Mieheni palkkakuitissa lukee "Maksetaan 12 433 €"
Kommentit (49)
Uudet purjeet veneeseen. Vaimolle lomamatka ja uusi sohva. Äkkiä menisi rahat.
ja se verottomana, setelit kirjekuoressa.
Eli repikää siitä, kateelliset :)
Loinen reteesti myöntää lypsämisensä ja on ylpee siitä:DDD Meitä on moneen junaa ja osa jää asemalle..
Siinä on sitten yksi kateellinen, joka ei ymmärrä, että perhe on yhteis"yritys". Yhdessä jaetaan voitot ja tappiot :-)
T. ei ap, mutta yhteiset rahat meilläkin eikä meillä kukaan ole loinen
ja se verottomana, setelit kirjekuoressa. Eli repikää siitä, kateelliset :)
Rakennusalalla?
etenkin siitä, että olet saanut miehen, joka pitää perhettä sellaisena joukkueena, jonka eteen antaa palkkansakin.
siis jos köyhät saa paasata köyhyydestään ja kurjuudestaan, niin eikö rikkaampi saa puhua yhtään omista rahoistaan? Vain siksi, ettei tule köyhälle paha mieli? Hahaha, kyllä kannattaa sitten niiden köyhien eristyä maailmasta, joita tuollainen loukkaa! Siinä tapauksessa, jos rahat on itse kovalla työllä tienannut, niin ymmärrän jopa kerskailun :)
Ja itse olen sellainen köyhä, joka ei noista osaa loukkaantua.
ja se verottomana, setelit kirjekuoressa. Eli repikää siitä, kateelliset :)
Rakennusalalla?
Ja kun paatti on rekisteröity Nassauhun, ei veroja palkasta pidätetä.
ei vaan silti tulis mieleen tulla tänne summia näpyttelemään.
Yhdessä perhettä perustettiin ja yhdessä sitä hoidetaan.
Ostetaan tavarat yhteispäätöksellä, arkipäivän kulut (vaatteet, ruoat jne..) ostaa se kumpi on kaupassa. Omat isot ostot keskustellaan milloin ostetaan, tarvitseeko jne..ja tärkein milloin on rahaa ostaa.
Minä maksan laskut 4 kertaa kuussa ( miehen tilipäivät 2kpl, mun tilipäivä sekä lapsilisäpäivänäkin jos tarvetta)
Mutta ei meille tollasia summia tule ja jos tulee, en näe mitään tarvetta sitä täällä tulla ilmoittamaan. Mutta kiva ap:n perheelle.
Vaikka teillä taitaa olla muutenkin rahaa..
kun sain palkkani tänään. Muutamaa euroa vajaa 3000e tuli ja olen siis "vain" sairaanhoitaja.
ja läks pitkälle lomalle ja toiseen duuniin. Maksoi siitä puolet veroja, mikä on minusta aivan järjetön määrä!!
Mä voisin kanssa ottaa tuollaisen palkkakuitin ensi kuussa, kiitos :-)
kun sait jokusen lukijan pahalle mielelle? Multa ei hiru tippaakaan ymmärrystä ihmiselle, joka kerskailee rahoillaan tai tavaroillaan, kun tietää, että kuulijoina on ihmisiä, joilla on rahatilanne tosi tiukilla, nähdään jopa nälkää suorastaan. Ei kertakaikkiaan. Itse olen ollut molemmissa tilanteissa ja kyllä ällöttää tuollainen.
Miksei saa näyttää että hyvin menee?Miksi pitää piilotella rahojaan että ei vaan jollekkin tule paha mieli?Me kaikki ollaan aikuisia ja itse valittu miten eletään ja mitä tienataan. Jos joku sairauden takia joutuu "köyhäilemään" niin silti he pärjäävät...suomessa ei joudu elämään nälässä.
Ja kyllä,olen itsekin joutunut hakemaan ruokabussista ruokaa,kerjäämään sossusta ja tälläkin hetkellä ei mitään kroisoksia olla mutta ruoka saadaan pöytään,lapsille vaatteet päälle,laskuja maksetaan ja autona vanha räppänä.
Kun minä alan saamaan enemmän tienestejä niin en varmasti piilottele sitä,ostan kauniita asioita perheen hyväksi ja elän elämääni siten miten olen haaveillut.En todellakaan mieti että en voi ostaa pari vuotta uudempaa autoa sen takia että naapurin Jorma saattaa loukkaantua.
bonuksia saa joskus rutkastikin. Ja on vuosia, jolloin ei niitä saa. Mitäs sitä ruikuttamaan?
Saattaisin jopa yrjötä äkillisestä shokista.
Tuntuisi varmaan lähemmäs siltä kun olisi voittanut lotossa.
Parasta tässä ketjussa ovat kateelliset omatilimammat. Itkekää vähän lisää, mjötööööh.
kun sait jokusen lukijan pahalle mielelle?
Multa ei hiru tippaakaan ymmärrystä ihmiselle, joka kerskailee rahoillaan tai tavaroillaan, kun tietää, että kuulijoina on ihmisiä, joilla on rahatilanne tosi tiukilla, nähdään jopa nälkää suorastaan. Ei kertakaikkiaan. Itse olen ollut molemmissa tilanteissa ja kyllä ällöttää tuollainen.
Työtä saanut ihminen ei saa julkisesti iloita onnestaan koska on olemassa pitkäaikaistyöttömiä?
Kovassa kunnossa oleva lenkkeilijä ei saa kertoa hyvästä olostaan koska on olemassa laiskoja läskejä ja liikuntarajoitteisia?
Yhteiskunta toimii siten, että Suomessa ei nähdä nälkää jos saadut avustukset käyttää oikein. Punikkiajatus nykypäivänä ei todellakaan pohjaudu siihen, että vähävaraisemmilla menee huonosti vaan kateuteen kun joillakin menee "paremmin" kuin itsellä.
Varmasti kiva saada tuollainen summa :-)
ei koskaan saa iloita siitä, että sattuu olemaan hyvin asiat.
Me olemme myös varakkaita, mies on omistajana menestyvässä firmassa. Vuosibonukset on 60 000 e käteen palkkatulojen lisäksi. Veroa maksetaan niin törkeesti, että sillä elättäisi pienen kylän.
Mies on kaiken omalla työllään ansainnut, joten nautimme menestyksestä. On myös ollut toisenlaisia aikoja yrittäjyyden alussa. Rahoilla emme leveile, annamme hyväntekeväisyyteen ja autamme lähipiirissä olevia (esim. kaikki lasten vaatteet menevät tuttujen kautta tarvitseville).
Käyn kirpputorilla ja ostan lastenvaatteita hempasta ja makesta. Kukaan minun työpaikalla (akateeminen olen itsekin) ei tiedä, että olemme miljonäärejä.
Olemme tavallisia ihmisiä, ja hyvin perhekeskeisiä (mies ei esim. tee ylitöitä eikä reissaa).
Eikä tämä ole kerskailua, kerron vain, miten meidän perheessä asiat ovat. Ei mun tarvitse siitä tuntea huonoa omaatuntoa. Vai?
Ollaan pienituloisia, mutta pärjätään hyvin. Ei harmita lainkaan, että jotkut saa enemmän, niinhän se menee. Väitän, että noiden valittajien omat luonteet on kateellisia ja negatiivisia, jos tässä pitää luonnekuvauksia lähteä tekemään. :)
Hienoa, ap! Ja vaimo ei ole loinen, vaan perheenjäsenistä pidetään huolta. Yhteisvoimin.