Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut oudon blogivieraan...

Vierailija
31.08.2011 |

Samasta osoitteesta tullaan blogiini päivittäin, usein montakin kertaa päivässä. Olen googlaillut jne tuota toista blogia josta vierailulle tullaan, niin sitä ei löydy googlella, toki näkee kun menee osoitteella suoraan. Päättelen siis että tuon blogin kirjoittaja vierailee minulla omalta sivultaan.

Mutta ihmetyttää tuo määrä! Siis liikenteen suurin "lähde" on tuo blogi, suurempi jopa kuin sellaiset blogit jotka ovat ihan näkyviä kaikille ja joista myös vieraillaan sivuillani melkein päivittäin.

Ja siis tuossa blogissa josta omaan blogiini tullaan, minun blogi on ainoa "suosikki".

Jotenkin pelottavaa, jopa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään tuosta osoitteesta on tultu blogiini 3 kertaa, tällä viikolla 40 ja viimeisen kuukauden ajalla 167 kertaa.

Apuva...

Vierailija
2/51 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tullaan mekin katsomaan:)

Onko tuo blogi, josta sinulle tullaan suosittu? jospa sieltä on hänen lukijansa tulleet katsomaan sinun blogia (ja voi olla, että tekstissäsi oli jotain tuon oletuksen kumoavaa, täytyy tunnustaa, että luin vain pintapuolin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tullaan mekin katsomaan:)

Onko tuo blogi, josta sinulle tullaan suosittu? jospa sieltä on hänen lukijansa tulleet katsomaan sinun blogia (ja voi olla, että tekstissäsi oli jotain tuon oletuksen kumoavaa, täytyy tunnustaa, että luin vain pintapuolin)

että siellä kävisi muu kuin kirjoittaja. Kun sitä ei ole blogilistalla eikä tosiaan kommentteja ole eikä julkisia seuraajia ja googlellakaan ei löydy niin en usko että sinne kukaan eksyy. Muuten kyllä tuo sun esittämä voisi olla totta.

En kerro blogini nimeä täällä ;)

Vierailija
4/51 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoon voi mahtua monenlaista tallaajaa.

Vierailija
5/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistin vasta nyt että onhan mulla analyticskin ;)

Jep, siellä paikkakunnalla suurempi piikki kuin esim. Helsingissä tai edes omalla paikkakunnallani (että itse kävisin blogissani eniten...)

Outo juttu ja vähän kyllä vaivaa. Onneksi tuo kyseinen paikkakunta on toisella puolella Suomea ;)

Vierailija
6/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun salainen ihailija !

olen sitten tehnyt pelkillä kirjallisilla lahjoillani... Sitä paitsi se on nainen, ja sillä on siellä omassa blogissaan kuvakin. Mulla taas ei.

Tosi erikoista ettei ole muita saman aiheen blogeja ottanut sinne omalle sivulleen, pelkästään mut. Ja vannon, että parempiakin blogeja aivan varmasti mahtuu joukkoon.

Vierailija
7/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta osoitteesta tullaan blogiini päivittäin, usein montakin kertaa päivässä. Olen googlaillut jne tuota toista blogia josta vierailulle tullaan, niin sitä ei löydy googlella, toki näkee kun menee osoitteella suoraan. Päättelen siis että tuon blogin kirjoittaja vierailee minulla omalta sivultaan.

Mutta ihmetyttää tuo määrä! Siis liikenteen suurin "lähde" on tuo blogi, suurempi jopa kuin sellaiset blogit jotka ovat ihan näkyviä kaikille ja joista myös vieraillaan sivuillani melkein päivittäin.

Ja siis tuossa blogissa josta omaan blogiini tullaan, minun blogi on ainoa "suosikki".

Oisko mahdollista että blogisti on antanut oman bloginsa osoitteen esim. joillekin sukulaisilleen tai kavereilleen tai jos on suljettu blogi niin sitä lukevat tulevat sitten linkin kautta sinun blogiisi eikä pelkästään tämä blogin pitäjä?

Toi liikenteen määrä ei kyllä ole suuri, vai käykö blogissasi tosi vähän kävijöitä noin niinkun muuten?

Vierailija
8/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hänen sivullaan on linkki sun blogiin ja sitten siellä hänen blogissaan kävijät klikkaavat linkkiä ja päätyvät blogiisi.. Kyllä mullakin on suurimmat liikenteen lähteet pari muuta bloggaajaa, mutten oleta että he yksin käyvät mun blogia lukemassa, vaan heidän lukijansa myös..

Vierailija
9/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hänen sivullaan on linkki sun blogiin ja sitten siellä hänen blogissaan kävijät klikkaavat linkkiä ja päätyvät blogiisi.. Kyllä mullakin on suurimmat liikenteen lähteet pari muuta bloggaajaa, mutten oleta että he yksin käyvät mun blogia lukemassa, vaan heidän lukijansa myös..

Olisikin kommentteja, julkisia lukijoita jne niin ei tässä olisikaan mitään epäilyttävää.

Vierailija
10/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista että blogisti on antanut oman bloginsa osoitteen esim. joillekin sukulaisilleen tai kavereilleen tai jos on suljettu blogi niin sitä lukevat tulevat sitten linkin kautta sinun blogiisi eikä pelkästään tämä blogin pitäjä?

Toi liikenteen määrä ei kyllä ole suuri, vai käykö blogissasi tosi vähän kävijöitä noin niinkun muuten?

No nyt on kuukauden aikana 1000 käyntiä 280 eri lähteestä, joista siis tuo yksi blogi se suurin. En mä nyt tiedä paljon vai vähän, en tiedä mitä yleensä ihmisillä käy. Riippuu tietty aiheestakin... Aika usein mulle eksytään kylään googlen kautta. + sitten noi tietyt blogit joista käy porukkaa niin kuin minäkin käyn niissä.

Vierailija
11/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin kommentteja, julkisia lukijoita jne niin ei tässä olisikaan mitään epäilyttävää.

ja tosi vähän ihmiset kommentoi. Silti sinnikkäästi pidän blogia, kun kk-tasolla kuitenkin on n. 1000 kävijää. Sama homma noilla kahdella bloggaajaystävälläni - ei juuri julkisia lukijoita / kommentoijia vain harvakseltaan. Silti noista blogeista tullaan mulle paljon. Ehkäpä sun "mysteerivieraalla" on sama homma. Vai onko sillä laskuri sivuilla, että käyntejäkään ei tosiaan ole? Muuten selitys ei ole riittävä.

Vierailija
12/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sinua vainoavan blogin osoite sitten tänne, niin käydään tsekkaamassa ja testailemassa.

Jos sinne pääsee ilman salasanoja, niin ei se kovin salainen ole.

Vierailija
13/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se blogi tyhjä? Lukeeko siellä mitään? Yhtälailla ne ihmiset googlen kautta eksyy sinne ja klikkaa sitä ainutta linkkiä (sun blogi) mikä siellä on. Jos siellä blogissa lukee vaikka kaksi sanaa "punainen kukka" niin punainen kukka -sanan googlettajat joutuvat kaikki siihen blogiin. Ja sitten ehkä klikkaavat sitä ainokaista linkkiä. ei ole iso käyntimäärä, voin kertoa. Älä ole huolissasi. :)

Vierailija
14/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi vähän ihmiset kommentoi. Silti sinnikkäästi pidän blogia, kun kk-tasolla kuitenkin on n. 1000 kävijää. Sama homma noilla kahdella bloggaajaystävälläni - ei juuri julkisia lukijoita / kommentoijia vain harvakseltaan. Silti noista blogeista tullaan mulle paljon. Ehkäpä sun "mysteerivieraalla" on sama homma. Vai onko sillä laskuri sivuilla, että käyntejäkään ei tosiaan ole? Muuten selitys ei ole riittävä.

Ja siis mun blogi on linkattu saman aihepiirin muihinkin blogeihin, joista kyllä tullaan vierailulle mun blogiin (oli se sitten blogin kirjoittaja itse tai joku hänen lukijansa), mutta ei noin suurella volyymilla kuten tuosta yhdestä blogista. Siksi ihmettelen tätä yhtälöä.

Ja tätä mysteeriblogia, kuten itse sanoit, ei löydy googlaamalla edes blogin nimeä joten kirjoittaja on laittanut sinne asetuksiin rastin ettei google saa napata sitä. Kokonaan ei ole salannut, kun kerran sinne pääsin osoiterivin kautta ihan normaalisti.

Vierailija
15/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se blogi tyhjä? Lukeeko siellä mitään? Yhtälailla ne ihmiset googlen kautta eksyy sinne ja klikkaa sitä ainutta linkkiä (sun blogi) mikä siellä on. Jos siellä blogissa lukee vaikka kaksi sanaa "punainen kukka" niin punainen kukka -sanan googlettajat joutuvat kaikki siihen blogiin. Ja sitten ehkä klikkaavat sitä ainokaista linkkiä. ei ole iso käyntimäärä, voin kertoa. Älä ole huolissasi. :)

kuten onkin koska sitä blogia ei löydy edes blogin nimeä googlaamalla.

Blogissa lukee saman aihepiirin juttuja kuin mullakin.

Vierailija
16/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sinua vainoavan blogin osoite sitten tänne, niin käydään tsekkaamassa ja testailemassa.

Jos sinne pääsee ilman salasanoja, niin ei se kovin salainen ole.

Vierailija
17/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuosta oudosta blogista on vierailtu mun blogissa 6 (!!) kertaa, kun muista lähteistä on toisesta blogista tullut 3 vierailua ja muutama googlesta, hiljainen päivä noin muuten.

Ai ettei yhtään outoa?

Sit mulle tuli tänään vielä mieleen sellainen juttu mitä en eilen muistanut sanoa että päivitän blogiani nykyisin harvemmin kuin ennen, nyt elokuussakaan ei ollut kuin 9 postausta...

Ihan oikeasti alkaa tuntua jo pelottavalta tuollainen kyttääjä :( ... joka muuten pitää dekkareista (ainakin tuon oman bloginsa mukaan)...

Vierailija
18/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä suosikeissa ja joku tulee sitä kautta, sitten se näyttää kun olisi tullut siltä sivulta. Mulla blogiin tulee eniten just niitten kautta joilla blogini on suosikeissa, enkä usko että itse käyvät.

Muuten, se paikkakunta ei kerro yhtään mitään. Voi olla ihan muualla. Meillä esim työpaikka on fyysisesti paikassa A, ja jos käyn omasa blogissani työpaikan koneella, ja sitten jos katson statistiikasta, mistä blogissani on käyty, niin se ei näytä sitä työpaikan paikkakuntaa ollenkaan, vaan tietojen mukaan blogissani on käyty Helsingissä olevalta koneelta, jossa firman koneilla oleva tieto on.

Eli se paikkakuntajuttu näyttää vaan se, missä se tietokone on, ei sen missä se käyttäjä/sivun vierailija on, ne kun voivat olla kaksi eri asiaa.

Vierailija
19/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä suosikeissa ja joku tulee sitä kautta, sitten se näyttää kun olisi tullut siltä sivulta. Mulla blogiin tulee eniten just niitten kautta joilla blogini on suosikeissa, enkä usko että itse käyvät.

moneen kertaan miksi epäilen että kyse on yhdestä ja samasta ihmisestä niin en jaksaisi siitä enää vänkyttää. Blogini on linkattu kymmeniin muihinkin blogeihin, joista ei tule näin paljoa liikennettä kuin tästä yhdestä, jota ei löydy edes googlella. Minun mielestäni outoa, varsinkin kun noi muut blogit juuri ovat niitä jotka löytyvät googlella ja joita lukee moni ihminen.

Tosta paikkakunnasta sen verran että ei mulle periaatteessa ole väliä missä tää ihminen majailee mutta kun samalta suht pieneltä paikkakunnalta on tullut samana päivänä saman verran vierailijoita kuten on tuosta oudosta blogistakin, ei ole vaikea laskea 1+1.

Vierailija
20/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se suinkaan ole tuon blogin pitäjä vaan ne, jotka lukevat blogiaan. Joka muuten on salasanan takana. Tämän taas tiedän siitä, että tunnen tuon toisen blogistin.

Eli ei sinulla ole ihailijaa vaan lukijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän