Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ehdottaako teillä mies oma-aloitteisesti elokuviin tai vaikka oopperaan menoa?

Vierailija
31.08.2011 |

Tuntuuko teistä siltä, että elokuviin, oopperaan, teatteriin tai ravintolaan meno tapahtuu aina teidän ehdotuksestanne, vai osallistuuko mieskin teillä tasapuolisesti ideointiin?

Entä kuka teillä hankkii liput ja ehdottaa ajankohtaa, jolloin jotain vastaavaa tehdään?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua välillä ärsyttää kun haluaisin tehdä enemmän juttuja yhdessä ja mies kyllä tulee mielellään mukaan, mutta ei koskaan ole itse aktiivinen. Tulee sellainen olo, että mun pitää toimia jonain seremoniamestarina.

Vierailija
2/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tilannut liput Cirque du Soleilin esitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin ehdottaa, mutta ne eivät koskaan toteudu, koska miestä ei huvita. Niistä, mitä mies ehdottaa, minä valitsen ne, jotka toteutuvat. Joskus mies peruu sellaisenkin viime tipassa. Matkasuunnitelmissa on työnjako se, että mies tutkii ja ehdottaa kohteet ja reitit ja karkeat aikataulut, minä teen päiväkohtaiset suunnitelmat ja varaukset esim. kaupunkikohteita varten. Matkoilla käydään teatterissa, konsertissa, näyttelyissä, museoissa ja hienoissa ravintoloissa, Suomessa vain ravintoloissa ja leffassa.

kuin leffassa? Voi hyvää päivää kuinka paljon jää näkemättä.

Vierailija
4/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oopperaan ei (ei kumpakaan kiinnosta). Teatterissa yleensä käydään vaan jomman kumman vanhempien kutsumana (=se on jees muttei yleensä kiinnosta niin paljon että itse lähtisi selvittelemään mitä missäkin menee jne).

Vierailija
5/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysyy, mennäänkö, hoitaa lapsille hoitajan, varaa liput sekä mahdollisesti pöydän ravintolaan. Tai jopa risteilyn ja huoneeseen jotain ihanaa :)

Vierailija
6/33 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivoisin kyllä että mies pyytäisi oopperaan. nuorena käytiin ja se oli yhdistävä tekijä, mies harrastanut ikänsä klassista musiikkia enkä tajua miksi jonkun harrastukselle pitäisi naureskella. on mustakin joku autojen rassaus juntti harrastus mutta ei se mua heivauta edes niin paljon että viitsisin naureskella.

Vierailija
7/33 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee liput aina!

Kumpi vaan voi ehdottaa leffaa tms. Mies ehdottaa ihan yhtä usein kuin minä. Käymme elokuvissa noin 40 x vuodessa.

Mies huomioi kyllä muutenkin esim. varaamalla yllätyksenä hotelliyön jne.

Vierailija
8/33 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi oopperaan lähtöä. Pidän sellaisia pareja teennäisinä jotka käy yhdessä katsomassa Prinsessa ruususta baletissa, paitsi jos on kyse homoparista. Yhtälailla mieheni kuolisi nauruun jos ehdottaisin yhteistä lätkämatsia.

Vierailija
9/33 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi oopperaan lähtöä.

Pidän sellaisia pareja teennäisinä jotka käy yhdessä katsomassa Prinsessa ruususta baletissa, paitsi jos on kyse homoparista.

Yhtälailla mieheni kuolisi nauruun jos ehdottaisin yhteistä lätkämatsia.

pariskunnat voi ja haluaa mennä yhdessä kaikkialle? ;)

Minä kiljuisin riemusta, jos mun mies tulisi lätkäliput kädessä kotiin. Ja ei mitään suomiliigaa,siis.

Vierailija
10/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mennä. Never.

Vierailija
11/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lippunsa mies hankkii itse, jos menee elokuviin. Emme siis yleensdä käy yhdessä. Ravintolaa ehdotellaan kyllä molemmat tasapuolisesti. Mies hoitaa kesälomamatkan varukset ( mökki, lennot, auto yms) kun ajankohta ollaan sovittu yhdessä

Vierailija
12/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään aina perjantaisin ulos syömään. Lähes viikottain käydään myös leffassa, teatterissa, konsertissa, keikalla, näyttelyssä tai muussa tapahtumassa. Ehdottaja on se kumpi sattuu ensin näkemään jotain kiinnostavaa tai sitten katsellaan kimpassa minne mentäis.

Vierailija
13/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 4 kk seurustelun aikana käyneet oopperassa kerran, teatterissa kerran ja ravintolassa 60 kertaa (kesäloma) ja yleensä sovimme yhdessä, että minne ja mitä, mutta mies on yleensä innokkaampi menemään.

En jaksaisi vätystä, jota raahata perässä!

Vierailija
14/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa aina. hän myös maksaa niin en ole viitsinyt itse ehdottaa. ja ehdottaa kyllä tarpeeksi usein kun tykkää musikaaleista, teatterista yms.

Vierailija
15/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ooppera... Jos se alkais ehdottelemaan jotain oopperaan tai balettiin menoa, niin mä kiikuttaisin sen luultavasti suoraan pehmustettuun koppiin :D

Noh, niin kyltyrelli en ole minäkään, että moisiin ees haluisin...

Vierailija
16/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi oopperaan lähtöä.

Pidän sellaisia pareja teennäisinä jotka käy yhdessä katsomassa Prinsessa ruususta baletissa, paitsi jos on kyse homoparista.

Yhtälailla mieheni kuolisi nauruun jos ehdottaisin yhteistä lätkämatsia.

Vierailija
17/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa 60 kertaa

Oletko sä laskenut kaikki ravintolakäynnit?

Vierailija
18/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 4 kk seurustelun aikana käyneet oopperassa kerran, teatterissa kerran ja ravintolassa 60 kertaa (kesäloma) ja yleensä sovimme yhdessä, että minne ja mitä, mutta mies on yleensä innokkaampi menemään. En jaksaisi vätystä, jota raahata perässä!

Public house rose.

Vierailija
19/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä se on joka joskus ehdotan esim syömääm menemistä kaksi ns ravintolaan. Olis kiva jos joskus hän ehdottaisi jotain/hommaisi lasten hoitajan.

Vierailija
20/33 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi oopperaan lähtöä. Pidän sellaisia pareja teennäisinä jotka käy yhdessä katsomassa Prinsessa ruususta baletissa, paitsi jos on kyse homoparista. Yhtälailla mieheni kuolisi nauruun jos ehdottaisin yhteistä lätkämatsia.

istuttiin Turun linnan pihalla vilttiin kääriytyneenä katsomassa oopperaa Alvilda. Se oli hauskaa, romanttista ja ainutkertaista.