Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keneltäkään muulta kadonnut kierukka?

Vierailija
01.09.2011 |

Kävin siis tänään terveyskeskuksessa vaihdattamassa kierukkaa, ei onnistunut, kun edellistä ei löytynyt. Sain lähetteen sairaalaan...onko kellään kokemusta kuinka epämiellyttävä toimenpide on kadonneen kierukan poistaminen? En usko että se olisi pudonnut omia aikojaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä löytyikö ikinä. En ole tullut kysyneeksi. Ultrassa ei näkynyt ainakaan.

Vierailija
2/4 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäsi nyt poistaa ihan tk:ssa, jos gynekologilla on dilatointivehkeet. Jos ei ole, saan lähetteen sairaalaan. Mutta ilmeisesti tarjolla ei ooe muuta kuin "ota sitten 800mg Buranaa ennen kuin tulet, ei siinä kummempia".

Ei hitto, en mene, jos se hoidetaan noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katosi. Sairaalassa löytyi, oli irronnut ja melkein puhkaissut kohdun seinän. Siihen loppui mun kierukankäyttö. Ja samalla myös tulehduskierre.

Vierailija
4/4 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottako kierukkaa,mulla oli myös ja papa aina kakkonen.Kehuivat mulle miten hyvä helppo ja huoleton kierukka on,tosiasiassa sattui aina yhdynnässä alavatsaan,josta poistotoimessa kerroin.

Vähättelivät vaan ja kysyivät laitetaanko uusi,sanoin ettei helvetissä laiteta! Eivät kerro sen vaaroista,sama vaikka menisi kohdusta läpi,ei niitä kiinnosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi