Rumat naiset, mistä olette löytäneet miehen?
On ikävää sanoa ketään rumaksi, mutta itse ainakin olen, eikä muhun vilkaise yksikään mies missään.
Se on harmi, koska esimerkiksi rakkaus ja seksi ovat ihan kivoja juttuja, kuulemma.
Kommentit (47)
Ihan baarista oon löytäny, kerran myös festareilta ja joskus jopa koulusta.
Olen hoikka ja mukava, vaikkei kasvot kovin kauniit olekaan.
Netissä en uskaltaisi kirjoittaa kellekään, pelkäisin että aiheutan sitten livenä pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille riittää aina seksiseuraa vaikka olisikin ruma kunhan nyt ei ole turhan nirso. Sitäpaitsi rumakin nainen pystyy meikkaamalla parantamaan jo paljon ulkonäköä. Toista se on kilttimiehellä jota kukaan nainen ei kelpuuta ikinä. Menkää naiset muualle valittamaa te ette tiedä mitä on yksinäisyys ja seksin puuttessa oleminen.
Huhuh...
Seksireikänä oleminen on sitten se tavoite vai? Entä ruman naisen ihmisarvo ja rakkaudenkaipuu?
Löysin oman mieheni tinderistä. Kuten noin puolet ystävistänikin.
Vierailija kirjoitti:
Löysit puolet ystävistäsi tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit puolet ystävistäsi tinderistä?
Haha :D Siis puolet ystävistänkikn löysivät itselleen seurustelukumppanin tinderistä. Sun kannattaa kokeilla myös, olet näppäräsanoinen yksilö ;) Siitä on etua.
Naisille riittää aina seksiseuraa vaikka olisikin ruma kunhan nyt ei ole turhan nirso. Sitäpaitsi rumakin nainen pystyy meikkaamalla parantamaan jo paljon ulkonäköä. Toista se on kilttimiehellä jota kukaan nainen ei kelpuuta ikinä. Menkää naiset muualle valittamaa te ette tiedä mitä on yksinäisyys ja seksin puuttessa oleminen.