Markku Koivisto homo?
Jotenkin tuli vähän sellainen kuva, voisko olla?
Kommentit (68)
noh pikkasen on 30 numeron vastaus hämärä....jooo armosta pelastutaan mutta kyllä sielunhoitokin voi olla tarpeen. Väittää vielä että armosta pääsi synneistään...ja juurikin on kirjoituksellaan tuomitsemassa muita eli syyllistyy juuri syntiin.
En voi ymmärtää että näin lankeaa, mihinkään ei voi luottaa.
Jos Koiviston homous on tullut ilmi (hänelle itselleenkin) niin mitä ihmeen lankeamista se on? Eikö se ole asioiden tiedostamista!!!
Taas täällä tiedettiin. Kympin uutisissa kerrotaan kohta hänen suhteestaan mieheen.
puolustelette homoja ja muita synnintekijöitä, ei armo ole sitä varten että saa tehdä syntiä, armo kuuluu sellaiselle joka tekee parannuksen ja elää pyhitettyä elämää ja jonka tarkoitus on päästä taivaaseen. Älkää eksykö, eivät varkaat, huorintekijät, miehimykset jne pääse taivasten valtakuntaan, lukee raamatussa. Jos taas unohdetaan JUmalan olemassaolo on ihan sama mitä ihmiset puuhaavat,mutta kun pitäisi välttää helvetti ja siitä toisia varoittaa.
puolustelette homoja ja muita synnintekijöitä, ei armo ole sitä varten että saa tehdä syntiä, armo kuuluu sellaiselle joka tekee parannuksen ja elää pyhitettyä elämää ja jonka tarkoitus on päästä taivaaseen. Älkää eksykö, eivät varkaat, huorintekijät, miehimykset jne pääse taivasten valtakuntaan, lukee raamatussa. Jos taas unohdetaan JUmalan olemassaolo on ihan sama mitä ihmiset puuhaavat,mutta kun pitäisi välttää helvetti ja siitä toisia varoittaa.
elät täysin synnittömästi elämäsi loppuun asti? Älä pelle naurata. Kukaan ei elä Raamatun mukaan vaan jokainen on poispoikennut. Sinunlaisesi tuomitsijat kompastuvat itse aikanaan kuten tunnetut saarnaajat, jotka saarnaavat ihmisiä helvettiin.
Kaikissa saarnoissa pitäisi aina tuoda se esille, että me emme pysty sananmukaan elämään, mutta armo Jumalan armo on niin suuri, että me pelastumme.
Jos katsomme sinun mittapuun mukaan niin et sinä eikä kukaan muukaan olisi koskaan Jumalan luona tämän elämän jälkeen vaan kaikki kadotettuja. Tekisikö Jumala mukamas sen virheen, että olisi taivaassa yksikseen ja kaikki muut helvetissä?
hirveän vaikea ajatella että joku saarnaaja elää synnissä ja saarnaa samaan aikaan, siis että pitää Jumalaa pilkkanaan, että uskaltaa. Ja minäkö tarvitsen Jeesusta että tulisin vapaamieliseksi ja hyväksyisin hymysuin uskovaisten synnit, en hyväksy itsellenikään syntiä,esim, vihastun ja raivostun joskus ja minä en hyväksy sitä, kerran vielä paranen siitä.Ei synnissä saa elää jos mielii taivaaseen,eikä ainakaan saarnata muille jos ei elä rehellisesti.
samaa mieltä kanssasi, että ei pidä olla saarnaamassa muille parannusta aviorikoksista jne. jos itse elää samassa synnissä.
Jokainen uskova elää kuitenkin jotenkin synnissä ja kukaan ei pääsisi taivaaseen jos Jumala tuomitsisi sinun mittapuun mukaan.
Saamme kuulla itsensä Koiviston vakuuttavan, että miesti seksuaalinen koskettelu on vaan tehty näiden itsensä parhaaksi asianomaisten itse sitä ymmärtämättä. Jos siis kyse on pelkästä seksuaalisesta koskettelusta, niin mitähän sekin lienee?
Jotain vakavampaa täytyy olla, koska eivät miehet noiden asioiden takia ihan tyhjästä terapeutin pakeille juokse valittamaan. Onko edetty ehkäpä jopa koskettelua pidemmällekin? Miten lienee vaimo saanut tietää miehensä biseksuaalisuudesta? Missä pilven reunalla muuten uskovaiset elää, koska useimmat ihmiset ovat biseksuaaleja.
Koivisto on taitava saarnamies, joten voimme odottaa upeaa saarnaa asian tiimoilta. Saamme varmasti kuulla omakohtaista tarinaa kiusaajasta, joka on itsensä Koivistonkin saanut harhautettua. Oppinsa mukaan Koivisto katuu ja pyytää Jumalalta anteeksi tekojaan, mutta samalla julistaa kuinka suurta on Jumalan armo ja anteeksiantamus. Jotenkin näin se menee.
olen tavannut miehiä, jotka ovat juuri niin hermoherkkiä, että uskon turhista valittajia olevan useitakin. Naaman ilmeistä on uhattu antaa jopa turpaan ja muutamasta sanasta tuli mies julkisella paikalla todistajien läsnäollessa kimppuun ja aivan syyttä. Minullekin tuli mies ruikuttamaan kuinka ei kestä toisen ihmisen läheisyyttä vaikken ole edes mikään sielunhoitaja.
Eli kyllä monenlaisia kivittäjiä maailmaan mahtuu mutta kivitettävän ja kivien väliin asettujia ei tahdo löytyä ehken kuin yksi.
Terveisin MIES neljällä kirjaimella
Tällaisiako keskustellaan "vauva" lehdessä? Mulla on aika selitteleminen joten en ota saksalaisten kollegojen kanssa edes puheeks.
Ketä tai keitä tällainen keskustelu rakentaa? Odottavia äitejä. Tulevia tai nuoria isiä?
Ymmärrän keskustelun pedofiliasta tässä lehdessä - se on ajankohtaista aina. Mutta yhden uskonmiehen seksuaalinen suuntautuminen tai hairahdukset? Haloo!!!
Hyvä saksalaistunut suomalaisäiti. Tämä ei ole Vauva-lehti vaan Vauva-lehden ylläpitämä keskustelupalsta nimeltään "Aihe vapaa". Tänne saa kirjoittaa kuka tahansa, mistä aiheest atahansa. Kuten ehkä huomasit itsekin viestiäsi jättäessäsi.
ei tarkoita sikailua ja syntiä vaan armoa saada anteeksi ja voimaa vapautua siitä , kuten monelle uskoontulleelle on tapahtunut etta on raitistunut ja parantunut yhtäkkiä .Homous on luonnotonta ja sikailun takia Jumala hukutti jo Noan aikana koko porukan samoin Sodoman kun Jumala ei kestä katsoa ihmisiä jotka on elukoita .Paha on pahaa ja Jumala käski olla kunnolla .Tuskin Koivisto on ketään hiplannut ,noi terapiajutut ei kuulu uskoon Jeesukseen joka on vapahtaja .Jeesus vapauttaa juuri ihmisorjuudesta ja pahoista hengistä se on valetta koko terapiat .Parannus synnistä on oikea tie.Johan joku lesbo bussissa himoineen kuvittelee että isket sitä jos katsot sitä,himojensa orjia ! Uskovat ovat vapaita moisesta helvetistä. Psykiatria lääkeaineilla yrittää himoja ja demoneja hallita mutta vain Jeesus voi vapauttaa saatanasta .Koiviston vaimon tehtävä on pysyä miehensä ja lastensa luona . Huoruuden takia moni eroaa mutta Koivisto tuskin on huorannut vaikka isebelejä toki on kiusana. Itse olen Jeesuksen vapauttama mm.viinasta ja muusta ,armosta .
Nimim. "armon" sepustus on aikamoista sekavaa hölynpölyä. Tyypillistä sellaista. Markku Koivisto sanoi TV:ssä, että länsimaista on tullut kristinuskon hautausmaa. Se mitä hän ei huomannut sanoa, on se, että tässä jutussa todellisena hautausurakoitsijana toimivat (tietämättään) juuri hihhulit. Kun Kristinuskon piiristä on vähitellen suurelta osin kadonnut useimmat syvällisemmät perinteet, omakohtaiseen henkiseen elämään ja tiedostamiseen perustuvat lähestymistavat, ja jäljelle on jäänyt vain hihhuleita, näitä kaikkea ymmärystä vailla olevia, ihmisiltä kuultujen uskomusten perässä taikauskoisesti haahuilevia ja sääntöluetteloita kaipaavia ihmisiä, niin silloinhan kristinuskon henkinen perusta on jo sortumassa, ja nimenomaan sisältäpäin.
Nokiamissio.fi: "Markku Koivisto on su 11.9. klo 16 Nokia Mission illassa paikalla Tampere Areenalla ja kertoo tilanteestaan."
Meneekö kukaan AV mamma paikalle raportoimaan tyylillä "aion varjostaa miestäni"?
Seksifantasioiden leikkikenttä perustaa uusia uskoon perustuvia lahkoja tehdä Jumalan nimeen hirveitä pedofiilisiä ja ryhmäseksiä ym siveettömiä asioita.
hirveän vaikea ajatella että joku saarnaaja elää synnissä ja saarnaa samaan aikaan, siis että pitää Jumalaa pilkkanaan, että uskaltaa. Ja minäkö tarvitsen Jeesusta että tulisin vapaamieliseksi ja hyväksyisin hymysuin uskovaisten synnit, en hyväksy itsellenikään syntiä,esim, vihastun ja raivostun joskus ja minä en hyväksy sitä, kerran vielä paranen siitä.Ei synnissä saa elää jos mielii taivaaseen,eikä ainakaan saarnata muille jos ei elä rehellisesti.
Se kuka ei oo koskaan homostellu heittäköön ensimmäisen kiven!
tuossa karismaattisuudessa
vain usein itse saarnamiehestä
ja seurakunnan "johtajasta"
tulee itse asiaa,
eli Raamattua,
Jeesusta,
syntiä,
sovitusta,
lakia,
evankeliumia
tärkeämpää.
Sitten kaikki kaatuu
kun johtaja kaatuu.
miehestä homoa tee! Kyllä se että rakastan miehiä ja seksiä johtuu geeneistä!
Homous ei tee ihmisestä sairasta!Ei edes nykyisen lakitekstin mukaan.
On hupaisaa se, että viimesyksyinen /talvinen heskustelu unohtuu näin pian. Jos joku kristityksi tunnustautuva "paljastuu" gayksi, nousee valtava kohu.Luulisi näissä tilanteissa saman suvaitsevai-suuden vallitsevan: Koivisto oli "oman" kirkkonsa
ns. karismaatinen johtaja, se kirkko tuomitsee hä-nen tekonsa ja erottaa hänet tehtävistään.
Eikö meidän muiden "ulkopuolisten" pitäis olla ennemmin laupiaan samarialaisen osassa!
Ei homous ole sairaus eikä nykyään edes rikos. Kuvitelkaa, vielä 70-luvulla oli joillekin rangaistavaa olla mitä on. Homo rakastaa ja nauttii samaa sukupuolta olevasta ihmisestä. Se oli aikoinaan rikos. Kuvitelkaa jos pystytte. Itse olen hetero kiireestä kantapäähän, ankara vitunmies. Kiitän päivittäin syvään kumartaen ja hartaasti rukoillen että loi naisen. Jumalauta, ei voi mistään nauttia niin kuin värisevästä naisesta alla ja päällä, vasemmalla ja oikealla. Yhdessä kaikki tehdään, yhdessä ja yhteisymmärryksessä. Minä haluaisin aina tutkia naisen vartaloa, sen jokaista sopukkaa. Kiitos Jumala, loit naisen! Hihhuliliikkeet ovat kautta aikain tuominneet synniksi lähes kaiken inhimillisen. Onko Jumala sarja normeja ja piiskoja vai hellyyttä sitä kohtaan mitä loi? Minun Jumalani ymmärtää kaiken mikä ei tuhoa tai vahingoita toista. Itsehän minut teki. En siis ole Jumalan vikapainos. Koivisto on homo. So what? "Rikos" syntyy siitä että sanoo olevansa jotain muuta kuin on ja kehoittaa uskonveljiään ja -siskojaan "eheytymään". Mistä? Siitä mikä on ja miksi Jumala loi? Mutta mutta. Kiitos Jumala kun loit naisen.
Hyvä ihminen! Sinun mielipiteesi on samanlaista kuin tuulen pihahdus. Et omaa mitenkään syvällistä keskustelutyyliä ja sotket kaikenlaisia asioita juttuusi. En ole ilkeä, vaan pyydän, että mietit mitä kirjoitat.
Tuosta homo-epäilystä, että mustakin (vaikka itse en alan miehiä olekaan) M. Koivistossa on jotain homoeroottista kyllä. Puhetyyli, kampaus ja jotenkin se yleinen habitus kaikenkaikkiaan.
Korjaisin sen verran, että Koivistoahan ei ole erotettu Nokia Missiosta, vaan hänet vapautettu kaikista hengellisistä ja hallinnollisista tehtävistään. NM:n omilla sivuilla Koivisto on edelleen saarnaajan tittelillä, mutta varustettu lisähuomautuksella (sairauslomalla). Jossain sanottiinkin, että mukaan hän on tervetullut kyllä muuten kaikinpuolin. Kynnys voi tuntua kyllä aika korkealta ihan lähipäivinä.
etelästä, että ei väliä vaikka tekee haureutta senkun kerkiää.