Lue keskustelun säännöt.
Energialamput vaarallisia!!
31.08.2011 |
Kommentit (4)
kun keittiön energiasäästölamppu just vilkkui pitkän aikaa, kun sytytin. Ajattelin, että on menossa rikki. nyt palaa ihan normaalisti. Miksi pitää varoa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hypätään ojasta allikkoon.
Suomessa on tosiaan vaiettu tämäkin asia tyystin. Roskikseen päätyvät suurin osa säästölampuista.
ja Suomessakin tiedossa. Eli jos menee fyysisesti rikki niin sisältää elohopeaa joka leviää ympäristöön. Se ei riitä että vaan lakkaa palamasta.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-506347/An-energy-saving-…