Onpas tylsät nuo tanssii tähtien kanssa -kilpailijat
Kommentit (15)
Siinä on nainen, jossa on tyyliä. Odotan innolla hänen tanssimistaan. Olisin halunnut nähdä tanssimassa esim. Janne Ahosen, Juha Miedon ja Tanja Karpelan.
Mikko Parikasta tai Jukka Tammesta. Sami Heleniusta luulin nyrkkeilijäksi, vai kai hän on sitäkin harrastanut ainakin kuvahaun mukaan. ;)
Anneli Sariakin piti tosissaan muistella...
Mari Perankoskea odotan innolla, koska hän on hauska. :)
ja tuo erään kommentti Sami Heleniuksesta... Suomesta löytyy tämän tanssija Sami Heleniuksen lisäksi myös jääkiekkoilija Sami Helenius joka on tunnettu kaukalonyrkkeilijä. Robert Helenius on taas oikeasti nyrkkeilijä.
kun edellisinä vuosina... missi, kansanedustaja, ex-urheilijoita..
eli en ihmettele, jos moni joutuu kieltäytymään. SIksi noita vähemmän aktiivisia ex-julkkuja on mukana enemmän. Toki muitakin.
Onko tuo Jarppi Duudsonien Jarppi? :D
eli en ihmettele, jos moni joutuu kieltäytymään. SIksi noita vähemmän aktiivisia ex-julkkuja on mukana enemmän. Toki muitakin. Onko tuo Jarppi Duudsonien Jarppi? :D
Just se Jarppi. Ja sen takia mä ehkä saatan jokusen jakson tällä kaudella katsoakin...
mä en tunne tai tiedä noista yhtään...
olis ollut tosi kivaa jos olis ollu joku mielenkiintoinen henkilö mukana
taitaaa tulla huonoin kausi ikinä
olen aina fanittanut kaikkia kaiúsia
eikö oikeesti ketään ihan ole suostunut mukaan
vaiko eivät uskall, kun itetävät jo mitäedessä olisi+?
harmittaa
Mari Perankoski, Jarppi Leppälä, Mikko Parikka ja Jukka Tammi....
Onko mulla isokin aukko sivistyksessä?
Ja tosiaan aivan liian monta sellaista jonka nimi oli täysin tuntematon.
Mari Perankoski, Jarppi Leppälä, Mikko Parikka ja Jukka Tammi....
Onko mulla isokin aukko sivistyksessä?
Mari Perankoski on näyttelijä, oli mm. tv-sarjassa Yksi lensi yli Marin pesän, Jarppi Leppälä on Duudsoneiden Jarppi, Jukka Tammi on entinen maajoukkueessa vaikuttanut jääkiekkomaalivahti, oli mukana vuoden 1995 MM-joukkueessa. Mikko Parikka oli mullekin ihan tuntematon suuruus.
Mari Perankoski, Jarppi Leppälä, Mikko Parikka ja Jukka Tammi.... Onko mulla isokin aukko sivistyksessä?
"Mielenkiintoista on nähdä, kuka tulee toiseksi." :D
eli en ihmettele, jos moni joutuu kieltäytymään. SIksi noita vähemmän aktiivisia ex-julkkuja on mukana enemmän. Toki muitakin. Onko tuo Jarppi Duudsonien Jarppi? :D
Just se Jarppi. Ja sen takia mä ehkä saatan jokusen jakson tällä kaudella katsoakin...
ehtii työnsä lisäksi vielä tanssiakin? Eikös luulisi kansanedustajalla olevan aika pitkät päivät ja paljon opittavaa/asioiden selville otettavaa..
Anneli Sari ja Marko Keränen
Jani Toivola ja Jutta Helenius
Mari Perankoski ja Toni Rasimus
Jarppi Leppälä ja Anna-Liisa Bergström
Satu Ruotsalainen ja Sami Helenius
Veeti Kallio ja Susa Matson
Viivi Pumpanen ja Matti Puro
Mikko Parikka ja Katri Mäkinen
Siiri Nordin ja Jani Rasimus
Jukka Tammi ja Saana Akiola