Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kierukka siis kohdussa sisällä? Miten se sinne saadaan?! EV

Vierailija
01.09.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aivosolut alkavat kuolla ja valuvat nenan kautta ulos?

Vierailija
22/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdussa synny, vaan munanjohtimissa! Sieltä se hedelmöittämätön munasolu laskeutuu kohdun kautta pois kuukautisverenä. Ei se kohdun seinämä mitenkään hajoa vaan se kuukautispallukka, munasolu, hajoaa ja siitä se veri tulee!

kiitos päivän nauruista :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni tuntuu luulevan, että se veri tulee munasolusta, vaikka luulisi ihan jo järjen kertovan ettei näin voi olla. Olen miettinyt, että olisiko jossain "entisajan" koulukirjassa ollut asia niin heikosti selitetty, että tällainen käsitys on päässyt syntymään. On se aika hämmästyttävää miten pihalla aikuiset ihmiset voivat olla anatomiasta. Miten YKSI SOLU voisi vuotaa niin paljon verta? :D

Vierailija
25/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidennen luokan anatomian opinnot. Herranjestas sentään, mitä siellä koulussa oikein opetetaan! Entä kotona. Ovatko suomalaiset todella näin tietämättömiä?

Vierailija
26/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdussa synny, vaan munanjohtimissa! Sieltä se hedelmöittämätön munasolu laskeutuu kohdun kautta pois kuukautisverenä. Ei se kohdun seinämä mitenkään hajoa vaan se kuukautispallukka, munasolu, hajoaa ja siitä se veri tulee!

limakalvo nimenomaan poistuu kuukautisten aikana.Sais olla aika iso munasolu, jos se yksistään tekisi koko kuukautisuvuodon. Munasolu on tämän kokoinen: .

Vierailija
27/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa viitosluokan kirjasta ihmisen anatomian sivut vanhemmat repivät pois.

viidennen luokan anatomian opinnot. Herranjestas sentään, mitä siellä koulussa oikein opetetaan! Entä kotona. Ovatko suomalaiset todella näin tietämättömiä?

Vierailija
28/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sairas porukka kun joku kysyy asiallisen kysymyksen aletaan nälviä hävetkää

Kun ei ne vaan tiedä ja kertoo vastauksessaan sen niin kuin itse uskovat sen olevan.

Vierailija
29/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kyllä vitosen bilsantunnit (enkä ole lestadiolainen), mutta enpä ole sen jälkeen näitä juttuja miettinyt enkä näköjään muistanut ollenkaan oikein. Menkat on tulleet ja menneet ja seksiäkin on harrastettu, se on riittänyt ;)

Lapsia ei vielä ole, joten en ole hedelmöittymistäkään ikinä miettinyt sen tarkemmin.

AP

Vierailija
30/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selasin nyt ihan mielenkiinnosta ala-asteen bilsan vihkoani ja sinne olin tehnyt muistiinpanon (kopsannut open kalvoista): "hedelmöittymätön munasolu valuu kohdusta emättimen kautta ulos kuukautisvuotona" Ja tämä siis 90-luvulla koulussa opetettua! Nykyään kyllä tiedän mitä vuoto oikeasti on ja mistä tulee...

Olen miettinyt, että olisiko jossain "entisajan" koulukirjassa ollut asia niin heikosti selitetty, että tällainen käsitys on päässyt syntymään.

Vierailija
31/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selasin nyt ihan mielenkiinnosta ala-asteen bilsan vihkoani ja sinne olin tehnyt muistiinpanon (kopsannut open kalvoista): "hedelmöittymätön munasolu valuu kohdusta emättimen kautta ulos kuukautisvuotona" Ja tämä siis 90-luvulla koulussa opetettua! Nykyään kyllä tiedän mitä vuoto oikeasti on ja mistä tulee...

Olen miettinyt, että olisiko jossain "entisajan" koulukirjassa ollut asia niin heikosti selitetty, että tällainen käsitys on päässyt syntymään.

Okei, mielenkiintoista. Harmi, kun ei omat muistiinpanot ole tallessa. Jotenkin kuitenkin tuli sellainen fiilis, että näin EHKÄ olisi koulussa opetettu. Itse olen 90-luvun puolivälissä ollut viidennellä luokalla.

t. 27

Vierailija
32/32 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys mistä kuukautisvuoto johtuu. En vastannut kysymykseen mitään, tiesin kyllä että kohdun limakalvo ja hedelmöittymätön munasolu poistuvat verenvuotona, mutta ajattelin että siinä tarkoitettiin mikä tämän prosessin saa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi