"Ennustaja" paikalla
Vastailen muiden töiden lomassa, heti kun ehdin.
En ole oikea ennustaja, mutta haluan lohduttaa/kannustaa ihmisiä.
Kommentit (23)
Olisikohan meillä kohta toisen lapsen aika? Miten työasiamme järjestyvät?
Luulisin, että olisi hyvä aika tehdä toinen lapsi. Hyvä aika esikoisenkin kannalta.
Työasiat järjestyvät ajan kanssa. Välillä voi tulla takapakkia, mutta ahkeruus ja luotettavuus palkitaan.
Meillä on 2 pientä lasta ja olen aika väsynyt siihen ettei minulla ja miehelläni ole yhteistä aikaa. Toisaalta haluaisin lapset pienellä ikäerolla ja samoilla tulilla, mutta en tiedä olisiko silti järkevä vielä odottaa. Toisaalta pelottaa että jos venytän asiaa en enää jaksa pikkulapsiarkea ja lapsilukumme jää kahteen.
Pieni tauko voi tehdä hyvää. Kun nykyisten lasten kanssa arki helpottaa, saat aikaa toipua pikkulapsiajasta ja jaksat taas paremmin vauvan kanssa. Älä ota enemmän kuin jaksat kantaa.
Teillä on jo 2 suloista lasta, keskity heidän elämäntaipaleensa alkuun saattamiseen.
Meillä on 2 pientä lasta ja olen aika väsynyt siihen ettei minulla ja miehelläni ole yhteistä aikaa.
Toisaalta haluaisin lapset pienellä ikäerolla ja samoilla tulilla, mutta en tiedä olisiko silti järkevä vielä odottaa.
Toisaalta pelottaa että jos venytän asiaa en enää jaksa pikkulapsiarkea ja lapsilukumme jää kahteen.