyvä! Meille ku ei oo näillä näkymin ehkäisyä tulossa. Isännän työ ehkäisee!;o) Että ehkä palaankin vielä joskus tänne odotus palstalle. Sitä kun ei voi tietää. Lapset on Luojan lahjoi. Nyt ainakin mennään varmaankin yli aikojen eli roikun täällä " koko rahan estä" ..Ja saatte kestää mun höpinää..
IHAAAANAAAAA PERJANTAITA JA VIIKONLOPUN ALOITUSTA! Ollaan taas lähempänä synnytystä.
KAIKILLE ONNITTELUT VAUVOISTA! Nyt noita jakaantumisuutisia tippuu jo päivittäin. Tietääkö kukaan et mikä on PYLLERÖISEN tilanne? Muistaakseni en oo palstalla nähnyt..Vai oonko jo ihan pöpi?
Hormoonihirviö ja Himpula rv 37!!:O)
Kommentit (31)
se nyt sit iskee, turvotusta, turvotusta ja turvotusta tänään eka kerran aamulla herätessä oli sormetkin ihan kamalat nakint, nyt kyllä hieman laskenet. ja erikoista tässä on se että ti oikea puoli sekä pohje etä sormet ovat enemmän turvoksissa ku vasemman puolen raajat, misitähän tämäkin johtuu. RR oli hieman noussut viime neuvolakäynnilla mutta ihan normilukemat kuitenkin vielä. Ja painoahan sitä tulee, täytyy nyt oikein seurata viikonlopun aikana että kuinka hirmusti sitä päivässä tuleekaan, pissa kuitenkin ok vielä...
Onnex yöt menee nykysin suht kivasti nukkuen, vain 1-2 vessa reissua..
Heh ja tästä meidän masuasukista on tullut nykysin ihan mahdoton, sen jälkeen ku käänty rt:hen, niin menoa ja meninkiä masussa riittää, heiluttaa ja huojuttaa itteensä niin että maha heiluu ja kyllä välillä aivan veet tulee silmiin ku niin sattuukin, mutta hyvä että liikkuu..
GERDALLE: kyllä meidän pieni on tarkotus nukuttaa heti alusta alkaen pinnasängyssä, tehtiin siihen semmonen pieni " kolo" missä vauvan on turvallista nukkua. Omaan sänkyyn en kyllä vauvaa uskalla ottaa, mies on niin levoton ja sikeä nukkuja että siihen ei oo takeita vaikka alle jäis pienokainen :), mutta pinnis on heti siinä mun sängynpuolikkaan vieressä että lyhyt matka lohduttaan.
ei muuta kuin supparririkasta viikonloppua ja onnee Eijalle jos lähtö nyytinhakumatkalle tulee!!!
Me täällä kaiketi vielä joulukuussakin....
t.Tiitis rv 36+5
meillä on tuolla äidin luona odottamassa kehto ja pinnasänky miehen äidillä.
Molemmat laitetaan, eri huoneisiin tietenkin (pinnasänky aluksi tietokone huoneeseen, kehto makkariin)
Tereisiä neuvolasta.. Täällä ei mitään tietoa synnytykseen lähdöstä. Kivuttomat mahan kovaksi vetävät suparit ainoastaan.
Neuvolan täti sanoi, että eihän tässä vielä kiire sinne sairaalaan. Mutta maanantaina synnärillä antoi painoarvioksi 3kg, mutta neuvolatäti meinas, että on kyllä isompi.
Turvotusta oli kamalan paljon, nyt siis lepoa, suolatonta ruokaa ja nestettä.. pissassa vähän valkuaista. Verenpaine kuitenkin ok.
Ens viikolla äitipolille.
Kaverit tulee illalla istumaan iltaa, ajattelin kinkkupiirakan tehdä ja piparirahkaa, nam :)
EIJA75 onnea mikäli lähdet koetokseen !
GERDA79 kyseli nukuttamisesta. Ajattelin äitiyspakkauksesta tehdä ensisängyn, jonka laitan pinnasänkyyn. Mutta saa nähdä viihtyykö siellä, kun en kuulemma ite ole pienenä siinä suostunut nukkumaan, vaan suoraan pinnikseen. Kokeillaan ainakin.
