Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä vauvakuumeesta pääsee eroon? Iso perhe jo ja lisää vaan haluan!

Vierailija
30.08.2011 |

Taloudelliset edellytykset on kunnossa (mies tienaa 5000-7000e/kk työmäärästä riippuen), mulle raskaudet ja synnytykset on olleet helppoja, hoitohenkilökunta aina sanoo että olen "luotu synnyttämään" jne. Lapsia on nyt jo reilusti yli suurperhenorminkin (joka siis on 4 lasta) ja haluttais miehen kanssa hyvinkin vielä toinen mokoma - mutta en ole hyvä äiti. Siis menetän hermoni herkästi ja puhun lapsille rumasti. Lapset on kyllä menestyneitä koulussa jne, oikeesti on aika hyvät geenit siinä suhteessa, eikä joukossa ole erityislapsia tms.

Ja taas vaan mulla on vauvakuume! Joka ikinen aamu joudun pakottamaan itseni ottamaan pillerin. Haluan olla raskaana, haluan synnyttää, imettää, haluan hoitaa vauvaa, taaperoa, leikki-ikäistä, koululaista, murkkua... Ja mies tosiaan myös haluaa, ja tekee parhaansa taivutellakseen mua myös... Olen miettinyt sitäkin että ottaisin tähän kotiin hoitajan lapsille kaveriksi (siivooja meillä käykin jo pari kertaa kuussa), mutta tuntuu väärältä hankkia lisää lapsia jos nytkin räjähtelen muksuille jne. Ja muutenkin ihan järjetöntähän tämä on.

Pitäisikö mennä terapiaan vai miten tästä vauvakuumeesta pääsee??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole hyvä äiti. Siis menetän hermoni herkästi ja puhun lapsille rumasti."

Tämä yhtälö ei toimi. Vauvakuumeesi on pelkkää biologiaa, lisääntymisentarvetta. Hanki hormonikierukka, joka ehkäisee 5 vuotta, niin homma on hoidossa vähän aikaa.

Vierailija
2/3 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se tuli itsestään ulos. (Yllättävän yleistä muuten, olen kuullut paljon samoja kokemuksia). Siksi pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudelliset edellytykset on kunnossa (mies tienaa 5000-7000e/kk työmäärästä riippuen), mulle raskaudet ja synnytykset on olleet helppoja, hoitohenkilökunta aina sanoo että olen "luotu synnyttämään" jne. Lapsia on nyt jo reilusti yli suurperhenorminkin (joka siis on 4 lasta) ja haluttais miehen kanssa hyvinkin vielä toinen mokoma - mutta en ole hyvä äiti. Siis menetän hermoni herkästi ja puhun lapsille rumasti. Lapset on kyllä menestyneitä koulussa jne, oikeesti on aika hyvät geenit siinä suhteessa, eikä joukossa ole erityislapsia tms.

Ja taas vaan mulla on vauvakuume! Joka ikinen aamu joudun pakottamaan itseni ottamaan pillerin. Haluan olla raskaana, haluan synnyttää, imettää, haluan hoitaa vauvaa, taaperoa, leikki-ikäistä, koululaista, murkkua... Ja mies tosiaan myös haluaa, ja tekee parhaansa taivutellakseen mua myös... Olen miettinyt sitäkin että ottaisin tähän kotiin hoitajan lapsille kaveriksi (siivooja meillä käykin jo pari kertaa kuussa), mutta tuntuu väärältä hankkia lisää lapsia jos nytkin räjähtelen muksuille jne. Ja muutenkin ihan järjetöntähän tämä on.

Pitäisikö mennä terapiaan vai miten tästä vauvakuumeesta pääsee??

Mullakin oli. Mutta toi hömellys loppui, kun kuopus oli tosi kamala hoidettava. Ensiksikin, sillä oli koliikki. Toiseksikin, sillä oli vilja-allergia. Kolmanneksikin, sillä oli korvatulehduskierre. Sen korvat putkitettiin kahteen kertaan. Ekaksi 7 kk iässä. Toiseen kertaan 1,3 v iässä.

Mä en juurikaan nukkunut kuopuksen kanssa yhtäkään kokonaista yötä, ennenkuin se oli 3 v.

Sittenkin vaan hajanaisia öitä, koska se oli tottunut heräilyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän