Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kertoa, mitä ajattelet Sinä, joka vie kirpparille LIKAISIA VAATTEITA?!!

Vierailija
01.09.2011 |

Joka ikinen kirpparikierros käy niin, että käteen osuu likaisia vaatteita. Mutta kaiken huippu oli toissapäivänä Mikkelin Reaalikirppiksellä: Tyttöjen pieniä vaatteita, joista lähes jokaisessa paidassa oli PALJON tahroja!! Ja hinta: 2euroa!!!! Onkohan tämä myyjä jotenkin mieleltään sairas tai jotain?? Muki kaakaota suurinpiirtein kaatunut rinnuksille, eikä ollut puhdistunut pesussa.

Mutta voisitko kertoa, mitä päässäsi liikkuu, kun viet tahraisia vaatteita myyntiin? Ostatko itsekin likaisia vaatteita lapsillesi? tykkäätkö pitää likaisia vaatteita? Kiinnostaisi tietää....

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. ulkoiluhousujen lahkeensussa tummentumaa, paidan hihassa joku 0,5 x 0,5 cm oleva haalea tahra. Olen sellaisia ostanut ja myynyt (ja hyvin on kauppa käynyt) jos ovat muuten puhtaita (=eivät haise tunkkaiselle tms).

Vierailija
22/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkistan vaatteet ennen kassaa kirpparin valoisimmassa paikassa ja heitän tahraiset vaatteenne lähimpään mahdolliseen paikkaan, tuolille tai jonkun muun pöytään. Niin vituttaa kun yritetään huijata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä likaisuus ja tahraisuus on kaksi eri asiaa...

Vaatteessa voi olla pieni, haalea tahra mutta se voi silti olla muuten hyvinkin siisti - ja ennen kaikkea puhdas.

En tosin itse koskaan käy kirppareilla joten ehkä tuo termi siinä yhteydessä on sitten eri juttu. Mutta ollaan saatu paljon käytettyjä vaatteita eikä pienet fläikät haittaa, kun vaate on muuten siisti ja selvästi myös vastapesty.

Vierailija
24/25 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en IKINÄ ostaisi mitään, missä on tahra valmiina.

Vierailija
25/25 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en IKINÄ ostaisi mitään, missä on tahra valmiina.

Ja siis käytettyäsi kaikkia mahdollisia tahranpoistoaineita ja tahra/läikkä/ tussin jälki/ viiru on ja pysyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi