Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset, mistä olette löytäneet miehen?

Vierailija
30.08.2011 |

On ikävää sanoa ketään rumaksi, mutta itse ainakin olen, eikä muhun vilkaise yksikään mies missään.

Se on harmi, koska esimerkiksi rakkaus ja seksi ovat ihan kivoja juttuja, kuulemma.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vain on kovin vaikeaa ihastua kehenkään netin välityksellä, lisäksi musta voi saada erilaisen kuvan, pelkään tuottavani pettymyksen jne.

Ei netissä olekaan pakko voida ihastua. En minäkään (olen tuo aiempi "ikionnellinen naimisissa pienen tytön äiti":)) heti ihastunut mieheeni. Kunhan kirjoiteltiin, koska juttua tuntui riittävän ja hän kirjoitti mielenkiintoisesti. Jokin mun esittelyssä oli hänen kiinnostuksen herättänyt. Muutaman päivän kirjottelun jälkeen tavattiin, ja toiset treffit oli yli vuorokauden kestävät ja siitä se ajatus sitten lähti ;) Eli ihastuin vasta tavatessani.

Vierailija
22/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on vähän yksinkertainen. Mutta hyvä isä se on lapsille ja hän on oikein omistautuva perheelle.

Jos olet iloinen ja positiivinen, etkä valtavasti ylipainoinen, käyt kampaajalla ja pukeudut nätisti - saat Ihan Varmasti seuraa itsellesi!

Suosittelen seuraavaa: Jos olet esim. 30v - hae seuraa nelikymppisistä ja jos olet 40v, hae seuraa lähes 50vuotiaista. Itseäsi vanhemmat miehet osaavat arvostaa ja arvostavat suhteellista nuoruuttasi ja posittivisuuttasi.

Eronneita 40-50vuotiaista on paljon ja monet sellaisia, jtka ovat eläneet nuoresta saakka jonkun kanssa ja nyt ovat " kasvaneet erilleen".

You go girl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä hyvännäköisen niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Tosin en mä kai ihan susiruma ole (baarissa näytän ihan kivalta kun olen meikannut ja korostanut parhaita puoliani) mutta kotona verkkareissa, paksut rillit päässä, ilman meikkiä jne näytän aivan pirun hirveeltä, jota ei ikinä kukaan vilkaisisi.

Mäkään en halunnu tavata netissä ketään kun pelkäsin että tuottaisin kuitenkin pettymyksen. Tosin silloin kun mieheni tapasin (10 vuotta sitten) ei nettitreffeily yleistä vielä ollutkaan.

Vierailija
24/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköisen ja fiksun miehen. Hän ihastuikin kuulemma mun eloisuuteen ja pirulliseen huumorintajuun.

Vierailija
25/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ehkä voisi etsiä eri tavalla rumaa kuin on itse. Ettei nääs geenit jalostu liikaa ja lapsesta tulee sitten ihan järkky. Eli jos olet lyhyt ja lihava, etsi joku pitkä honkkeli.

Vierailija
26/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en itse ainakaan haluaisi 10 vuotta vanhempaa seuraa 50-vuotiaasta jos itse näytän 30-kymppiseltä mut olen 40. Ei sytytä se että mies selvästi vanha...ällöttää ajatuskin... noi kehotukset vaan masentaa - kyllä mielummin ihastuisi livenä.

Suosittelen seuraavaa: Jos olet esim. 30v - hae seuraa nelikymppisistä ja jos olet 40v, hae seuraa lähes 50vuotiaista. Itseäsi vanhemmat miehet osaavat arvostaa ja arvostavat suhteellista nuoruuttasi ja posittivisuuttasi.

Eronneita 40-50vuotiaista on paljon ja monet sellaisia, jtka ovat eläneet nuoresta saakka jonkun kanssa ja nyt ovat " kasvaneet erilleen".

You go girl!

Vierailija
27/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on oikeasti ruma. Meillä on vain nykyään todella pinnallinen ja yksmallinen käsitys nais- ja mieskauneudesta. Suurin osa ihmisistä jotka tunnen ovat mielestäni ihan yhtä kauniita kuin monet julkkikset, jos näillä julkkiksilla ei olisi kokonaista tiimiä huolehtimassa heidän ulkonäöstään ;) Kannattaa lopettaa tuollainen itsensä määrittely ja ulkonäön ajattelu, sillä se kunnon rakkauskin löytyy.

Ja siis en jaksa uskoa että olet sysiruma, niin harvoin olen elämässäni nähnyt ihmisiä jotka oikeasti ovat mielestäni vastenmielisen näköisiä. Sitäkin enemmän olen tavannut ihmisiä jotka pitävät itseään rumina sen takia että heille ei ole jotain yleismaallisen kauniiksi luonnehdittuja piirteitä tai heitä on joskus teini-ikäisenä kiusattu ulkonäöstään (jolloin suurin osa ei todellakaan ole ollut kauneimmillaan).

Ja kunnon mies tietää että ulkonäöllä ei ole niinkään väliä, sillä vaimo näyttää kauniimmalta päivä päivältä. Kaikkiin kasvoihin näes tottuu ja niitä alkaa pitään kauniina mitä enemmän katselee. Jos haluat itsetunnon kohotusta, niin tee jotain mitä voit tehdä itsellesi: treenaa vartaloasi, käy kampaajalla jne. Älä ainakaan sano itsellesi että olet ruma, elämä on liian lyhyt sellaiseen. Kaikista meistä tulee sitäpaitsi -nykyaikaiseen kauneuskäsitykseen verrattuna- rumia ajan saatossa ;D

Vierailija
28/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 1000. tärppäsi!

Kotoa ei kukaan hae.

Vierailija
29/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vaan iskeä ja iskeä ja iskeä, kyllä niistä joku tärppää!

Vierailija
30/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on aina ollut kaunis nainen, sellainen jota miehet ovat aina pysähtyneet ihailemaan jopa reilusti yli viisikymppisenä. Isäni sitten löysi uuden kumppanin itselleen (15v sitten) naisesta, jota ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa edes nätiksi tai millään tavalla edustavan näköiseksi. Mutta älykäs hän on (ei niin että äitini ei olisi), erittäin taitava puhuja, kova ylistämään miestään jne.

Hyvään itsetuntoon kannattaa satsata ja iloisuuteen. Ne tepsivät aina osaan miehistä. Niin ja kovin ylipainoinen ei kannata olla, jotta valitsemis-skaala laajenee.

Onnea mukavan miehen etsintään, varmasti onnistaa sinuakin!

Vierailija
31/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto?

Vierailija
32/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottin mieheni kanssa yhtä tvsarjaa, sanoin yhdestä näyttelijästä että toi on niin älyttömän kaunis nainen, mieheni oli ihan "ai että toiko, no ei todellakaa, vois olla meidän kaupan kassa ja siinä sais vanheta vanhanapiikana.."

katso vaikka junassa ihmsiä joilla on sormus. Tollasestakin joku tykkää ja tollasesta ja tällasestakin kuin minä.

Vierailija
33/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viina kaunistaa.

Vierailija
34/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkista,tosin sekin sitten häippäsi.

Vierailija
35/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoihan se prinssi Charleskin kauniin Dianan vähemmän kauniiseen Camillaan!

Vierailija
36/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin omani heti lukion ekalla ja yhdessä ollaan oltu siitä asti eli yli 35 v. Ehkä olin silloin hiukan nätimpi kuin nykyään, ja mies on varmaan tottunut saamaan ruokaa ja pestyt vaatteet, niin ettei karkuunkaan lähde.

Vierailija
37/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita miehiä on vähemmän kuin kauniita naisia. Edes kaikille superkauniille naisille ei riitä komeaa miestä.

Komeus ja kunnollisuus ei ole sama asia. Kun tosta rajaa vielä ei-kunnolliset miehet, jää tosi vähän jäljelle.

Sitten tavalliset ja kunnolliset miehet, niillä on saumaa saada niitä kauniitakin naisia, koska kaikille kauniille naisille ei ole komeaa miestä.

Mieluummin olen yksin kuin otan tosi ruman miehen.

Mulle ruumuutta on kaljuus! Hyi. Mieluummin vaikka ylipainoinen kuin kalju.

Rumalla naisella aika huonot mahdollisuudet. Olin nurena kaunis (niin kuin tosi moni muukin), mutta vain luuserimiehiä pyöri ympärillä.

Vierailija
38/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa kuka määrittelee kuka ok kaunis ja ruma. Ymmärrän jos iket miljönääri väkisinkin voit näyttää "hyvältä". Raha tekee ihmeitä. Kauneus on katsojan silmissä. Minun mielestä ei ole rumia ihmisiä olemassakaan. Tuntuy tyhmältä ajatella että olisin ruma. Ehkäpä olet tuhat kerta kauniimpi kuin nainen jolla in 2 kiloa naamassa mutaa, tekoripset, tekokynnet, pidennykset. Vartalo sattuu mikä olemaan. Uskoisin että vertailet itseäsi johonkin photoshopattu naiseen tai feikki henkilöön. Olet aito ja kaunis sisältä ainakin. Älä anna ihmisten antaa sinulle väärää kuvaa itsestäsi. Ole vahva ja usko mitä olet! KAUNIS!!

Vierailija
39/47 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 95% huomiosta mitä kauniit naiset saa, on ei-halutuilta miehiltä.

Vierailija
40/47 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa!!