Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, terveysasiaa.

Vierailija
22.08.2011 |

Minulla on perussairaus jonka takia teen töitä vaan puolikasta päivää. Nyt terveysongelmia tullut lisää, mä olen ihan nujerrettu henkisesti. En vaan jaksa. En ihmettelisi jos olisi masennusta.

Menen lääkärille muutenkin tällä viikolla niin voinko pyytää että kirjoittaa sairaslomaa... mutta mistä? masennuksesta yms ei voi pyytää kun ei ole palkallista sairaslomaa sillä. Mitä teen? Mä itken vaan kun olen niin loppu :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perussairaus tekee kipuja niin pitkää sairaslomaa en taida saada sillä, mutta otankin sekin puheeksi. rehellisesti sanottuna olen uupunut... mutta kuten moneen otteeseen todettu, sillä ei palkallista sairaslomaa saa. Mikä on typerää! olisiko tullut väärinkäyttöjä miksi kela tiukentanut sääntöjä. toisaalta jos lääkäri laittaisi kaikki vaivat paperille... varmasti saan saitsua :D

Vierailija
2/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksesta palkallista sairaslomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kela ei ainakaan maksa...

Vierailija
4/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne PALKALLISET sairaslomat mene työnantajan pussista?

Sairaspäivärahaa saat kuule ihan masennuksestakin, jos sulla on lääkärinlausunto.

Vierailija
5/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne PALKALLISET sairaslomat mene työnantajan pussista?

Sairaspäivärahaa saat kuule ihan masennuksestakin, jos sulla on lääkärinlausunto.

ei kaikkia, mtuta osan. Paitsi ei siis esim uupumuksesta (edes työperäisestä uupumuksesta) tai kaiketikaan masennuksesta. TÄmän takia taas moni työnantaja ei maksa sairauspäivärahoja näistä syistä johtuvalle lomalle, koska ne eivät ole kelankaan mukaan "sairauksia".

Vierailija
6/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ap:lla on perussairaus, jonka takia hän jo tekee osapäiväistä työtä, ja nyt se perussairaus on pahentunut, niin eikös hänellä siinä ole selvä syy sairaslomaan: perussairaus on (toivottavasti väliaikaisesti) pahentunut.

Vierailija
7/7 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sairaslomat, jonka kelä hylkäsi, eli enää saa mitään rahaa.

Kela on ruvennut puuttumaan ahkerasti sairauslomiin.