Ostin 5veelleni tämän takin! Ihan syötävän ihana!
http://www.next.co.uk/x48626s3#422411x48
Kyllä on kumma kun tällaisista asioista tulee niin tyytyväiseksi. No mitäs sitten päähän jos tyttö ei kerta kaikkiaan suostu mitään harmaata, mustaa tai ruskeaa laittamaan? On niin tarkka noista väreistään...
Kommentit (16)
Tulee jostain syystä mieleen ihan Harry Potterit.
lomalla ja ostin Englannista paikan päältä. Ikävä kyllä minulla ei ole tietoa noista toimituskuluista, mutta mielelläni ottaisin tuota tietoa itsekin vastaan! Meillä on tyttö päättänyt värimaailmansa jo yli vuoden. Ei edes enää kannata ostaa ilman, että hän on valitsemassa, niin monta ihanaa vaatetta käyttämättä.
ap
Paketti tulee parin viikon sisällä.
vaatehankintaa"-ketjuista, mutta tuo on kyllä nätti! Lisäarvoa myös siitä, että se on pienen ihmisen omien toiveiden mukainen.
Tietty mietin käytännöllisyyttä, että onko tuon taroitus olla ihan perus syystakki, vai kenties sellaien "kyläily- ja kaupunkivaate". Kuraleikkeihein ei nimittäin ehkä se paras valinta, mutta muuten tosiaan tosi kaunis ja persoonallinen.
että joku naisten takki, missä se lapsen takki on. Mielestäni 5 vee pukeutuu hieman tuota lapsellisemmin. Mutta tämä onkin minun mielipide.
Haluaa kans omalle/omille tytöilleen! Mä oon kade! Taidan tilata!
Mitä viisivuotiaallasi on päällä silloin, kun hän leikkii vedellä ja hiekalla ulkona? Leikkii leikkimökissä nukeilla?
Möyrii sohjossa tehden lumilinnoja -ja lumiukkoja?
Jo tyylisi kirjoittaa on sellainen, etta ikävä kyllä lapsesi ei taida tehdä noita yllämainittuja asioita. :/ Missä lapsesi lapsuus on?
TOIVON, että on provo!
Esim jos lapsen pituus on 146cm ja ikää hieman alle 10v niin kannattaako housuissa tilata kokoa 11v vaiko jopa suurempaa? 10v mitta varmana liian pieni koska lapseni pituus on keskiverto vajaa 10v lasta pidempi..
Mitä viisivuotiaallasi on päällä silloin, kun hän leikkii vedellä ja hiekalla ulkona? Leikkii leikkimökissä nukeilla?
Möyrii sohjossa tehden lumilinnoja -ja lumiukkoja?
Jo tyylisi kirjoittaa on sellainen, etta ikävä kyllä lapsesi ei taida tehdä noita yllämainittuja asioita. :/ Missä lapsesi lapsuus on?
TOIVON, että on provo!
Me asutaan kaupungin keskustassa, eikä lapseni möyri missään, ei edes halua. Päiväkodissa toppavaatteet (siistit sellaiset), kaupungilla villakangastakki. Möyrikää te ihan missä haluatte.
Kyllä meillä ainakin täällä pk-seudulla on käyttöä siistimmällekin takille. Eikä kukaan nyt oikeasti luule että ap osti takin kuraleikkeihin? Hei haloo! Tiedätte itsekin että takki on kylä-ja kauppareissuja ym. varten.
Me ei käydä kirkossa ja muualla ei oikeen tuollaista 5v tarvitse.
Möyrii sohjossa tehden lumilinnoja -ja lumiukkoja?Jo tyylisi kirjoittaa on sellainen, etta ikävä kyllä lapsesi ei taida tehdä noita yllämainittuja asioita. :/ Missä lapsesi lapsuus on?
TOIVON, että on provo!
erikseen kaupunkitakit ja pihavaatteet, ja lapsilla todellakin on lapsuus, vaikka kylään, juhliin ja vastaaviin laitetaankin nätti takki.
Ei ap
käyttä. Ehkä kerran / takki, lakkasin moisen turhuuden. Ei ne tavalliset takit ole niin huonoja, likaisia, ettei niitä voi laittaa parempiinkin juhliin. On lapsilla muitakin kuin haalareita :)
Onhan se söpö. Mä voin onneksi päättää 3v:n vaatetuksesta vielä jossain määrin, ja meillä mennään äidin mieltymyksen mukaisesti roosa/ruskea/fuksia -linjalla.
Mites noi Nextin toimitukset, kauanko kestää paketin tulo ja paljonko on postimaksut / rahdit yms. kulut. En ole ennen Nextiä tilannut, paljon muuta ulkomailta kylläkin, esim. Gymboreeta, mut Gymbossa harmittaa ne tullikulut.