LE_CHEILE kuulostaa ihanalta ! Joulua laittaa ja varsinkin jouluruokaa, nam nam. Äitiä kans kaipailen tänne avuksi, mutta mummu huonossa kunnossa ja isä vieläkin aivoinfarktista sairaalassa, joten äidillä niin paljon muita menoja, etten viiti häiritä vielä. Jos sitten joulukuun puolella ehtis mulle avuksi :)
Ja muille marrasmasuille kans jaksamista ja viikonlopun alkua ! Toivottavasti pian alkaa kaikilla tapahtua ;) siis jotka sitä jo nyt toivoo.
-marica ja elmeri tasan 37
että onko joku tehnyt itse karkkeja?
Onko jotain hyvää ja helppoa ohjetta antaa?
Ajattelin laittaa marmeladeja ite tänä jouluna, saas nähä miten meikäläisen käy.
*odottaa innolla joulua*
Jopas on väsyttänyt 2päivää ihan yli paljon!... Maha on ollu reilun viikon oudolla tapaa sekaisin ja välillä kovana. Noi rautatabletit on sopinu mulle hyvin, joten tuskin yhtä äkkiä niiden takia maha on tällänen.
Alapäähän vihloo ja juilii, vaavi taitaa olla jo aika alhaalla. Terveydenhoitaja-tuttu sano tänään että maha on jo laskeutunut selvästi ja liekö nähään ens perjantaina.. Juuu juuuu, ihan varmasti nähään vielä joulukuussakin=) En todellakaan pysty edes kuvittelemaan että tulis kovinkaan paljon aikaisemmin ennen laskettua-aikaa..ehei! Supistelee aika paljon, muttei kipeästi, ilkeästi kylläkin välillä. Selkäsärkyjäki ollut.
Mulla on muuttunu totaalisesti tää raskaana olo, kun viikkoja tuli täyteen 36... Just nää oudot tuntemukset alapäässä(varmaan laskeutumisesta johtuvaa) sekä armoton väsymys. Eilen piti jopa mahaa nostaa ylöspäin sohvalla ollessa, ettei olisi huonosti tiellä:) mitään " pallo jalkovälissä" -tunnetta mulla ei oo ollu, mutta selvästi erilainen olo ku ennen ja esim, napa on miusta menny vähän alemmas..
Mutta, se on jälleen viikonloppu edessä.. JAKSAMISIA KAIKILLE! Mie niin tahtoisin tän vaavin syliin.....
SaJuTu 36+2 Vasta!!!!
Mun mies on rekkamies.Mutta ei tällä hetkellä sun miehees verrattuna" kunnon rekkamies" :) Mun mies on yrittäjä, jolla jakelutoimintaa. Tässä nykyhommassa painaa viikot menemään, on kuitenkin kotona yöt ja viikonloput. Eli helpossa hommassa!! Kahden ekan lapsen syntymän aikoihin ajoi ympäri Suomea pöllirekkaa ja kuin ihmeen tuurilla lapset on syntyny sen vapaan aikaan!! Mut nyt tähän synnytykseen siis..eli vaikka pyörii tässä suht lähellä koko ajan, niin eipä sitä kuorman jakamista jätetä kesken noin vaan.. Joten jos siis lähtö tulee päivällä arkena, niin lähden yksin ja mies tulee heti sairaalaan kunhan työt on ensin tehty:( Isyyslomia ei meidän perheessä ole tunnettu koskaan eikä sitä mies voi pitää nytkään, korkeintaan pari päivää.
Mä nostan hattua sulle ja teidän koko perheelle tuosta, että mies painaa ulkomailla ison auton kans. Mut niinku oot joskus sanonu, että se on elämäntapa. rekkamiehen vaimon rooli ei ole helpoimmasta päästä, mut eihän se sen helpompaa ole miehelläkään tuolla rekan ratissa kaukana kotoa ikävöiden perhettä. Mut onneks sä saat miehesi kotiin ja toivotaan että teidän sekstailukuuri tuottaa tulosta!!!!
Ihanaa viikkoa miehesi kanssa!!!
äitykkä
Kirjotellaanpa kuitenkin vaikkei mitään kummosia kuulukaan.
Aamupäivä juostu kaupasta toiseen, kiitos äitiyspäivärahojen, ja viikonlopun ruokaostoksetkin tuli tehtyä.
Mies tänään työpaikkansa saunaillassa joten toivotaan ettei tarvitse synnärille lähteä. Mitään merkkejä tosin lähdöstä ei näy, mutta eipä ollut esikoisestakaan - yöllisen pissareissun jälkeen vaan alkoi kipeet supparit ja kahden tunnin päästä oltiin synnärillä läähättämässä. Ikinä ei siis voi tietää.
