Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pukeutua nätisti, mutta kun kaikki maksaa liikaa :( Harmittaa

Vierailija
31.08.2011 |

En löydä mistään halvalla kivoja vaatteita vaan kamalia rytkyjä.

Ei todellakaan ole varaa ostaa mitään 40 euroa paidasta ja lähemmäs 100 euroa housuista/farkuista. Ja ne kengät, aivan kamalia ja hirvittävissä hinnoissa.

Mikä avuksi? HenkkaMaukka ei ole mun tyyliä eikä ne koot tahdo riittää tai sit ne mallit ei vaan sovi mulle.

180 cm ja noin 80kg. Vatsalla löystyy kaikki ylimääräinen makkroina sekä tissit D-E.

Talveksi ei ole kun yhdet farkut, yhdet ikuvanhat nyppääntyneet suorat housut (ei todellakaan tämän päivän muotia), yksi paitapusero, pari ikivanha pooloa sekä yksi trikoopaita jossa kaulus (sekin so last season). Yksi "villatakki" sellainen jossa ei ole vetskaria ja ns iso kaulus. Siinä kaikki mun vaatteet talveksi. Kenkinä ikivanhat lenkkarit/kävelykengät, 10v vanhat saappaat, sekä ulkoilukengät. Saappat melkein ainoat jotka voin laittaa töihin. Noilla sitten hiihtelen töissä koko talven? Kuluuhan ne kun niitä pitää pestäkin koko ajan ja siitähän ne kulahtaa entisestään. Poolpaidoista jo parsittu saumoja useammasta paikasta. Trikoopusero näyttää kivasti kaikki vatsamakkarat jne. Todella tyylikästä, jep jep.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato elloksen ja seppälän isojen tyttöjen koot!!käy kirppiksellä,sieltä ostan usein uudenveroisia persoonallisia vaatteita.kukaan ei pakota sua pukeutumaan noin.onko sulla mielenterveysongelma?

Vierailija
2/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato elloksen ja seppälän isojen tyttöjen koot!!käy kirppiksellä,sieltä ostan usein uudenveroisia persoonallisia vaatteita.kukaan ei pakota sua pukeutumaan noin.onko sulla mielenterveysongelma?

sekä Elloksen, Seppälän, Anttilan, H&M, Lindex, KappAhl ym halpisketjut ja tuloksena ei yhtään kivaa vaatetta tai sitten ne jotka voisin harkita ostavani niin maksaa hunajaa. Yleensä ne on täynnä kamalia rytkjyä.

Ja tiedoksi, ei ole mielenterveysongelmaa ja ihan Helsingissä asun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä ihminen itselles vaatetta :)

Vierailija
5/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa halvalla laadukastakin.

Vierailija
7/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan vaatteeni lähinnä kirppareilta. Ostan kirppareilta myös kenkiä, laukkuja, huiveja, koruja, päällysvaatteita jne...ihan mitä vain tarvitsen. Toki se on aina sattumaa, että löytyykö mitään, mutta joskus tekee loistavia löytöjäkin. Käyn mm. Hietsun kirpparilla, Valtterissa, Fidoissa, UFFeissa ja pikkukirppareilla Kalliossa ja Vallilassa. Muutamilla euroilla saa laatukamaa, jota voi käyttää hyvillä mielin töissäkin. Aina olen sanut hyvää palautetta pukeutumisestani :)

Tsemppiä, tiedän, että kituuttaminen ottaa välillä koville. On kuitenkin aivan mahdollista näyttää tyylikkäältä kohtuullisin kustannuksin.

Vierailija
8/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut ilkeillä.Minulla on paljon mielenterv.ongelmaisia lähipiiriss ja juttusi kuulosti samalta..No jos asut vielä Helsingissä,on ihan oma vika jos et muka löydä vaatteita...siellä on miljoona kauppaa,mene ja hae,valikoimaa ei voi syyttää.Kyttää kaikki alet ym. poistot,takuulla löytyy.juttusi ei voi olla totta,oikeesti!!

Vierailija
9/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät voi olla vaikeampi pala mutta itse tekemällä (vaatteet) säästyy rahat sitten kunnon popoihin. Jos et osaa, opettele.

Itse tykkään ottaa mallia sieltä sun täältä ja röyhkeästi kopioida milloin mitäkin vaatesuunnittelijaa :)

Vierailija
10/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, osta englannista mark & specerin web-kaupasta, on myös isot koot. Katso mittatulukot, ne pitää hyvin paikkansa.

Vierailija
11/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ulkomailta ne tuskin antaa tilata laskulla.

Kiitos sinulle joka annoit tuon Elloksen alekoodin. Katsoin valikoimaa jälleen eikä mitään kivaa löytynyt. Kamalia ihme lumppuja.

Ompelukonetta en omista eikä ole varaa ostella sellaista. En myöskään osaa ommella ja eikö ne kankaatkin maksa aika paljon?

Kirppareilla olen käynyt enkä ikinä löydä sieltä mitään itselleni sopivaa. Vaan vanhoja (70- tai 80 luvun vaatteita) ja tätimäisiä vaatteita. Ja kierretty on jäähalli, valtteri, myyrmäkihalli sekä uff.

ap

ap

Vierailija
12/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaatekaappi pursuu vaatteita julamekkoja,kymmeniä kenkiä..mene ja osta,hanki opastaja ostoksille.mä en kestä tollasia ihmisiä!!!!!arrrrgh!!

Vierailija
13/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaista kankaista saa ainakin Helsingissä pulittaa paljon ja ompelussa kuluu paljon aikaa. Kivahan se olisi, jos voisi tunti tolkulla ommella, mutta ei oikein työssäkäyvänä ehdi.

Vierailija
14/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyviäkin merkkejä esim. Esprit ja Inwear, joten oiskohan nyt niin ettet vaan osaa katsoa.

Ja ulkomailta VOI ostaa ilman luottokorttia. Jos sulla on esim. Visa Electron tai Paypal-tili, niin voit tilata.

joten ulkomailta ne tuskin antaa tilata laskulla.

Kiitos sinulle joka annoit tuon Elloksen alekoodin. Katsoin valikoimaa jälleen eikä mitään kivaa löytynyt. Kamalia ihme lumppuja.

Ompelukonetta en omista eikä ole varaa ostella sellaista. En myöskään osaa ommella ja eikö ne kankaatkin maksa aika paljon?

Kirppareilla olen käynyt enkä ikinä löydä sieltä mitään itselleni sopivaa. Vaan vanhoja (70- tai 80 luvun vaatteita) ja tätimäisiä vaatteita. Ja kierretty on jäähalli, valtteri, myyrmäkihalli sekä uff.

ap

ap

Vierailija
15/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stockmann? sokos? foorumi? iso-omena? jumbo? jo on valikoimaa, muutakin kuin halppisvaateketjuja!

ap sä oot vaan laiska! jopa myyrmannista löytyy.. kun vaan viitsii etsiä ja kierellä!

Vierailija
16/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pukeudun siististi ja laadukkaasti. Valitettavasti synonyymi tällaiseen stailiin on myös -kalliisti. Ostan vaatteita Lorellasta (Kampissa) ja Almiasta (Erottajalla), sekä Stockalta, jossa myös laaja "isojen tyttöjen vaatevalikoima" mm. Gerry Weber, Samoon, Almia, Voglia, Global G jne. Eli itse satsaan laatuun, ja maksan esim. siististä neulospuserosta n. 60-100 € keskimäärin, housuista n. 60-120 €, aluspuseroista 20-50 € jne. Ja tykkään käyttää mustaa, beigeä, valkoista, harmaata, navy-sinistä eli maanläheisiä värejä. V-aukkoiset, suht avararat aluspaidat siistin neuleen alla, luovat hoikemman, ja pidemmän vaikutelman. Usein käytän myös ompelijanpalveluksia (Stockkalta saa talon ompelijan pientä lisämaksua vastaan), joka vielä modistaa esim. housut ja takit hyvin istuviksi, ja hihat ja lahkeet sopivvan pituisiksi. Eli satsaa myös siihen, että vaate istuu päälläsi!

Jos vain rahasi riittää, panttaa ostoksia, ja osta kerralla hyvälaatuinen, pitkäikäinen, siisti vaatekappale, kuin esim. ostaisit kaksi halvempaa samalla hinnalla.

Tietty jos rahaa sitten ei ole, niin kääntyisin näiden ulkomaisten internetvaatemyyjien puoleen.

Valitettava totuus vain on, että halvalla et useinkaan saa laatua ja pitkäikäistä vaatetta.

Vierailija
17/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet lumpun? Millaisia siis haluaisit? Yleensä vaatteesta kuin vaatteesta löytyy halpa ja kalliimpi versio (esim. Kotivinkissä usein näitä "sama tyyli, eri hinta"-juttuja), toki kalliimpi yleensä paljon laadukkaampi, mutta silti. Kirpputoreilta löytää Helsingissä varmasti hyviä vaatteita. Esim. UFF on loistopaikka, runsas tarjonta ja ihan laatutavaraakin.

Vierailija
18/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen vielä yläkouluikäisten parissa, joten ihan kamalalta en haluaisi näyttää. Just tänään katsoin ihan kivoja kenkiä, mulla kun ei ole mitään syksyksi, 89 euroa. Yksiäkään siedettävän näköisiä ei alle viidenkympin. Mulla olisi varaa laittaa ehkä satanen, jolla pitäisi saada parit housut, pari hametta, parit kengät, takki ja jotain paitoja. Ei ihan sopiva yhtälö.

Vierailija
19/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on aina ollut tosi hyvää vaatetta ja halvalla!

Vierailija
20/26 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka maksaa liikaa. Sais sitten tarkemman kuvan sun tyylistäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan