NYT meni S-ryhmä boikottiin!
Kommentit (8)
boikottinne menevät sen verran ristiin että vaikutus on puhdas nolla.
Eiks olekin hienoa vaikuttaa? :)
mutten tuon vuoksi vaan että olen laittanut useampaan S-ryhmän toimipisteeseen kyselyä työharjoittelupaikasta ja vielä uutta viestiäkin perään eikä kukaan ole vaivautunut edes vastaamaan.
En minäkään taida enää vaivautua rahojani sinne viemään.
mutten tuon vuoksi vaan että olen laittanut useampaan S-ryhmän toimipisteeseen kyselyä työharjoittelupaikasta ja vielä uutta viestiäkin perään eikä kukaan ole vaivautunut edes vastaamaan.
Kerrot kuka olet ja millä asialla, ja että mielelläsi kerrot itsestäsi lisää vaikka s-postitse.
tekee paremman vaikutuksen kun pelkkä hakemus, joita voi olla satoja siellä keskitetyssä järjestelmässä..
Toisessa ketjussa tuli ilmi, että henk.kunta-alennuskin on vain 3% ja lisäksi ovat nihkeitä vakinaistamaan porukkaa.
paitsi ettei K-ryhmä kyllä ole yhtään sen kummempi. Minkäs teet kun vaan kaks isoa ryhmää Suomessa :(
paitsi ettei K-ryhmä kyllä ole yhtään sen kummempi. Minkäs teet kun vaan kaks isoa ryhmää Suomessa :(
ruokaostokset Siwa + Valintatalo + Lidl, taloustavarat Tarjoustalo + Vapaa valinta. Ei ongelmia!
Tuossa oli siis kyse ohjeistuksen epäselvyydestä, ja ohjeistusta on nyt täsmennetty.
Mitä kamalaa siinä on? Myös K-ryhmässä on henkilökunnalla henkilökunta-alennukset, ja niistä hyötyvät myös perheenjäsenet.
Luottamushenkilöt on sitten rinnastettu henkilökuntaan.