Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erakoitunut ja vtuttaa suunnattomasti tyhmät ihmiset.

Vierailija
27.04.2022 |

Käyn ainoastaan töissä ja hoidan siellä voittopuolisen itsenäisesti hommani ja käyn yleensä omassa rauhassa kahvilla. Ihan parasta on istua huoltsikalla lehden ja kahvin ja sämpylän kera pappojen maailmanparannusta kuunnellen.En vain enää jaksa näitä "miltä susta sit tuntu" - naisten ystävyyksiä. Olen kasvanut niistä täysin irti.Olenko

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit että olet älykäs? jos olet k rokotettu et ole huippuälykäs vaan ihan tavis vaan ja se on ok olla tavis ja tuntea itsensä huippuälykkääksi, hyvä itsetunto on hieno asia

Vierailija
2/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanoit että olet älykäs? jos olet k rokotettu et ole huippuälykäs vaan ihan tavis vaan ja se on ok olla tavis ja tuntea itsensä huippuälykkääksi, hyvä itsetunto on hieno asia

No voi nyt herran jeesus taas kerran tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on typeriä suurin osa ja heidän juttunsa on rasittavia mitäänsanomattomia ja löysiä. Jos löydät muutaman tyypin jonka kanssa voi keskustella älykkäästi se auttaa. Ilmeisesti tästä ketjusta on turha sellaisia hakea.

Vierailija
4/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuliko hölmö olo heti?

Vierailija
5/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja ajatuksia
Suurin syy erakoitumiseen on elämässäni tapahtuneet traumaattiset asiat ja joista olen ihan hyvin selvinnyt. Kaikki se silti muutti asennettani ihmisiin.
Erakoituminen tapahtui puoliväkisin, sillä vieraannuin tutuista ihmisistä, kavereista, ystävistä, ja koin vuorovaikutuksen stressaavana. Tuli riitoja, joita en yrittänytkään enää paikata ottamalla uudelleen yhteyttä. Tai vain joku tuttavuus muuten vain hiipui pois. En kertonut kenellekään muuttavani muualle ja jos joku vielä piti yhteyttä töksäytin suoraan ajatukseni hänestä. 
TÖissä minua pidetään iloisena ja mukavana ihmisenä. Rooli, jonka haluan pitää ja joka auttaa pitämään ihmiset minusta kaukana. Osaan näytellä kiinnostunutta ja kuuntelevaa, niin se on paras keino olla olematta olemassa

Vierailija
6/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Ihmiset on typeriä suurin osa ja heidän juttunsa on rasittavia mitäänsanomattomia ja löysiä. Jos löydät muutaman tyypin jonka kanssa voi keskustella älykkäästi se auttaa. Ilmeisesti tästä ketjusta on turha sellaisia hakea.

sä oot selvästikki aivopesty ja kolme kertaa höynäytetty k rokotteella mua ei höynäytetty, käytän aivojani mua ei voi aivopestä sut pestiin 5 0, koetko yhä että olet normi älykkäämpi? voisit huomauttaa minua kirjoitusvirheistä joka kertoisi minulle että et todellakaan ole huippuälykäs, mitäs sanot siihen? buahahahaha

Vierailija
7/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin erakoitua jo ennen koronaa ja hetkeäkään en ole katunut.

M.50

Vierailija
8/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama meno, onneks on muijan, lapsen ja parin kaverin verran siunaantunu saman henkistä seuraa.
Mun kokemus on et oma-aloitteisuus on pakollista kun alkaa ottaan vastuuta omasta sosiaalisesta hyvinvoinnista.

Vierailija
9/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.

Viha myrkyttää sisältä päin.

Vierailija
10/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastamelukuulokkeet. Ei tarvitse kuunnella pskapuheita.

Korvatulpatkin auttaa. Ja hyvä kirja mukaan ettei joudu lukemaan iltapaskojen kohujuttuja rallikuskin salarakkaan puudelin kilpirauhasongelmasta.

Vierailija
11/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die.

Vierailija
12/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuliko hölmö olo heti?

Tuli se myötähäpeän muodossa.

Vierailija
13/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on valinta. Ärtymys on oire. Paranna sairautesi niin oire helpottuu.

Vierailija
14/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas hankaa vastakarvaan ihmiset joiden mielestä kaikki muut ihmiset on tyhmiä.

Se on sentään plussaa jos tajuat itse erakoitua, etkä kierrä ympäriinsä myrkyttämässä ilmapiiriä ja pilaamassa normaalien ihmisten fiilistä.

Vierailija
15/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet. Ei tarvitse kuunnella pskapuheita.
Korvatulpatkin auttaa. Ja hyvä kirja mukaan ettei joudu lukemaan iltapaskojen kohujuttuja rallikuskin salarakkaan puudelin kilpirauhasongelmasta.

Noi onkin eri hienoja keksintöjä millä tehdä itestään show ihmisten ilmoilla, vastamelukuulokkeet oikeasti toimii, ihmiset röhkiii ja huutaa kun ne ei kuule itseään. :D

Vierailija
16/16 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä enää puuttuu sanat hallituksen vika, Sannan vika, vihervassarien vika. K-rokotushan olikin jo. Ootkohan vähän nyt jumittunut johonkin?