Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi ja Saana - Ero!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoja, jolloin toinen tuntuu olevan kauempana, sitten taas seuraa uusi lähentymisen kausi. Ehkä tämä on vain sellaista kipuilua. Voimia heille!

Vierailija
2/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti max. kaksi viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävä käänne!

Vierailija
4/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää päivää!

Vierailija
5/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut hetkeäkään että kyseessä suuri rakkaus ainakaan tämän tyttelin puolelta.

Parviaisen juttuja ei ole uskominen. Ilmeisesti tyttö luuli että Jussi olisi rikas ja saisi glamour-elämän mutta todellisuus oli toisenlainen.

Vierailija
6/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä liitoissa?

Vierailija - 01.09.11 07:15 (ID 13320872)

Kesti max. kaksi viikkoa.

Vierailija
7/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä liitoissa? Kesti max. kaksi viikkoa.

sarkasmista koskaan?

Vierailija
8/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoja, jolloin toinen tuntuu olevan kauempana, sitten taas seuraa uusi lähentymisen kausi. Ehkä tämä on vain sellaista kipuilua. Voimia heille!

Mutta vähän kyllä harmittaa. Lyötiin miehen kanssa vetoa kuinka kauan toi kestää, ja mä veikkasin että jouluun, mies viikkoja.

Vierailija
9/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähän kyllä harmittaa. Lyötiin miehen kanssa vetoa kuinka kauan toi kestää, ja mä veikkasin että jouluun, mies viikkoja.

eikä tiedä miehenikään. Ei meillä ole tapana lyödä vetoa kenenkään avioliitosta.

Vierailija
10/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan avioehto?

Vierailija
11/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No käytiin kavereiden kans risteilyllä, sit olin lapsen kans äidin luona viikon verra, sit menin naimisiin yhden vanhan äijän kans ja erosin ja tällasta..."

Vierailija
12/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rakkaudestahan tuossa oli kyse... ;D

Vierailija
13/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No käytiin kavereiden kans risteilyllä, sit olin lapsen kans äidin luona viikon verra, sit menin naimisiin yhden vanhan äijän kans ja erosin ja tällasta..."

Vierailija
14/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tiedä miehenikään. Ei meillä ole tapana lyödä vetoa kenenkään avioliitosta.

Vierailija
15/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on, ihan yleistä tämän ajan meiningiä, ei uutisoitavaa. Seurustelu vaihe jätetään väliin, mennään naimisiin, avoliittoon tai tehdään lapsia.

Vierailija
16/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on, ihan yleistä tämän ajan meiningiä, ei uutisoitavaa. Seurustelu vaihe jätetään väliin, mennään naimisiin, avoliittoon tai tehdään lapsia.

tuttavapiirissäsi tällainen "meiningi" on tavallista, itse en ole omassa lähipiirissäni (tai edes vähän kaukaisemmassa) törmännyt moiseen lainkaan.

Vierailija
17/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Parviaiselta.

Vierailija
18/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Saana on niin nuori, että ehtii olla naimisissa vielä monta kertaa!;)

Vierailija
19/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaisia nuoria äitejä on. Mitenkähän hänen lapsensa voi 10 vuoden päästä?

Vierailija
20/35 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä ( http://saananblogi.blogit.fi/rakastan-sinua/ ) lukee tänään 1.9.2011 näin:

"Rakastan omaa miestäni nyt ja aina.

Me ollaan Jussin kanssa aika kohtalokkaita, ylisanoja molempiin suuntiin…

Onkohan mulla hormonitoiminnat pyörteessä johtuen sellaisesta pienestä kivasta jutusta masussa? En tiedä se jää nähtäväksi.

Mutta jokatapauksessa, päivä alkoi taas ihanasti kun oman miehen vierestä sai herätä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme