Mikä tanskalainen laatusarja alkaa tai on alkanut Ylellä?
Kyseessä joku politiikkaan liittyvä sarja. Näin mainoksen, mutta en kirjoittanut nimeä ylös, ja nyt olen sen unohtanut. Yritän vain selvittää, mahtaako olla katsottavissa Areenasta.
Osaako joku auttaa?
Kommentit (12)
Borgen, Vallan joku.
Hyvä oli! Pääset vielä mukaan.
että tuo tiistain brittisarja ei ikävä kyllä tule Areenaan... harmittavaa.
Mulle jäi mieleen, että sen tanskalaisen sarjan nimi olis ehkä alkanut vallan... jotain, mutta ainakaan Areenasta en löytänyt, enkä myöskään telkku.comista. Mun hataran muistikuvani mukaan se olisi nimittäin saattanut alkaa eilen.
Ap
Borgen, Vallan joku. Hyvä oli! Pääset vielä mukaan.
Pitää katsoa areenalta. Oliko hyvä se eka jakso? Eihän liian poliittinen vaan myös ihmissuhteita mukana? :)
Eilen alkoi FST5:llä klo 2055 Borgen, Vallan joku.
Hyvä oli! Pääset vielä mukaan.
Unohdin katsoa telkku.comista FST:n ohjelmiston. No, näköjään se ei ole katsottavissa Areenasta, joten en pääse sitä näkemään. Kiitos kuitenkin tiedosta!
Ap
Ma alkoi brittiläinen laatusarja. joku Abbey, en taas muista ja ehdi hakea nimeä. Löytyy areenasta.
Suosittelen lämpimästi - hyvät näyttelijät.
Alkoi eilen, tosi hyvältä vaikutti. 10-osainen, eli ehdit hyvin mukaan vielä.
Borgen, Vallan joku. Hyvä oli! Pääset vielä mukaan.
Pitää katsoa areenalta. Oliko hyvä se eka jakso? Eihän liian poliittinen vaan myös ihmissuhteita mukana? :)
Oikeasti. Laatukamaa. Olen nähnyt paljon tanskalaisia sarjoja ja tämä menee top3:een.
vielä ehtii hyvin mukaan.
Kyllä se löytyikin Areenasta haulla, mutta ei ohjelmat A-Ö-hakemistosta! Ihanaa, rakastan tanskalaisia sarjoja! Mun ja mieheni päivä on pelastettu ;)
Ap
Abbey tai jotain. Mut täytyy kattoo toi tanskalainen Areenasta. Muita?
Vallan linnake on nimen suomennos ja on kaksi viikkoa katsottavissa
http://areena.yle.fi/video/1314819517906
katsoa telkkaria, mutta en jaksa katsoa mitään paskaa, joten vinkatkaa laatusarjoista. Siitä tiistai-illan brittisarjasta katoin ekan osan, joten sen tiedän, mutta lisää. En ole pariin vuoteen kattonu telkkaa, joten olen ihan tippunut kärryiltä tarjonnasta.