En ole löytänyt työpaikkaa, alan tekemään Seurella keikkaa. Sairausoikeutta ei ole.
Keikat on järjestään kaikki alle 16vrk ja jos ovat alle sen, niin työntekijä saa vain 50% palkan ja vain max9vrk ajalta ja mikä "hauskinta" niin mulla ei olisi edes oikeutta palkallisesti hoitaa alle 10v lastani joa jompikumpi heistä sairastuu.
Täytyy toivoa, että pysyn/mme terveinä vaikka päiväkoti-ja koulumaailmassahan niitä pöpöjä riittää näin syksyisin varsinkin, ja muutenkin.
Vituttaa, ihan kuin ei ole tarpeeksi siinä että ei ole löytynyt pysyvämpää työpaikkaa ja kaikki koko työelämän suhteen mättää ja kusee minulla:´(
Kommentit (23)
ei Seuressa vaadita työntekijältä(keikkalaisista en tiedä) lääkärintod. saa olla pois ilmankin jos eivät muuta mainitse kun sinne sairaudesta ilmoitat. Lapsen sairastuessa eri juttu.
Ap:n kielenkäyttö on kyllä sitä luokkaa, että toivottavasti ei ole töissä päiväkodissa
kyllä ne sunkin kakarat vitun tietää.
Sillai minä olen aina työllistynyt Pirkanmaalla. Ja niissä työsuhteissa on ollut sitten ihan inhimilliset ehdot... Kuulostaa ihan hirveeltä touhulta tuommonen Seure, mikä ikinä onkaan.
Nyt soitto/sähköpostia päiväkoteihin ja töitä hakemaan!