Jussi ja Saana - Ero!
"Kasvoimme erilleen"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011083114301983_vi.shtml
Kommentit (35)
En uskonut hetkeäkään että kyseessä suuri rakkaus ainakaan tämän tyttelin puolelta.
Parviaisen juttuja ei ole uskominen. Ilmeisesti tyttö luuli että Jussi olisi rikas ja saisi glamour-elämän mutta todellisuus oli toisenlainen.
Pitkissä liitoissa?
Vierailija - 01.09.11 07:15 (ID 13320872)
Kesti max. kaksi viikkoa.
Pitkissä liitoissa? Kesti max. kaksi viikkoa.
sarkasmista koskaan?
aikoja, jolloin toinen tuntuu olevan kauempana, sitten taas seuraa uusi lähentymisen kausi. Ehkä tämä on vain sellaista kipuilua. Voimia heille!
Mutta vähän kyllä harmittaa. Lyötiin miehen kanssa vetoa kuinka kauan toi kestää, ja mä veikkasin että jouluun, mies viikkoja.
aikoja, jolloin toinen tuntuu olevan kauempana, sitten taas seuraa uusi lähentymisen kausi. Ehkä tämä on vain sellaista kipuilua. Voimia heille!
Mutta vähän kyllä harmittaa. Lyötiin miehen kanssa vetoa kuinka kauan toi kestää, ja mä veikkasin että jouluun, mies viikkoja.
eikä tiedä miehenikään. Ei meillä ole tapana lyödä vetoa kenenkään avioliitosta.
"No käytiin kavereiden kans risteilyllä, sit olin lapsen kans äidin luona viikon verra, sit menin naimisiin yhden vanhan äijän kans ja erosin ja tällasta..."
Tosi rakkaudestahan tuossa oli kyse... ;D
"No käytiin kavereiden kans risteilyllä, sit olin lapsen kans äidin luona viikon verra, sit menin naimisiin yhden vanhan äijän kans ja erosin ja tällasta..."
eikä tiedä miehenikään. Ei meillä ole tapana lyödä vetoa kenenkään avioliitosta.
Tätä se on, ihan yleistä tämän ajan meiningiä, ei uutisoitavaa. Seurustelu vaihe jätetään väliin, mennään naimisiin, avoliittoon tai tehdään lapsia.
Tätä se on, ihan yleistä tämän ajan meiningiä, ei uutisoitavaa. Seurustelu vaihe jätetään väliin, mennään naimisiin, avoliittoon tai tehdään lapsia.
tuttavapiirissäsi tällainen "meiningi" on tavallista, itse en ole omassa lähipiirissäni (tai edes vähän kaukaisemmassa) törmännyt moiseen lainkaan.
No, Saana on niin nuori, että ehtii olla naimisissa vielä monta kertaa!;)
tapaisia nuoria äitejä on. Mitenkähän hänen lapsensa voi 10 vuoden päästä?
Jos tässä ( http://saananblogi.blogit.fi/rakastan-sinua/ ) lukee tänään 1.9.2011 näin:
"Rakastan omaa miestäni nyt ja aina.
Me ollaan Jussin kanssa aika kohtalokkaita, ylisanoja molempiin suuntiin…
Onkohan mulla hormonitoiminnat pyörteessä johtuen sellaisesta pienestä kivasta jutusta masussa? En tiedä se jää nähtäväksi.
Mutta jokatapauksessa, päivä alkoi taas ihanasti kun oman miehen vierestä sai herätä."