Tässä raskaudessa ei ole tarvinnut öisin vessassa ravata, kummallista. Vauva möyrii ihan kamalasti koko ajan ja tuntuu että puskis itsensä vatsanahan läpi ulos! Alapäätä vihloo edelleen ja eilis illasta saakka on vauva painanut lonkkiin, liekö valahtanut alaspäin!? Tuskin se kuitenkaan on merkki mistään. Olen povaillut tuota itsenäisyyspäivän tienoota meillä synnytyksen ajan kohdaksi....
Halipulasta ei täällä kärsitä mut luulen että molemmat kärsitään s:n puutteesta. Viime kerrasta on jokunen viikko ja sen jäljiltä olin kipee koko loppuillan, jalkoja särki ja jomotti eikä missään asennossa ollut hyvä olla. Joten minä sanon s:lle EI Kiitos, vaikka mieli sanoisi muuta! Pakko yrittää kestää........
Suppareita kaikille tarvitseville ja toivottavsti jokunen pääsee hommiin viikonlopun aikana ;)
Vieteri 36+5
Taas puoliksi valvottu yö takana, aamusella uni sitten maistuikin. Eilen illalla tuli saunottua ja vielä sain vongattua sitä toistakin S:ää! Seurauksena muutama tosi kivulias suppari. No, josko ne sitten saivat jotain aikaan.
Ostin tuossa Anna Geddesin vauvakirjan ensimmäiset vuoteni - on siinä vaan sulosia kuvia. Katselin tyhjiä sivuja johon laitetaan vaavan valokuvia - ei jaksais enää odottaa et pääsis jakaantumaan!
Huomenna ois halloween pippalot tiedossa - tehdään tulisia tacoja - NAM!
(.) Möyrintä vähentynyt. Välillä tuntuu kipuakin vatsan sivussa ja jos hengittää syvään.
Kroonista halipulaa täälläkin kärsitään :(
katzuska&bebe, 39+2
edelleen. Tänään otettiin maksakokeet uudestaan. Ei niissä mitään ollut. Mulla on joku järkyttävä pöpö kasvojen ja ylävartalon ihossa. Ja niitä täitä kyttäilen edelleenkin. Tittupeukkutaatana.
Toiv.näet tämän viestin!!
Onko sulla kutinaa käsissä ja mahd jaloissa? Onko punaisia pisteitä tai vesikelloja raapimisen johdosta? Iskeekö pahin kutitus yöllä?
Aattelin ettei olis syyhypunkki? Elää ihmisen iholla ja tarttuu erittäin helposti raskaana oleviin ja lapsiin.
Mun kaverilla oli tämä onkelma. Vittumainen hoitaa.
Olipas ihanaa nukkua hyvin ja pitkään! Tottakai hieman kolottelee mutta noin yleisesti ottaen nukuin paremmin kuin aikoihin ja vasta äsken heräilin ja lueskelin pinkan.
Onnittelut kaikille ' lapsellisille' ja oikein maagisen toimivia supistuksia lähettelen kaikille niitä tarvitseville :D *tzub tzub* Niin ja halipulasta kun oli puhetta niin lähetämpä virtuaalihalejakin kaikille tarvitseville, jos ne vaikka helpottaisivat??
Tuli yhtäkkiä mieleen se halipula-laulu, Joel Hallikainenko se siitä lauloi?? Heh, kaikkea hassua sitä tuleekin mieleen. Eräänä yönä kun suppaili oikein lujasti, yritin keksiä jonkin asian mihin keskittyä jotta voisin rentoutua, niin alkoi perhana soida päässä lasten laulu ' Saku Sammakko kosionmatkallaan a-haa, a-haa' :D meinasi vähän ahdistaa!
(.) Täällä massussa kaikki hyvin, liikkeitä on tuntunut. Massu on aika usein kova kuin kivi, mutta ei supistele kivun kanssa. Ja niitä kipeitä yritän väistellä sinne sektioon asti, saas nähdä miten onnistun! Eilistä ambulanssihässäkkää on täällä naureskeltu kohta koko perheen voimin, mutta jos rehellisiä ollaan niin parempi ylivarovaisuus kuin välinpitämättömyys vaikka tuo eilinen nyt olikin liioittelun huippu :)
Niksulainen ja masukki 37+5