Nimiapua, pojasta KAURI vai ARVI?
Täällä on aikamoinen kädenvääntö miehen kanssa menossa aiheesta. Toisista nimistä ollaan sentään päästy yhteisymmärrykseen, ne ovat Ensio Antinpoika.
Auttakaa!! Kiitos :)
Kommentit (43)
mutta olen huomannut, että se on kerännyt täällä av:lla aika paljon "rumin nimi" -ääniä. Taitaa jakaa mielipiteitä.
Valitkaa jokin kiva nimi. Noi on ihan kamalia, vaikka vanhoista nimistä pidänkin.
ARVI, Kaurista tulee mieleen joku bambi.
hyviä kauniita nimiä molemmat. En tajua miksi pitää alkaa arvostelemaan negatiiviseen sävyyn toisten nimivalintoja. Noista kahdesta valitsisin ehkä mielummin Arvin; rimmaisi paremmin Antinpojan kanssa.
Etkö suostuisi siihen, että lapsi olisi Kauri/Arvi Ensio [äidin nimi]npoika?
tuntuis aika idiootilta että nimessäni olisi naisen nimi osana.
Arvi Ensio Marjatanpoika...
Ja pätee kyllä toisinkinpäin, näin naisena en tahtoisi isäni etunimeä mun etunimiin, äidin nimi nyt jotenkin menis vaikka yleisesti ottaen tapa on pöhelö.
Noista mielummin Arvi. Kauri kuulostaa kauriilta tai kaprikselta.
tuntuis aika idiootilta että nimessäni olisi naisen nimi osana.
Arvi Ensio Marjatanpoika...
Ja pätee kyllä toisinkinpäin, näin naisena en tahtoisi isäni etunimeä mun etunimiin, äidin nimi nyt jotenkin menis vaikka yleisesti ottaen tapa on pöhelö.
Kylläpä sitä nyt ollaan rajoittuneita! Maailmassa on niin monta Jesus Mariaa tmv., ettei tuon nyt luulisi kenenkään itsetuntoa sekoittavan.
ei ole mun mielestä kaunis nimi pojalle, mutta ei ole Arvikaan. Tosin sitähän tässä ei kysytty eli noista parmepi on mielestäni Arvi
on Arvi ja on niin valloittava tapaus, että pakko antaa ääni Arville. :)
Arvi Ensio on kiva nimi! Jos mulla olisi poika, hänen nimekseen tulisi tosin Alvi Ensio mun papan mukaan :)
En ole Kauria koskaan kuullutkaan, mutta en yleensä näitä nimikeskusteluja lue. Kaurista tulee mullekkin mieleen eläin, mutta ehkä se on vain tottumiskysymys.
Kaurista tulee Kauri Mikkola mieleen. Kiva nimi!
Arvi! On omallakin listalla mahavauvan nimeksi jos sattuu poika tulemaan!
mutta Kauri Mikkola on niin persoonallinen tiedemies eli jospa se olisi hyvä nimi siksi!
Arvi Lind on niin symppis tyyppi, että hänen mukaansa voisi pojan nimetä vallan hyvin.
Laita sille nimeksi Arvi Kaurinisä.
Miksi tuollainen nimihirviö...
Kauri ? Kauris.... Arvi? Arpi...
Huhhuh.
Ensio Antinpoika *reps*
kuitenkin noiden toisten nimien kanssa Kauri.