FB, mitä tuumia ja minuutteja siellä pyörii??
Kommentit (13)
Mitä ne tarkottaa?
ei ap, mutta kiinnostunut
niimpä!
ajattelin että täällä ainakin varmasti jo keskustellaan aiheesta ja tiedetään, joten tulin heti ekana täältä kattoo :D
mutta voishan sitä selata esim. yhden sivun taaksepäin tai jos oikein näppärälle päälle sattuu, niin käyttää vaikka hakutoimintoa.
mutta voishan sitä selata esim. yhden sivun taaksepäin tai jos oikein näppärälle päälle sattuu, niin käyttää vaikka hakutoimintoa.
Itse kun tulin palstalle puolisen tuntia sitten, niin oli kaksikin kysymystä noista hiton tuumista ja ihan etusivulla oli..
Itse kun tulin palstalle puolisen tuntia sitten, niin oli kaksikin kysymystä noista hiton tuumista ja ihan etusivulla oli..
Ja teiltä on kauheesti pois, jos sanotte nyt, mitä noi tuumat ym tarkottaa...
hohhoijaa...
paskantärkeitä mammoja...
Ok kauniit naiset, on se aika vuodesta taas, kun tuemme rintasyövän tietoisuutta! Me kaikki muistamme viime vuoden pelin jolloin kirjoitimme rintaliivien värin statukseksi ?..... tai missä säilytämme käsilaukkua kätevimmin?
No tänä vuonna se on vähän erilainen. Sinun tulee kirjoittaa kengännumero, (vain numero), jota seuraa sana "tuumaa" ja kuinka kauan sinulla kestää laittaa hiuksesi minuutteina ...
Muistatko että viime vuonna niin monet ihmiset osallistuivat että se pääsi uutisiin ja jatkuva päivittäminen muistutti miksi me teemme tämän ja auttoi lisäämään tietoisuutta!
ÄLÄ kerro kenellekään miehille, mitä tila tarkoittaa, pidetään ne arvailemassa!
Ja kopioi ja liitä tämä kaikille naispuolisille ystäville niin katsotaan, pystymmekö tekemään vielä isompi häly tänä vuonna kuin viime vuonna! Minä tein oman osani ... Nyt on sinun vuorosi! Tsemppiä hyvät naiset ...
..
Ok kauniit naiset, on se aika vuodesta taas, kun tuemme rintasyövän tietoisuutta! Me kaikki muistamme viime vuoden pelin jolloin kirjoitimme rintaliivien värin statukseksi ?..... tai missä säilytämme käsilaukkua kätevimmin?
No tänä vuonna se on vähän erilainen. Sinun tulee kirjoittaa kengännumero, (vain numero), jota seuraa sana "tuumaa" ja kuinka kauan sinulla kestää laittaa hiuksesi minuutteina ...
Muistatko että viime vuonna niin monet ihmiset osallistuivat että se pääsi uutisiin ja jatkuva päivittäminen muistutti miksi me teemme tämän ja auttoi lisäämään tietoisuutta!ÄLÄ kerro kenellekään miehille, mitä tila tarkoittaa, pidetään ne arvailemassa!
Ja kopioi ja liitä tämä kaikille naispuolisille ystäville niin katsotaan, pystymmekö tekemään vielä isompi häly tänä vuonna kuin viime vuonna! Minä tein oman osani ... Nyt on sinun vuorosi! Tsemppiä hyvät naiset ...
..
että jenkkiläset ja suomalaiset kengänkoot on niin erilaisia että kun laittaa suomalaisen kengänkoon + tuumaa, niin siitä ei tule sama mielleyhtymä kuin jenkkikoosta. Vai uskotteko jos sanon että mun miehellä on 99 cm pitkä penis?
että jenkkiläset ja suomalaiset kengänkoot on niin erilaisia että kun laittaa suomalaisen kengänkoon + tuumaa, niin siitä ei tule sama mielleyhtymä kuin jenkkikoosta. Vai uskotteko jos sanon että mun miehellä on 99 cm pitkä penis?
käydä katsomassa esim. täältä, mitä nämä tekohauskat lässytykset tarkoittaa.
niinpä, miehethän eivät käy lukemassa vauva.fin foorumia... paitsi jos käyttävät hakukonetta, joka löytää etsityn sanaparin, kuten nyt... tuumaa ja senttimetrejä..
ihan kiva juttu sinänsä, jatkakaa vaan
t. eräs mies
Just tulin. Sorry kun sain sinut HUUTAMAAN.
ap