Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan käynyt Yoga Nordicin tunneilla?

Vierailija
15.08.2011 |

Kokemuksia, kommentteja, neuvoja aloittelijalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ekaksi lempeälle hot joga tunnille, siellä lämpötila 35 astetta. Tai vaihtoehtoisesti 60min hot jooga. Siellä tulee helposti huono olo kuumuuden ja kosteuden takia. Et sit vaan hetken makoilet.

Päälle ihonmyötäiset vaatteet. 1 1/2 pullo vettä jossa hyppysellinen suolaa.Aloita veden tankkaaminen jo edellisenä iltana. Hikipyyhe.

Se on sitten aivan ihanaa ja koukuttavaa. Hyvää tuntia sinulle!

Vierailija
2/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan hyödyntää ton tutustumistarjouksen ja mulla ois nyt kuunvaihteeseen pari hot jooga -tuntia, yks bikram, yks pilates ja yks yin. Oon siis harrastanut astangaa ennen, eli en ihan pystymetsästä aloita.

Kiva kuulla, että laji on koukuttava, sitä juuri kaipaankin! Pelkään vain, että jään kaipaamaan astangan fyysisyyttä ja urheilullisuutta. Olisi kiva kuulla lisää siitä, miten olet edistynyt lajissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju mutta pakko osallistua: olen itse jo keski-ikäinen ja harrastanut joogaa mm työväenopistossa (Suomen joogaopiston kouluttamaan ohjaaja), Shantissa ja.viime ajat yoga nordicilla. Kaikilla on.puolensa mutta kaikki ovat käsittääkseni "oikeaa joogaa" ovat vaan erilaisia ja toki riippuu jonkun verran ohjaajasta millaisia sarjoja vetää, kuitenkin oikeita liikkeitä kaikki. Lämpö tekee hyvää minulle, astangassa tulisi saada lämpö/hiki ilman ulkoista lämmönlähdettä.

Vierailija
4/8 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vähään aikaan käynyt Yoga Nordicilla, vaan siirryin toiselle salille.

Kokeile myös Hot Vinyasanaa (tms.), se on eniten astangantapainen.

Vierailija
5/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen "jooga-alalla" ja tunnen hyvin mainitsemasi paikan toiminnan ja olen kuullut monen kävijän kokemuksia. Valitettavasti kommentit ja kokemukset k.o. paikasta ovat usein hyvin negatiivisiä, Ilmanvaihto ei saleissa toimi, kuumuus ulkoa päin harjoitukseen lisättynä ei tee hyvää keholle, todella ammattitaidotonta kohottaa ihmistä makaamaan honoa oloa pois kesken tunnin- joogassa ei koskaan kuulu tulla paha olo! Jos olet tottunut astangaan, pysy siinä, se on sentään oikeaa joogaa, ei amerikan kautta kiertänyttä jumppaa kuumassa huoneessa.

Vierailija
6/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vähään aikaan käynyt Yoga Nordicilla, vaan siirryin toiselle salille.

Kokeile myös Hot Vinyasanaa (tms.), se on eniten astangantapainen.

Vierailija
7/8 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen "jooga-alalla" ja tunnen hyvin mainitsemasi paikan toiminnan ja olen kuullut monen kävijän kokemuksia. Valitettavasti kommentit ja kokemukset k.o. paikasta ovat usein hyvin negatiivisiä, Ilmanvaihto ei saleissa toimi, kuumuus ulkoa päin harjoitukseen lisättynä ei tee hyvää keholle, todella ammattitaidotonta kohottaa ihmistä makaamaan honoa oloa pois kesken tunnin- joogassa ei koskaan kuulu tulla paha olo! Jos olet tottunut astangaan, pysy siinä, se on sentään oikeaa joogaa, ei amerikan kautta kiertänyttä jumppaa kuumassa huoneessa.

Myönnän kyllä, että itselläni on myös hiukan ennakkoluuloja, mutta tuollakin koululla tarjotaan "oikeaa joogaa", eli kaikki tunnit ovat jotakin joogan lajia. Mistään kansalaisopistomeiningistä ei siis ole kyse. Astangan pariin palaaminen tuntuu tosi vaikealta pitkän tauon jälkeen, siksi tällainen ratkaisu. Kaipaan myös vaihteeksi ohjausta itsenäisen harjoituksen sijaan. Kokeillaan, ei se ota, jos ei annakaan.

Ja Vinyasa-tunneille suuntaan varmaankin, kun rutiinia on päässyt syntymään.

Vierailija
8/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga Nordicin henkilökunta on törkeää, omistajat ovat törkeitä ja käyttäytyvät huonosti. Osa opettajista on ok. Mutta jos haluaa rahansa laittaa hyvään paikkaan niin tuo ei ole sellainen. Suosittelen menemään muualle