Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vaihtanut ja löytänyt PAREMPAA?

Vierailija
01.09.2011 |

Nykyisessä miehessä on paljon hyvää mutta on myös paljon huonoa... Olen realistinen, ettei täydellistä suhdetta olekaan, mutta tämä ei ehkä ole ihan sitä mitä tarvitsen. Mutta jos pistän vaihtoon, niin mahdanko löytää parempaa tilalle? Lapsia ei ole eikä olla naimisissa. Onko joku lopettanut suhdetta, jossa ei ole sinänsä mitään isoja ongelmia ja löytänyt vielä parempaa tilalle? Kauanko kesti löytää uusi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa että täydellistä miestä ei olekaan. Täydellinen suhde voi kyllä olla jos antaa toiselle anteeksi sen ettei ole täydellinen.

Kauanko siinä meni. 2-3 kk.

Minä löysin sen täydellisen suhteen mutta minulla oli todella huono suhde takana. Sen täydellisen suhteen löytämiseen minun piti mennä myös paljon itseeni.

Mikä teidän jutussa sitten on vikana? Tai miksi olet tyytymätön?

Vierailija
2/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin pikkasen sen jälkeen nykyisen mieheni,kun ex lähti lätkimään. ja on paljon parempi mies kuin ex,itse asiassa siihen ei edes paljon tarvi ollakseen parempi kuin ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä mitenkään ylpeänä kerro, mutta löysin uuden ennen kuin jätin vanhan.

Oikeastaan en edes tajunnut eläväni väärän miehen kanssa, aloitettiin seurustelu kun olin 15v. Kun kymmenen vuotta myöhemmin elämääni käveli uusi mies, ei mieskokemusta ollut kuin siitä ekasta. Koin valaistumisen tyyliin "voiko joku mies oikeasti olla noin ihana ja hyvä minulle"?

Valitettavasti olimme ehtineet ekan kanssa naimisiin ("koska niin kuuluu tehdä") ja lapsikin oli, joten ero ei ollut ihan kakunpala. Päivääkään en kuitenkaan kadu. Nyt on yhteistä elämää takana toisen miehen kanssa yli 10v, lapsia on kaksi lisää ja olen edelleen mielettömän onnellinen. Onhan nykyisessäkin miehessä vikansa, täydellistä ihmistä ei olekaan, mutta se on sitä elämän suolaa :)

Vierailija
4/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kolmannelle kierrokselle vielä lähtisin niin taas olisi parempi tiedossa:)

3 vuotta meni eron jälkeen mutta sen ajan tarvitsin itselleni

Vierailija
5/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa kuin AP. Mies on, ei olla naimisissa, ei ole lapsia. Mies on hyvä, mutta ei ehkä se sopivin minulle. Tiedänpä minäkin, että täydellistä suhdetta tai ihmistä ei ole, mutta kaksi ihmistähän sen muodostaa. Ja toisten ihmisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin toisten, joten alan kallistua siihen, että vaihtamalla voi saada "parempaa". Tai ennemminkin sopivampaa minulle.

En koskaan rakastunut hullaantumalla mieheeni. Tutustuimme ja sitten huomasimme seurustelevamme. Mies on luotettava ja rehti, ja sitä hänessä todella arvostan. Mutta seksielämä ja toiveet eivät kohtaa. Mies on rauhallisempi rakastaja, minä haluan rajumpaa seksiä, mutta mieheni ei siitä ole innostunut "ei sovi luonnolle". Mies on kaupunkilaispoika, joka haluaa viettää kesät kaupungissa, minä olen maalaistyttö, jolle kesä ei kaupungissa tule. Olen luontoihminen, mieheni ei juurikaan. Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän maanläheisyys minussa korostuu. Haluan esimerkiksi lappiin vaeltamaan, mieheni ei.

Mies ei ole siis huonokäytöksinen tai alkoholiongelmainen, mutta me olemme luultavasti liian erilaisia ihmisiä. Pikkuhiljaa minusta on yhä suuremmissa määrin tuntunut, että tarvitsisin rinnalleni jonkun, joka olisi enemmän kaltaiseni.

Vierailija
6/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kaiken olevan hyvin, kunnes tuli mies jota en vain voinut unohtaa, vaikka vuoden yritin. Nyt olen onnellisesti naimisissa tuon miehen kanssa. Mutta iso riski se oli, kun täysin yllättäen lähdin edellisestä (pitkästä) suhteesta. Mutta hyppäsin pois entisestä elämästä, enkä ole katunut :)

Kehoitan kuitenkin miettimään tarkkaan mitä haluaa.

Vierailija
7/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisyyslaskennan mukaan mahis löytää parempi on fiftyfifty. On myös mahdollista, että vaihtaa huonompaan.

Jos vaihtamisen syynä on vain kyllästyminen sekä arkeen että mieheen, niin on suurempi vaara vaihtaa huonompaan.

Vierailija
8/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoa noin kymmenen vuotta sitten. Nykyinen on jokaisessa suhteessa parempi kuin entinen. Ihan jokaisessa!

Vierailija
9/9 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin seurustelevani "elämäni rakkauden" kanssa, kunnes suhde meni vaan huonommaksi ja huonommaksi, monta paskaa vuotta roikuttiin yhdessä ja olin ihan rikki kun erottiin. Vannoin, että olen ikuisesti yh ja yhteenkään äijään en enää sekoa.

Kunnes tuli vastaan se oikeasti minua varten oleva mies. Vasta tässä suhteessa olen tajunnut miten huono suhde edellinen oli, miten väärässä olin ollut kuvitelmieni kanssa. Nyt tuntuu siltä, että elän TODELLISUUTTA, enkä jotain kuvitelmaa hyvästä suhteesta. Olen niin onnellinen, että edellinen pitkä suhde päättyi ja löysin tämän suuren onnen ja rakkauden.

Nyt on hyvä mieli, olen niin onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Naimisiin ollaan menossa ja lapsi on tulossa. Vaihtamalla todellakin paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä